Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Imdre #48032 üzenetére

    Dispute indítás a legegyszerűbb. Segítség az Összefoglalóban, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás és dispute döntés elleni fellebbezés.
    Nem írtad a problémát, de elsőként az AliExpress-en kell a dispute-t indítani, ha valamiért nem a javadra döntenek, vagy úgy gondolod hogy nem megfelelő a döntés (itt nem értem azt hogy visszaküldést határoznak meg a teljes visszatérítéshez, de te nem akarod visszaküldeni) akkor megfellebbezed a döntést. Ha itt sem jársz sikerrel akkor indulhat a PayPal dispute. Lényeg az hogy az a PayPal elvárása hogy előbb az eladó vásárlói védelmét kell érvényesíteni.
    A 180 nap azért nem azt jelenti, hogy a garanciális problémák miatt kéred vissza a vételárat, ez is inkább a meg nem érkezés vagy az érkezéskori problémák rendezésére szolgál.
    Itt azt az időt amit az eladó meghatároz a termék visszaküldésére (semmi, 15-30-45-60 nap) az nem számít garanciális időnek, az alatt persze mehet a dispute ha az eladóval nem jutsz dűlőre.
    Egyébként semmi különösebb nincs a PayPal dispute-al, ugyan úgy megy az AliExpress eladóval is, de itt az AliExpress aki benne van a vitában és a pénzt ők küldik vissza (az AliExpress dispute esetén is) nem az eladó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák