Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    Én vettem tavaly decemberben itt egy Logitech egeret. Azóta bekrepált az egér görgője valami széria hiba miatt. A weboldalon keresztüli garanciázása gyakorlatilag el van lehetetlenítve:

    A "vásárlásaim" felől elindulva ha kiválasztom a termék melletti menüben, hogy meg akarom "reklamálni", akkor engedi kitölteni az űrlapot, aztán a végén kiírja, hogy bocs, de nem sikerült felvinni a rendszerbe, hiába szívtál vele.


    A "reklamációk / új reklamáció" felől elindulva az van kiírva, hogy "online nem reklamálható".

    Legutóbb augusztusban voltam ugyanígy ezzel az egérrel, akkor sikerült email-ben elintézni, hogy cseréljék. Most nem válaszolnak már az email-re sem (múlt hét szerdán küldtem, az előzőnél 1 napba telt a válasz). A fentiek alapján tehát rá kéne szánnom egy 10-est, elutazni BP-re, aztán személyesen verni az asztalt egy webshopon vásárolt 20k értékű egérnél, aminél a gyártó elcseszte a tervezett elavulást, és 2 év helyett fél éven belül lesz selejt.

    A másik érdekesség, hogy amennyire én tudom a magyar törvények szerint ha cserélni kell, akkor újraindul a garancia időszak, vagy ha esetleg beletákolnak egy új encodert, akkor annak az alkatrésznek indul újra a garancia ideje. Ehhez képest a reklamációknál a garancia idő az eredeti és az augusztusi csere termékre is 2017 december + 2 év.

    Egyelőre nem akarok semmi konklúzióba belemenni ezzel kapcsolatban. Még adok nekik egy hetet, hogy válaszoljanak, aztán esetleg írok a fogyasztóvédelemnek, hogy ez így nincs rendben, bár az eddigi tapasztalat, hogy feleslegesen tépem a számat náluk...

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák