Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nexplo

    őstag

    válasz mepet #43 üzenetére

    A GM-nél az indító kocsi kulcs zárral volt gond, mert menet közben a kulcs saját súlyától leállította a gyújtást. Pályán 140-nél nagyon fini amikor minden elmegy. Nagyon sokan haltak meg és vagy 5 év kellett mire cserélték. Biztos van nyoma neten a storynak... Én mint magánember ha hibázok, az életem rámegy. Egy ilyen cég pedig max fizet valami alamizsnát és él vígan. Most kaptam meg a repjegyem pont és eddig abban a hitben voltam hogy Airbus-sal megyek végig. Addig variált a légitársaság hogy végül a 4 gépből 3 Boeing és abból 1 alkalommal 737 MAX lesz. Nézz utána hogy mit csináltak a típussal amikor a második zuhant le egy szoftver hiba miatt.... Jelzem a hiba a mai napig a gépben van, csak van rá egy protokoll amit a le és felszállásnál alkalmaznak és ott bizonyos műszereket nem néznek, mert emiatt zuhantak le... És a típus repül tovább..... :W

    Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)

Új hozzászólás Aktív témák