-
IT café
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Német amazonról rendeltem könyveket, az egyik hibás volt, visszaküldtem, hogy küldjenek újat helyette. Kinyomtattam a cetlit amit ilyenkor adnak, ráragasztottam a csomagra. Feladtam a postán, ahol persze fizetnem kellett a csomagfeladásért. Hogy is van ez ilyenkor? Nem az amazon állja hibás termék esetén a visszaküldési költséget? Próbáltam kibogozni a német honlapon a feltételeket, de nem igazán sikerült.
-
válasz radi8tor #857 üzenetére
De, talán 15 eurót említenek, csak nekem az nem tiszta, hogy mi alapján fogják nekem visszautalni. Elfogadják az itthoni blokkot/számlát amit mondjuk elküldök nekik levélben? Ilyesmit nem írnak sehol.
Illetve a kinyomtatott cetlin a bélyeg helyén az van, hogy "ausreichend frankieren", ami talán azt jelenti, hogy a költségeket a címzett fizeti (???)... ennek utólag néztem utána, de persze a magyar posta ezzel nem foglalkozott. -
válasz radi8tor #860 üzenetére
Most jött egy e-mail, hogy visszautalják a könyv árát, illetve 3 eurót a visszaküldésre. Ez így elég gáz, annál jóval több volt a postaköltség. Kiküldenek egy hibás terméket, az én időm megy azzal, hogy megyek a postára visszaküldeni, és még mínuszba jövök ki a végén. Csodálatos.
-
válasz radi8tor #871 üzenetére
Írtunk nekik egy levelet, hogy a postaköltség több volt, mint amit utaltak, és kb 10 perc után jött egy válasz, hogy elnézést kérnek, és utalni fogják a különbözetet. Ezt nevezem korrekt hozzáállásnak.
Illetve utána néztem, ezeket a visszaküldéseket ingyen kéne feladni a postán, a költségeket meg a címzett (az amazon) fizeti. Viszont a magyar posta külföldi csomagoknál nem nyújt ilyen szolgáltatást (a honlapjuk szerint), úgyhogy itthonról marad a saját költségen feladás és az esetleges utólagos reklamáció, ha nem térítenek eleget vissza.
-
-
Sziasztok! Német amazonról rendeltem novemberben egy csomagot, amit december elejére ígértek. Tracking number nincs, gondolom a posta hozza. Nem jött meg időben, az ünnepek alatt nem foglalkoztam vele, de most már kezd idegesíteni. A track ordernél azt írják, hogy úton van a csomag. Mit érdemes ilyenkor csinálni? A panaszoknál felkínált lehetőségeknél csak olyat találtam, hogy megrendelés lemondása késés miatt, de azt meg nem akarom. Ki lehet velük újra küldetni? (általános panasz formot nem találok sehol...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen