- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- SkyShowtime
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
Aktív témák
-
Mikádó
senior tag
Soha a büdös életbe nem utaltam még pénzt. De látom te mindenhez nagyon értesz.... Ha megnyugtat nem is akarok veled üzletelni
Tel számom : 06 20 4141486 Csaba_20_ Created by: ''Engem az effektív teljesítmény érdekelt mindig is. Felőlem világíthat szépen egy 286-os gép, attól az még 286-os gép marad.''
-
fnatic
tag
Aztaku*va! Végig olvastam a történetet! Ezt a topicot most láttam először.. :) és hát kiváncsi voltam mi zajlik itt.. Az előzőek vitájába nem szólnék már bele, de megértem mindkét felet. Örülök, hogy azért megoldódott a probléma és Ricsi visszakaptad a pénzed. Szerintem Mikádó megtette amit tudott.. az tény, hogy még fiatal és van még mit tanulnia ( pl átutalás :D ).
Elmondhatom, hogy vannak nagyon rendes emberek is a ph-n. Nekem eddig még csak 1 üzletem volt itt a ph-n, Madmax81 kolléga jóvoltából. Egy Inno3D Geforce 6600 agp 128mb típusú videókártyát vásároltam tőle. Utánvéttel zajlott a dolog. Beraktam a kártyát gépbe, nem volt időm nagyon tesztelgetni működött minden oké mondom faxa. Akkor éppen nem nagyon értem rá. Másnap este ment a gép kb 2 órát és észrevettem, hogy a hűtő nem úgy megy, ahogy annak kellene, szal minimális fordulaton, majd meg is állt. (A gyári hűtő később teljesen meghibásodott. El sem indult. Egy 8cm-es ventivel próbáltam pótolni.) Madmax-et tudattam erről és elmondta, hogy nem tudott a problémáról, mivel hugának a gépében volt.. és hajlandó segíteni nekem. Ma egy új venti dolgozik a vga-n, amit tőle kaptam. Ráadásul még a postát is elintézte, hogy ne kelljen fizetnem (ismerős). Tehát nagyon rendes üzlettárs volt, becsülöm is ezért. Megköszönöm neki itt is, ha olvassa ezt. -
fnatic
tag
Ehh a vége a másik topikba illett volna. Sorry.
-
Hammon Serra
senior tag
Engettessék meg beleszólni.
Gariztatás.
Ha valamit leadnak nekem gariba 3 napon belűl, annak visszaadom az árát.
Ha 3 napon túl esik a meghibásodás, akkor is lehet velem beszélni, (de erre még csak 1-szer volt példa), akkor elviszem a beszállítóhoz.Sokan a nagykerhez viszik vissza(köztük a boltok is)én ezt a lépcsőt kihagyom.
Leadom nekik,és megkérdem kb mikorra várható.
Válasz:
1-2-3 hónap.Cége és gyára válogatja.Mondom okés továbbítom.(néha volt, hogy el tudtam hozni hasonló, vagy olyan terméket, akkor persze előre egyeztettem a vevővel).
Jobb esetben megérkezik a cucc maximum 1 hónapra.
1 hónap után megpróbál az ember az asztalra csapni, hogy írják jóvá, vagy adjanak másik terméket(ami a vevőnek is megfelel).Pénzt nem adnak vissza, pláne nem úgy, hogy aktuális értéket )
Ha valami oknál fogva nem elérhető az a termék ami gariztatáson van(nem gyártják már), akkor kérek egy ugyan olyan kaliberű,természetesen újabb kivitelű cuccot.
Sajnos volt már olyan termék is ami el sem indúlt.Gariba el.Ügyfélnek nem kell semmi más, csak az.Azóta hiába rendelem, nem jön meg.Viszont türelmes az ember és vár.
Az ilyen is ritka, és nem lebecsülendő!!!
Szóval a szopatást nem ''mi'' okozzuk, hanem egy kicsit meszebb.
Gondoltam leírom, hogy tisztában legyen mindenki.
És természetesen nem elfelejtendő az emberi hozzáállás sem.Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
sasa311
veterán
válasz Hammon Serra #856 üzenetére
De a szopatást pontosan te okozod azzal, hogy ''0'' azaz nulla árukészleted van és kened a sarat a nagykerre / beszállítóra, hogy a gonosz multi hónapok alatt gariz neked...
Avagy lsd lejjebb, nem bolt vagy, hanem közvetítő.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
harry
veterán
Pff miért kéne, hogy legyen árukészlete, ha egyszer nem is bolt (amit amúgy nem is állított)? De szerinted egy boltban mindig, mindenből van egy cseredarab? Ha meg nem, akkor tök ugyan ez a helyzet, csak akkor a másik darabot ott a polcról emelik le, Hammon meg a beszállító polcáról. Ha Hammon nem tudja kicserélni a lapot ugyan olyanra, mert nincs beszálítónál, akkor egy bolt sem tudja, szóval hülyeséget beszélsz.
De ezekkel tisztában kell hogy legyen az, aki nála vásárol.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
gban
Közösségépítő
Jelen esetben senki mellett nem állok, ami ritka, mert mindig el tudom dönteni hogy kinek adok igazat, de jelen esetben a véleményem a következő.
1. Aki csak ''közvetítő'' az általában pont ezért adja olcsóbban a cuccát, mint a boltok, és aki tőlük vásárol, az tisztában is van nagyjából ezzel.
2. A Mistralnak van is árukészlete, meg nem is közvetítő, a garoztatásukról mégis legendák keringenek, és ez nem egyedüli ahogy hallani.
Tehát valamit valamiért.
Aki olcsóbban akar vásárolni, annak feltehetően jó oka van erre (pl. a pénztárcája), őt is lehetne szidni hogy na így jártá öcsém me sajnáltál rá még 500at, meg az eladót is hogy nem mondta el minden vevőnek, hogy 100ból 1 termék besz@rik, és annak a gariztatása 8 esélyes, lehet hogy 1 nap, lehet hogy 10 lehet hogy sosem kap cserét és folytathatnám.
Szóval szerintem az egész azon múlik hogy a felek megpróbálnak-e mindent megtenni a közös nevezőre jutásért vagy sem, azaz az eladó igyekszik teljesíteni a csalódott vevő igényeit, a vevő meg megérti hogy a gar a 2 hét után tönkrement terméknél NEM azonnali pénzvisszafizetést jelent (ezt most nem a fenti ricsi99 - Mikádó történetre írom) hanem az esetek nagy részében javítási kötelezettséget, ami elhúzódhat sajnos, és a gyártó eldönti, hogy meg tudja-e javítani, vagy ad újat.Postázást nem vállalok.
-
Hammon Serra
senior tag
Igaz, hogy nincs boltom, de mindent megpróbálok elkövetni annak érdekében, hogyha neked valami bedöglik, akkor tudjak adni helyette mást.Legalább addig amíg meg nem jön a garis cuccod.(ezt melyik bolt csinálja meg )
És ezt nyugodtan megkérdezheted egy pár sráctól.
Sajna most egy jó pár dolgot el kellett adnom azok közűl, mert sz@rúl megy a bóóót,de nem hiszem, hogy bárkit is szopatnék ezzel.
És amint lehetőségem rá bevásárolok megint minden termékből egyet-egyet
[Szerkesztve]Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
ricsi99
addikt
Szerintem itt a kérdés nem arról szól hogy ki bolt ki nem és milyen feltételek mellett folyik a garancia.
Ugyan úgy az eladónak ugyan úgy a vevőnek vannak jogai ill. kötelezetségei garanciális problémák esetén.
Vevőnek pl megtudakolni a várható garanciális csere időpontját, ha esetleg tolodik ésszerű időn belül akkor ezt türelemmel kivárni, ha a csere nem lehetséges ,közösen újra megbeszélni a lehetőségeket ,pl másik termék ,további várakozás akarmi....
Eladónak ,szintén valami időpontot meghatározni ,ha esetleg csúszik ,erről a vevőt tájékoztatni ,ha a csere nem lehetséges ,közösen újra megbeszélni a lehetőségeket ,pl másik termék ,további várakozás akarmi..
Szerintem ez teljes mértékben megbeszélhető. Mindenki tudja ez nem hivatalos kisker dolog , igy nem lehet mereven ragaszkodni a törvényes keretekhez. Aki meg csak ahoz ragaszkodik annak javaslom hogy csak hivatalos kis és nagykerben vásároljon.
A lényeg az hogy mind2 fél korrekten álljon hozzá.!!!!
Mellébeszélésnek nincs értelme.!!!
Eladó tartsa szem előt hogy ha vállalt garanciát, azt teljesítse ,vevő pedig ha az eladó önhibáján kívül csúszik ill nem tudja a vállalt időn belüli garanciális cserét /javitást elvégezni, közösen beszéljék meg hogy tovább.Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
gban
Közösségépítő
válasz Hammon Serra #860 üzenetére
Egy dolgot meg kellene érteni mindenkinek.
NEM a bolt felé garanciális amit vettél, amennyiben új dolgot veszel, számlával, hanem a gyártó felé.
Jelen esetben lehet hogy a számla kimarad, de a vevők ÚJ dolgokat vesznek, ami garanciális, mégpedig a gyártó felé legtöbb esetben.
Ezzel tiszában is kellene lenni a vevőknek, nem hiszem hogy valaki is úgy gondolja, hogy az eladó saját maga vállalja rá a 3 év garanciát...
Ha meg nem az eladó felé garos a termék, árulja már el valaki, hogy miért kellene neki:
1. azonnal kicserélni
2. cseredarabot adni kölcsön ???????
Szívességből, jóindulatból megteheti, ennyi.
[Szerkesztve]Postázást nem vállalok.
-
ricsi99
addikt
Árukészletéhez ,vagy hogy ő hogy oldja meg a a garis kérdést szerintem nekünk nem sok közünk van, ő sem kérdezi hogy miből vásároljuk meg tőle az adott terméket.
Ha a vevőt tájékoztatja kellő képen az adott helyzetről ,és meg tudnak eggyezni,szerintem semmi gond.
És eddig úgy láttam sikeresen megoldotta ezeket a dolgokat, mivel még kirívoan nagy hibát nem (természetesen mindenki nem lehet 100% ig elégedett) olvastam rólaEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
-
gban
Közösségépítő
Igen, de elég ritka ez az eset, egy hagyományos meghibásodásnál nem ez a jellemző, pl. 1 hónap múlva tönkremegy valamid, akkor marad a javításra várakozás.
Ja, igen, és pontosan ahogy írtad, hivatalos vásárlás esetén.
És akkor visszaérkeztünk a dolog elejére, vagyis aki így vásárol, az tudja is hogy nem egy hivatalos helyen vásárol.
De félre ne érts, még véletlenül sem ellened beszélek!!!!!
[Szerkesztve]Postázást nem vállalok.
-
sasa311
veterán
Természetes, hogy semmi közünk hozzá, de * no offense * én eddig akárhol (akár itt a PH!n is) hegyszám látom az ilyen ócsó olyan tuti bizár bazár sufnibót hirdetéseket, nagybetűkkel vastagon, hogy 1 év gari, de még melléírva sose láttam, hogy 1 év gari, pár hónapon belül mikor a nagyker kicseréli nekem is mert amúgy semmit se tudok tenni.
Hammon Serra
Félreértés ne essék, nem beszó'tam, csak jeleztem, hogy manapság rengeteg az ilyen jellegű buzniessman, aki csak közvetít, aztán ha garizni kéne akkor már késik a nagyker, meg nincs raktáron...
Én is (mi is) kereskedelemből élünk, ugyan nem is számtek, de nagy különbség nincs a gariztatásban. Ha késik a nagyker, akkor nem vonogatom a vállam a vevőnek, hanem leemelek a polcról egy cserét (esetleg más márkát, ha az is jó neki) vagy visszaadom a pénzét és majd leboxolom a nagykerrel. Lehet, hogy nem a leg - profitorientáltabb hozzáállás, de hogy a legkorrektebb, az tuti.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Sárpac
nagyúr
Ez csak abban az esetben igaz ha a gyártó külön garanciapapírt is ad az árúhoz (itt nem kötelessége a garit intézni a kiskernek), sok esetben pl. itt. a számítástechnikai eszközöknél is gyakran csak számlát kapsz és az a garancia is egyben, ebben az esetben a garanciért már a bolt felelős.
3hét után a BOLT-nak biztosítania kell ideiglenes csere alkatrészt, vagy más esetben választhat a pénz visszadás között a VEVŐ!
Az, hogy a kisker, hogy intézi a nagyker felé az meg a gyártó vagy beszállító felé a dolgait, azt a nagymelegbenszétolvadóscsokoládét sem érdekli!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Diamondearth
újonc
A sok fanatikus
-
poffsoft
addikt
csak megjegyzem hogy az utsó 200 hsz off.....
bár most hogy van a kereső....[ Szerkesztve ]
-
old gray
addikt
Fulli
Egy hétig éltem abban a tudatban, hogy a vga-m elviszi.
Írt PÜ-t, hogy kell neki a kari, de csak 1 hét múlva lesz rá lóvéja, 2x is megerősítette a vételi szándékát PÜ-ben. Persze nem kellett neki, hiába üzentem neki, semmi reakció.
Szerencsére volt más érdeklődő és meg is vették. Happy end.Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream
-
magi20
senior tag
Azért ez a készletes dolog::::::: ne hülyéskedj már, itt ph-n aki bazáros,és készlettel dolgozik,az vagy kurva jóban van a nagykeressel,pl a főnökkel,és kapott egy kis árút ingyen,vagy 2-3 hét múlva kell majd kifizetnie,de szinte 100%-hogy azok rajta maradt cuccok=készlet.!!!
Nagyon sok boltnak még ha van is készlete,és látom is hogy készleten van pl az az alaplap,amit vittem gariztatni,és mégsem kaptam cserét,csak 2 hét múlva----------és nem húzza ki az ember az asztal mögül a kis köcsög éppen vmelyik pasit,aki éppen szopatni akar direkt.
Mert azért az a kivizsgálás hogy jó-e a lap nem 2 hétig tart,plussz én még tudtam is hogy túlfesz miatt mennt tönkre)
Azért ne haragudjatok de ezzel a gariztatással picit el vagytok tévedve,és pl lehet hogy Mikádót sem kellett volna ennyire basztatni,mert mi van akkor ha a buzi nagyker őt is szopatta éppen?Deadly Dose--------»DD«`Obi1one´ź---------Fear Combat
-
Rive
veterán
De a szopatást pontosan te okozod azzal, hogy ''0'' azaz nulla árukészleted van és kened a sarat a nagykerre / beszállítóra, hogy a gonosz multi hónapok alatt gariz neked...
Ahogy már mások is írták: vagy ez olcsón, vagy fizeted szépen az árba beépítve az árukészlet fenntartásának költségeit akkor is, ha tkp. semmi hasznod belőle, mert amit megkapsz, az történetesen működik.
Ha a vevők előre tudják a dolgot, akkor a garis ügyek efféle intézésével fórumon belül nincs gond./// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
ricsi99
addikt
''Azért ne haragudjatok de ezzel a gariztatással picit el vagytok tévedve,és pl lehet hogy Mikádót sem kellett volna ennyire basztatni,mert mi van akkor ha a buzi nagyker őt is szopatta éppen?''
Ezt meg lehet érteni ,ha elmondják az embernek.
Viszont aki mást ir priviben és mást a forumon, valamit megígér és nem teljesíti azt hogy nevezzem?Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
regvoltrossz
tag
Mérges vagyok nagyon!
[link]Oly korban éltem én e földön, mikor a majom visszaszállt a fára,a százrészes tévédrámák közé,hol a hős daliás menedzser, lő, sose fél,s az elhagyott nő könnyek közt kefél. [Orbán Ottó]
-
gban
Közösségépítő
válasz regvoltrossz #880 üzenetére
A feldolgozás érdekében ( [link] ) írjátok ide az illető nevét, hogy aki feldolgozza, ne kelljen mindig linkeket megnyitnia.
Kösz.
Realradical dolgozza fel, bocs hogy helyette szólok, de szerintem kezelhetőbb lenne így neki.Postázást nem vállalok.
-
batmab
senior tag
ez nem rossz..elöitéletektöl mentesen ajánlom mkinek....[link]
2009.08.24 leányom, Kiara. Már 118cm, és >21kg.. :D Fontos! utánvéttel még anyámtól sem vásárolok...
-
gban
Közösségépítő
Akármennyihez hozzá lehet jutni ha valaki szervízben dolgozik pl.
De ez csak elmélet, igen kicsi a valószínűsége, szerintem inkább simán jópofizni akart.
Most meg röhög a sok marhán - rajtam is - aki itt b@ssza el az értékes idejét a hülyeségének a lereagálásával.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Ez a jogviszony igaz, de ez nem vonatkozik a garanciára mert a garanciát legtöbb esetben a gyártó vállalja, ő is adja a garpapírt. A garanciát nem a bolt adja. Ezt bizonyítja a gyártó által készített garpapír is, amin megtalálod az Ő szakszervizeinek a címét, ahová viheted. Nem a boltba, szervízbe. Aztán a szerviz ad újat, vagy javítja a leadottat, és ők a felelősek a termék további sorsáért nem pedig a bolt ahol vetted.
Tehát a boltnak innentől kezdve semmi köze a garanciális esetekhez, amennyiben gyártói garpapír jár a termékhez.Postázást nem vállalok.
-
fuzik
aktív tag
Amit írsz, az egy elég nagy butaság.... vevőként neked a bolttal jön létre szerződéses jogviszonyod, nem pedig a gyártóval. A szerződéses jogviszonyból eredő összes kötelezettség ezáltal a szerződéses feleket terheli. Ide tartozik a garancia is, akár tetszik a boltnak akár nem. Az hogy a bolt a garanciális ügyintézésre igénybe veszi harmadik fél szolgáltatását, ez ezen a jogviszonyon semmit sem változtat. Te viszont nyugodtan megteheted, hogy a vásárlás helyére viszed vissza a terméket.
Amiről TE beszélsz az a kiterjesztett gyártói garancia, amely akkor lép érvénybe, amikor a bolt kötelező garanciális vállalásán felül a gyártó további garanciát biztosít. Természetesen leggtöbbször ilyen esetekben a bolt átveszi a gyártó által vállalt garanciát (hiszen így emelt áron is megveszed a tuti kis terméket....).___________________________________________________________________ Két ember két esetben tud igazán jót vitatkozni egy szakmai témáról: A) Mind a ketten értenek hozzá B) Egyikük sem ért hozzá : Persze az igazán élvezetes és parázsló viták a (B) esetben tudnak kialakulni....
-
gban
Közösségépítő
Ezt találtam, hogy kinek van igaza, döntse el mindenki. Én úgy értelmezem, hogy a vevő dönti el hogy kihez fordul, elküldeni tilos bárkinek is, viszont az eladó eldöntheti, ha hozzá viszik, hogy továbbküldi a gyártónak, vagy cseréli azonnal.
Magyarországon a jelenleg hatályos garanciális jogszabályok a vásárlók részére három lehetőséget nyújtanak, hogy a garanciális problémájukat meg tudják oldani:
1. A vásárló a vásárlás helyszínére viszi vissza a hibás terméket.
Ekkor az eladónak kell a garanciát lekezelnie.
Ezt több módón teheti meg:
- - Kicseréli egy ugyanolyan termékre.
- - Az ügyfél levásárolhatja a termék vételárát.
- - Az ügyfélnek visszafizeti a termék vételárát.
- - A hibás terméket elküldi a garanciális szervizbe.
- - A hibás terméket eljuttatja a forgalmazóhoz.
2. A vásárló a kijelölt garanciális szervizbe viszi el a hibás terméket.
A szerviznek két lehetősége van:
- A terméket megjavítja, és kifogástalan működési állapotban visszaadja az ügyfélnek.
- A terméket kicseréli egy vadonatúj, ugyanolyan termékre.
3. A vásárló a forgalmazóhoz viszi el a hibás terméket.
Ekkor a forgalmazó lehetőségei:
- - A hibás terméket eljuttatja a szervizbe.
- - A hibás terméket kicseréli egy vadonatúj ugyanolyan termékre.
- - Ha nincs raktáron cserekészlet, és a termék nem javítható, akkor kiállít egy cserére szóló igazolást az áruház felé.
Ha csereutalvány van kiállítva, akkor a vevőnek három joga /lehetősége/ van:
- - Áruházzal kicserélteti egy ugyan olyan termékre.
- - A termék vételárát visszakéri az áruháztól.
- - A termék vételárát levásárolja egy másik termékre, ha kell, akkor ráfizetéssel.
Ezeket, a jogokat a vásárló dönti el, és nem az áruház!Postázást nem vállalok.
-
fuzik
aktív tag
Ez így (a megfelelő peremfeltételek beiktatásával) igaz!!!!! De mindezen jogok azáltal jönnek létre, hogy te szerződéses jogviszonyba kerültél az eladóval. Az hogy te utána hova hurcolhatod a cumót , az a mögöttes láncollattól függ.
Értsd.: Megnézném, hogy a hivatalos magyar importőrrel/forgalmazóval hogyan gariztatsz le egy szürkeimportos d-link routert, vagyegy szürkeimportos x-box konzolt.... Nem egy áruházlánc árul szürkeimportos cuccokat. A számtech nagykerekről sajnos sok esetben ugyan ez elmondható. Van olyan ''neves'' importőr aki például saját szervízbázist tart. A javítható garis cuccokat megjavítja, majd újként újra forgalomba hozza. Megnézném az ASUS hivatalos magyar forgalmaójának az arcát, ha egy ilyen javított lapot akarnál náluk legariztani.
Az 1. számú garancia vállaló minden esetben az a partner, akitől vásároltál. Ez az alapszabály.
Na mindegy... szvsz ne offoljuk szét a topikot, mert biztos van ilyen fogyvédes topik is. Én csak azért írtam az előző hozzászolásodra, mert önnmagában nem állta meg a helyét.___________________________________________________________________ Két ember két esetben tud igazán jót vitatkozni egy szakmai témáról: A) Mind a ketten értenek hozzá B) Egyikük sem ért hozzá : Persze az igazán élvezetes és parázsló viták a (B) esetben tudnak kialakulni....
-
-
ricsi99
addikt
Kisvasút sem ''szavatartó'' ember
[link] itt megvettem tőle a hírdetett opteron procit ,2* is rákérdeztem hogy tényleg megy e 3ghz-t és 3.06ghz-t igért stabilan, megbeszéltük hogy elhozom a procit és ha nem megy nálam annyit visszaveszi.
Tegnap elhoztam tőle ,és kb 3 órai tesztelés után (ugyan olyan lapban is mint amit ő említett) nem lehetett kihozni ezt a teljesítményt (2900mhz stabil). Este jeleztem neki ,hogy számomra nem felel meg akkor a proci, erre azt irta pár mhz-nem számít! Ma felhívtam hogy akkor nekem nem kell a proci ,erre azt a választ kaptam hogy ő már nem tudja visszaadni mert vett nagyobb procit ,
és talán majd....
Megkértem hogy ma este írjon pontos dátumot.
Szal úgy látom a pontosság számára is addig él még megkapja az áruért a pénzt.
Pedig láttam hogy kért már segítséget itt a ph-n..
UI:19. e van. Mikádó mára igért 2 karit de semmilyen visszajelzés nem érkezett tőle ,hogy ebből lessz e valami...Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Djuree
félisten
hát haver te mindennel beszopod mostanában
én ilyet már nem csinálnék, hogy megveszem, kifizetem és ha nem olyan amilyen kéne adja vissza a pénzt. ez közhely hogy az embernek nincs kedve visszaadni a pénzt. már én is megszívtam így egy párszor...
mostanában már úgy csinálom hogy hozza el az illető a cuccot ha olyan amilyen kell akkor megveszem ha nem akkor nem. vagy adja ide tesztelni 1 napig és ha jó fizetek, persze ebbe nem mindenki megy bele, de egy kis unszolással sokminden elérhető márpedig ha el akarja adni akkor megteszi ezt...
még csak 18 van...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Realradical
őstag
Ph!megbízhatóság[link] frissítve eddig a pontig!
[Szerkesztve]Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Realradical
őstag
[link]
Tessék véleményezni és értékes ötletekkel gazdagítani a topicot.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
#35685120
törölt tag
válasz regvoltrossz #880 üzenetére
Elmész te a picsába... És akkor még nagyon finom voltam... Ingyen a vak világba feladtam a csomagot CSÜTÖRTÖKÖN (Július 12) és 17én megkaptad... 19én fizetted be a 4300 forintot a számlára... És még Neked áll feljebb? Te szarházi...
-
Thunder78
senior tag
válasz #35685120 #899 üzenetére
Szerintem az egyszerűség kedvéért szkenneld be a postán kapott iratot a feladásról. Ezzel egyértelműen tudod bizonyítani, hogy Te rendesen, időben feladtad a cuccot.
Amúgy nem tudom, hogy ki mit vár a postától. Ha valakinek gyorsan kell valami, akkor küldesse futárral, az másnap kiviszi. De meg kell fizetni az árát!
Mondjuk a postán is van Express lehetőség, elvileg másnapra kiviszik, de annak is ára van!
Aki meg szarból akar várat építeni az magára vessen!
Nekem ez a véleményem a történtekről.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)