Új hozzászólás Aktív témák

  • #84490496

    törölt tag

    válasz Szabiee #9622 üzenetére

    Böngésző > (Menü) > Tovább > Beállítások > Kezdőlap beállítása
    Csatlakozás beállítása

    A Mobilhálózatok menün belül be kell kapcsolnunk az adatkapcsolatot. Enélkül a telefon nem képes a GPRS hálózatra felkapcsolódni.

    Ennek az almenünek a neve lehet Mobilhálózat, Adakapcsolat, Adatszolgáltatás, és a következő útvonalon található meg:
    (Menü) > Beállítások > Vezeték nélküli és hálózatok > Adathasználat > Mobil adatok > Be
    Mobil adatkapcsolat, mobilportál:

    (Menü) > Beállítások > Vezeték nélküli és hálózatok > Egyebek... > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok neve > (Menü) Új hozzáférési pont

    Név: Telenor Online
    APN: online
    APN (Hozzáf. pont-név) típusa: Írd be a 'default' szót (vagy hagyd üresen).

    A beállítások elvégézése után: (Menü)> Mentés
    MMS beállítások:

    (Menü) > Beállítások > Vezeték nélküli és hálózatok > Egyebek... > Mobilhálózatok > Hozzáférési pontok neve > (Menü) Új hozzáférési pont

    Név: Telenor MMS
    APN: mms
    MMSC: http://mmsc.telenor.hu/
    Fontos a végén lévő 'per' jel is!
    MMS Proxy: 84.225.255.1
    MMS Port: 8080
    MMS protokoll: WAP 2.0 (nem minden verzióban található meg)
    APN (Hozzáf. pont-név) típusa: mms

    A beállítások elvégézése után: (Menü) > Mentés

    Forrás:http://www.telenor.hu/beallitasok/android

    Így sem jó?

    Szerk: Ezt találtam még:

    Amennyiben ezekkel a beállításokkal sikertelen a csatlakozás, a következő sorrendben végezd el a hibakeresést:

    Állítsd vissza az Alapértelmezett APN beállításokat, majd indítsd újra a telefont.
    Az erre szolgáló menüpont minden Android telefonnál az Új APN hozzáadása menü mellett található, csak az Új APN helyett a Visszaállítás alapértékekre opciót kell kiválasztani.
    Ellenőrizd az APN- és a Hitelesítés típusa beállításokat.
    APN típusa - lehet, egyes verzióknál a ’default’ szavak beírása bírja csak csatlakozásra a telefont; nekünk üresen hagyva, valamint kis- és nagybetűvel kezdve is működött.
    A Hitelesítés típusa - ha nem megy ’üres’, vagy ’semmi’ állapotában a kapcsolódás, próbáld meg a CHAP és a PAP verziókkal is.
    Ha mindezek ellenére sikertelen a kapcsolódás
    Ellenőrizd a Telenor Online-on, hogy rendelkezel-e a megfelelő internet- vagy MMS szolgáltatással!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák