- Windows 11
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Milyen routert?
- PHP programozás
- Apple TV+
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz RVR400 #50927 üzenetére
Ha valaki kifizeti neked akkor mi értelme azt írni hogy nem akarod visszaküldeni mert annyiba kerül?
Teljesen mindegy hogy kibiztosítja. Felhasználhatod ehhez a vásárláshoz is és 12.
Más helyekre ilyen gyakran kell úgy visszaküldeni ahol szintén nem fizetik?
Akkor minden ilyen helyre azt írod hogy nem akarod visszaküldeni? Akkor sosem használod fel ezt a lehetőséget? Vagy csak az AliExpress eladó esetén nem? -
Topikgazda
válasz RVR400 #50935 üzenetére
A pár $ értékű valamivel én nem is foglalkozom, ha elromlott akkor az annyi volt. 10 $-már tétel, ha ragaszkodik hozzá akkor visszamegy, engem nem érdekel mit csinál vele.
De abban egyetértünk hogy azért érdemes megemlíteni hogy mennyibe kerül a vissza posta.[ Szerkesztve ]
-
RVR400
veterán
válasz RVR400 #52110 üzenetére
Nos, mivel ez a cucc még nem lett kézbesítve, így írtam a postának, hogy vajon ez most hol lehet. A választ csatolom:
"Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál.
A fentiek miatt javasoljuk, a küldemény esetleges megérkezéséről a címzett a helyi postán tud érdeklődni, ha nagyobb méretű csomag esetén nem kapott értesítőt a küldemény átvételéről, vagy ha kisebb levélküldemény érkezett és időközben a postaládába nem kézbesítették azt.
Az általános eljárás az, hogy a küldeményen szereplő cím alapján a kézbesítő/letéti postára továbbítják, az értesítőjével ott tud érdeklődni annak beérkezését követő 15 munkanapon belül. Ezt követően a nem kézbesített / letétből át nem vett küldemények visszaküldésre kerülnek a külföldi feladó részére. Az esetlegesen címhibás vagy címhiányos küldeményeket a beérkezést követően azonnal vissza kell küldeni a feladónak.
Sajnos amennyiben a külföldi feladó az U-s azonosító számú ún. közönséges nemzetközi levélküldeményt választja ki feladáskor a csomagjának a feladására, akkor arról csak akkor keletkezik további belföldi részletes nyomkövetési adat, ha az vámeljárás alá is kerül, és erről az ügyfelet kiértesítik, és a vámkezelési dokumentumokat beküldi a vámkezeléshez. Azonban az Ön küldeményére vonatkozóan nem látunk ilyen vámkezelési bejegyzést az elektronikus rendszereinkben.
Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a belföldi nyomkövetésre alkalmas regisztrált nemzetközi postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval. Kérjük, szükség esetén szíveskedjen reklamációjával a külföldi feladót megkeresni.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk Önnek." -
stomi61
tag
válasz RVR400 #52186 üzenetére
Azért azt fel nem fogom, hogy szinte az összes nemzetközi nyomkövetőben látszanak ezek a küldemények, kivéve a magyarban.
Így ha beérkezik a helyi postára, esélyed nincs időben lépni, mert ezek a cuccok kapnak egy belső postai azonosítót, ami titok.
Természetesen értesítőt nem kapsz.
Nemrég volt egy ilyenem, a nemzetközi track szerint a helyi postán dekkolt, 548104_0628_9_001 ezen a számon. Az eredeti szám nem is volt megtalálható a posta rendszerében.
Tulajdonképpen a postán a naccsága a nevem, címem alapján találta meg.
Hogy mi a retekért nem lehet végigvinni az eredeti nyomkövető szám alapján, arra nincs logikus magyarázat.
Káosz a köbön[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
válasz RVR400 #52293 üzenetére
Elolvastam, de okosabb nem lettem.
Nem tudom vámra kerül, nem fog stb.
0703 óta NPKK. Eddig ezeket vagy kihozták, vagy postai letétes volt. (0701 előtt)
Arról volt bejegyzés, jött SMS... vagy ládában landolt.
Kérdés az volt lesz-e bármilyen bejegyzés, értesítés ha vám alá vonják.... ?.:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
válasz RVR400 #52380 üzenetére
Tényleg 100-szor kell leírni hogy azon a nyamvadt küldeményen van egy CN22 vámárúnyilatkozat, az tartalmazza a termék megnevezését, az árát és ha van szállítási költség akkor azt is, ezek az adatok elegendőek az automatikus postai vámolás elvégzésére.
Ami oda van írva azzal dolgozzák fel.
Ha ők elfogadják az ott szereplő értékeket, akkor te azt miért bírálnád felül? Gondolom ez érhető volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RVR400 #52437 üzenetére
Te hányszor kaptál olyan küldeményt ahol több volt rá írva? Kb 2000 darabból egy sem volt olyan.
Mit kell azon segíteni azon segíteni amit kérdeztél?
Tehát továbbra is marad a kérdés, hogy akkor honnan szüli meg a posta a vámértéket...
Ez többszörösen leírva, még a posta is leírta.
Ez meg teljesen értelmetlen mondat volt, te sem gondoltad komolyan, mert ez egy vicc
Vagy, ahogy az elején is írtam, random valósérték-megállapító algoritmusuk van..
Van egy jogszabály a számításra.
Nem akartam segíteni. De már elég az értelmetlen agyalgásból.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen