-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
apollo12 #37084 üzenetére
Szerintem ne az app-ban nézd. A böngészős felületen ott nap számláló ás ha felemelné akkor azt is látod. De erre már nincs hatással az amit az eladó csinál hiszen szállítva.
Az érkezést a Magyar Posta is elhúzhatja, de ez a dátum egy becslés, nem egy kötelezettségvállalás. Csak annyit jelent ha addig a dátumig nem kapod meg jogos a dispute indítása a pénzed visszakapásához.
Ez a szám tegnap lett kikérve. -
válasz
apollo12 #37318 üzenetére
Mindkét dispute okodat az Aliexpress elutasította. Így a nyitvatartás értelmetlen, de majd zárja rendszer a dispute-tha te nem teszed meg, de egy fillért nem kapsz a jelenlegi állás szerint.
De van egy március 5-i határidő is említve az mi lenne?
Február 27-én nyitottál dispute-t valamire. A február 10-i vásárlásra 16 nap várható szállítási idő volt megadva?
No nem mert megtaláltam, az egyik előző hozzászólásodban ott április 13 volt a várható szállítási idő, azután kellett volna dispute, ha nem érkezne meg addig. Nem sok értelme volt hamarabb indítani, hiszen kapásból elutasították.
Ha most bezárod akkor ez az április 13 lesz újból élő ha 04.12-ig nem kapod meg akkor lehet védelmi idő emelést is kérni vagy április 14-én dispute a meg nem érkezésre.[ Szerkesztve ]
-
válasz
apollo12 #37386 üzenetére
Meg kell nézni hogy a kialakult helyzet miatt van e.- korlátozás az adott cégnél. Megnéztem
UPS-nél Mo-ra nincs korlátozva
FEDEX csak súly korlát Mo-ra, max 100 Kg és Express fajta szolgáltatás vehető igénybe.
DHL újból szállít Kínából, nincs korlátozás
Mindhárom esetén várható a vámeljárás 7500-8200 Ft eljárási költség fizetendő, az állami vám és áfa 27 % mellett, a szállítási költséggel együtt számolva a beszerzési ár összegre.[ Szerkesztve ]
-
válasz
apollo12 #37388 üzenetére
Ezen a linken lévő valamit kell kifizetned, a kosárba rákattimtsz a fizetésre, de nem viszed végig a konkrét kifizetésnél vissza lépsz az ESC gombbal, vagy lehet hogy látsz a képernyőn egy Cancel linket alul, böngészőről beszélek. Nem emlékszem hogy mobil app-ban van-e megszakítás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
apollo12 #46667 üzenetére
Lenne egy olyan felül a vásárlás felső sorában az Order ID után hogy View Detail arra kattintani és a Open dispute gombra vagy linkre linkre kattintani a megjelenő képernyőn. Persze ez csak akkor lehetséges ha 15 napon belül vagy a Confirmation Received dátumától. Bővebben az Összefoglaló 3. pont leírásban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen