Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    Szasztok!
    Rendeltem egy cuccot (Aliexpressről ofc), ami két részből áll. Megjött, kipróbáltam és az egyik fele igazából sz@r. Az "order list"-ámon még nem nyomtam be, hogy megjött a cucc csak mert onnantól b@szhatom ha gond van vmivel. :D mindig így csinálom.
    Szóval, írtam az eladónak hogy mi van, bizonyítékul egy videót kért a problémáról, amit elküldtem neki. Megbeszéltük chaten, hogy visszaküldi(?) vagy utalja nekem a pénzt amiből vehetek egy újat abból a részből ami rossz (mivel külön is megvásárolható). Írtam neki, hogy én paypal-on fizettem, de ő erre asszondja, hogy a paypal ilyen esetben levon a pénzből szóval ő máshogy intézné és ez a szöveg:

    "We hope to solve the problem for you.
    I will give you a refund. if you agree
    Please confirm receipt of the goods
    Then select: "Return and refund"
    Reason: "personal reason"
    Amount: "US$xxx"
    I will reject your return application and get a full refund, so that you can get a refund within 24 hours after purchase.
    it is good? Looking forward to your reply"

    És mellékelt egy képet is: [link]

    Mit érdemes tennem ilyenkor? Nem is értem a szöveg második részét csak sejtem mit akar.
    Igazából egy filléres cuccról van szó, csak azért csinálom ezt, mert kíváncsi vagyok hogy megy ez Aliexpressen, csak hogy legyen tapasztalatom.

    Előre is köszi.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák