Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz smallmer #7849 üzenetére
Igen, 500k a minimum, ha az megvan, akkor utána leadod a rendelésedet, megnézik és ha tudnak faragnak rajta. Nekem most olyan 700k körül lett ledobva egy pakk, abból talán 30k körül engedtek. De eleve jók voltak az árak, tehát nagy mozgástér tényleg nem volt már rajta.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Dan-szan
senior tag
Üdv,
Vásároltam egy bontott-újracsomagolt kontrollert amire ugye 24 hónap gari van,vagyis 2026.01. Most ellenőriztem a Microsoft oldalán és meglepve láttam, hogy ez év végéig írja a jótállást !
Ilyenkor mi van?
Írtam alzának ők azt mondják semmi gond ők majd intézik a jótállást
Merjek bízni bennük vagy mit tegyek?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Tikakukac
titán
válasz Dan-szan #7853 üzenetére
Az MS honnan tudná, hogy mi van a te számládon? Leszállítási dátumok kerülnek fel default minden létező eszköznél amit gyártanak a világon és ez javítódik át jobb esetben eladás után, ha javítódik ugye.
Ha nem, akkor meg van egy számlád, aminél erősebb papír nincs gari szempontból, és nem is kérheti vagy vitathatja senki.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Bornie127
senior tag
Sziasztok! segítsetek nekem egy alzás problémával.
Tisztelt cím!
A tárgyban szereleplő azonosítójú rendeléssel vásároltam 4db seagate exos x18 hdd-t.
Kicsomagolás után vettem észre, hogy a 4 hdd-ből kettő fehér címkés, ami refurbish-t jelent, azaz felújított, nem új. Kértem információt a seagate supporttól is, akik megerősítették ezt nekem, a két érintett szériaszámú termékre már nincs gyári garancia, OEM termék volt.
Az alza weboldalán nincs feltüntetve, hogy vegyesen érkezne a termék, illetve, hogy refurb. terméket árusítanának, a zöld címkés HDD szerepel újként hirdetve.
A seagettel folytatott chat beszélgetést lentebb találják. A termékekről a fotót csatoltam.Kérdésem az, milyen módon tudjuk megoldani ezt a problémát, hogy a két refurbised termékem helyett is új zöld címkés terméket kapjak?
Előre is köszönöm.
Erre is a sablon levél érkezett:
Tiszetelt cím!Én nem elállni szeretnék a vásárlástól. Én a két refurbished hdd helyett szeretnék kapni kettő újat.
Hogy kapok helyette másikat? Nem akarom újrarendelni, mert azóta drágább is lett a termék, illetve hogyan tudják azt garantálni, hogy a következő rendelésemnél, nem lesz benne szintén refurbished hdd?
Visszaküldöm én szívesen, amennyiben a postaköltség is megtérítésre kerül (akár elektronikus kupon formájában), mert itt nem én szeretnnék elállni, hanem hibás teljesítés történt.
Várom továbbra is a megoldási javaslatokat.Azóta csak a sablon levelet nyomatják, hogy álljak el a vásárlástól. Bármit írok nekik, vagy leszarják, vagy el sem olvassák. Lehet ezekkel bármit kezdeni?
Elállásként küldjem vissza, vagy reklamációként?
Hogy jövök ki a legjobban, addig amíg nem drágul jobban a hdd? -
-
Met
nagyúr
Jól látom hogy már nem látom az AlzaPlus+ akciós menüpontot?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Silentfrog
veterán
válasz Silentfrog #7760 üzenetére
Fejlemény a töltőállomás ügyében. ( hibás termékleírás, a termékben lévő akkuk típusa nem a tartós LiFePO4 hanem ternary lithium így a 3-10 ezer töltési ciklus helyett csak ezret ígért a forgalmazó)
A termék leírását javították a terméket kicserélik. Írtam nekik abba még mindig nem LiFePO4 akku lesz, kértem hogy le lehet e vásárolni másik termékre.
Nem zárkóztak el tőle.
Nagy piros pont az Alzának.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Ha vásároltam Alzán egy telefont, kibontottam, beállítottam, kb pár órát tapogattam, de nem tetszik, és visszaküldöm - ugye a teljes vételárat visszakapom? -
-
veterán
Van valami limit,hogy hányszor küld vissza a vevő a 30 napos elállás opcióban?
-
nyikszi
őstag
-
wjbhbdux
veterán
Az Alzában élhetek elállással ha vmelyik boltban veszem át a terméket, vagy csak szállítós rendeléssel?
/s
-
#24845312
törölt tag
válasz torma1981 #7875 üzenetére
Alzánál is ugyanígy van. Pár éve már jeleztem nekik, de írtam róla ebben a topicban is (akkoriban még csak 14 nap volt). Azt az egyet nem figyeltem még meg, hogy a rendszerük a számla kiállításától, vagy az AlzaBoxba beérkezéstől számolja-e a 14, illetve most már 30 napot, de az biztos, hogy nem az átvétel napjától, mert addigra már inaktív az elállás gomb az oldalukon mindig.
Az átvétel napjától számított 30 nap ettől függetlenül él az Alza esetében is, mert akár e-mailben írtam nekik, akár személyesen vittem be, minden esetben elfogadták az átvétel napjától számítást annak ellenére, hogy az oldalukon nem így számolódik.
-
Alcsi69
senior tag
Volt fent alzán egy bontott 4000C16-os Viper Steel memó kit elég jó áron, na mondom akkor megveszem aztán az eladni szánt gépben komolyabb lesz a ram. Megjött, kibontottam, 4000C19-es Viper Steel van a 4000C16-os dobozban. Mondom zseniális, mindenesetre ez is B-die kit, próbáljuk ki. Természetesen még csak nem is működik sehogy sem. Szóltam nekik hogy ez történt, mi legyen. Írták hogy elállást nyomassak.
Ma visszavittem délelőtt elállással, most este már kaptam is a visszajelzést hogy elutasítják az elállást mert 4000C19-es kit van a 4000C16-os dobozban.
Most konkrétan amiatt utasították el az elállást, ami okból én azt kezdeményeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Évek óta rendelek az alza-ról és eddig soha nem volt gondom velük, de sajnos ma érkezett rendelésemmel egy kicsit én is megszívtam. Több kisebb dolgot is rendeltem amelyeket egy kisebb dobozban küldtek el összezsúfolva.
Illetve volt a rendelésemben egy Fiskars SnowXpert Jégkaparó is, amely másik végén egy seprű / kefe szerűség van, így méretéből adódóan egy kissé hosszabb (nagyobb - hosszabb dobozba férne csak bele), nos ezt az alzás csomagoló jóember nem tette a dobozba, hanem külön csomagként adta fel, amivel nem is lett volna gond, viszont becsomagolásként mindössze ilyen bazi vékony átlátszó "frissentartó fóliába" (folpack) tekerte bele egy kicsit, én ilyenbe max a szendvicseimet, vagy egyéb ételt szoktam csomagolni.
Mondanom se kell szállítás közben valószínűleg rázuhant, vagy rádőlt valami, és ripityára tört a kaparó fej része.
A doboz is kapott a rázuhanó / rádőlő súlyból, mert az egyik széle végig volt hasadva, és meg is volt lapulva, a leragasztása szét volt nyílva, de szerencsére a benne található termékek jól be voltak csomagolva, vagy a saját gyári csomagolásuk megvédte őket, illetve olyan levegős párnás kitöltő védőizé is volt benne bőven, így szerencsére, és csodával határos módon abban semmi sem sérült meg, csak maga a doboz nézett ki úgy mintha valaki ráült volna, és tényleg nem túlzok, tudok küldeni róla képeket is.A széttört jégkaparóról készítettem is fotókat, és a weboldalon indítottam reklamációt "sérülten vagy hiányosan" érkezett termékre, amelyet szerencsére jóvá is hagytak délutánra.
Most a jégkaparónál ezt írja nekem:
"Vedd fel velünk a kapcsolatot, a következő összeg a számládra történő visszatérítésre várakozik: ........ Ft. "
"Küldd el nekünk azt a bankszámlaszámot, ahová meg szeretnéd kapni az összeget, mi pedig azonnal elküldjük azt. A kapcsolatfelvételi űrlapon vagy telefonon kapcsolatba léphetsz velünk."Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudom elküldeni nekik a bankszámlaszámomat, hol találom ezt a kapcsolatfelvételi űrlapot, mert sehol sem látok ilyen űrlapot így elsőre?
Esetleg a telefonszámukon hívjam fel őket, úgy egyszerűbb megadni nekik a szükséges adatokat a visszautaláshoz?Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
raziel01
veterán
válasz Exelsior24 #7882 üzenetére
segito@alza.hu
Én ide szoktam írni.
Leírod a rendelésszámot meg röviden, hogy miért írsz nekik meg mellé, hogy melyik bankszámlaszámra várod a visszautalást. Mindig működött. -
Exelsior24
aktív tag
válasz raziel01 #7883 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kaptam is erről az e-mail címről egy levelet tőlük nemrég, arra válaszolva visszaküldtem nekik az adatokat, remélem így vissza tudják majd utalni a termék árát. Bankszámlaszámot IBAN formátumban is elküldtem nekik, mert azt már sokszor olvastam itt a topikban, hogy abban szokták kérni.
Esetemben most, mondjuk a DPD volt főként a hibás, mert teljesen biztos, hogy valami nagy súlyú csomag ráesett, vagy rádőlt a csomagjaimra az autó hátuljában, de ettől függetlenül abban azért az alza is hibás, hogy egy kicsit nagyobb méretű dobozba belefért volna a jégkaparó is a többi kis rendelt dolog mellé, és akkor nagy valószínűséggel épségben, egyben megérkezik.
De ez, hogy ilyen kis vékony folpack-kal egyszer körbetekerték az egészet, és semmi sem védte a terméket (csupán a milliméter vékony folpack), ez azért hihetetlenül hanyag csomagolás a részükről, én az alza-tól eddig nem ehhez voltam szokva.
Korábban volt, hogy szintén apróságokat akkora hatalmas dobozban küldtek el, hogy több mint kétszer belefértek volna, és a doboz több mint fele levegős pufizacsival volt kibélelve gondosan.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
Met
nagyúr
válasz Exelsior24 #7882 üzenetére
Nem nagyon értem, látja hogy törött, miért teszi be?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Exelsior24
aktív tag
Az alza-nál valószínűleg még nem volt törött amikor feladták, de mint leírtam a becsomagolása egyenlő volt a nullával, így persze csoda lett volna ha épségben megérkezik.
Egyszerűen nem értem, ennyire spórolnak már náluk a csomagolással, dobozokkal? Egy nagyobb dobozba tényleg simán belefért volna a többi kis méretű termék mellé szépen, és semmi gond nem lett volna vele.
Ráadásul mivel eddig semmi gondom soha nem volt velük, amikor hívott a futár, hogy hozza a csomagot és mivel ki is volt már előre fizetve, mondtam neki, hogy nyugodtan adja oda a portás hölgynek, mert a 4. emeleten dolgozok, és kell vagy 6-7 perc legalább mire onnan a portához leérek, nem akartam, hogy a futárnak ott kelljen még várakoznia majdnem 10 percet.
De tanultam most belőle, legközelebb csak is személyesen veszem át, illetve megkértem a portás hölgyet is, hogy ha látja legközelebb, hogy szét van szakadva a doboz, mintha fociztak volna vele, akkor vagy ő, vagy a futár csörgessen már meg telefonon, és addig ő ne vegye át tőle semmi esetre se a csomagot.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
addikt
Én ma reggel ezt kaptam
Nem emlékszem, hogy éjszaka átléptem volna a határt[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Met
nagyúr
válasz Exelsior24 #7886 üzenetére
Jaa, azt hittem hogy boxos átvétel volt.
Arra írtam hogy miért teszi be ha látja hogy törött."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
senior tag
-
Exelsior24
aktív tag
Most érkezett a segito@alza.hu -címről:
"Üdvözöljük!
Köszönjük az információt.
Megerősítjük, hogy a visszautalás megtörtént, megérkezése a számlájára 2-3 munkanapon belül várható.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel, ... "Köszönöm szépen még egyszer az e-mail címet, szerencsére így gyorsan lezárult ez a kárigény.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
saw1114
tag
üdv! Utánvét már nincs az alzánál?Mert nem engedi választani
Letiltott az agya. Velem is ez volt, amikor Neil Amstrongot játszottam a Hódkórban. Egy sikátorban találtak rám. Egy régi frigóba próbáltam visszatérni a Főd légkörébe.
-
saw1114
tag
kiszállítás címre után fiztési mód 3 lehetőség bankkártya online google pay banki átutalás .többire rá se lehet nyomni
Letiltott az agya. Velem is ez volt, amikor Neil Amstrongot játszottam a Hódkórban. Egy sikátorban találtak rám. Egy régi frigóba próbáltam visszatérni a Főd légkörébe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs