- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Arch Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
-
IT café
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
válasz Ren Hoek #759 üzenetére
Nem nagyon láttam, hogy írták volna, hogy veri az 1080-at. Én sem tettem. Szerintem mindenki tudja mit jelent ez a teszt, dx11-nél ki is lett vesézve a CPU limit Radeonok esetén. Ebből a grafikonból nagyon jól látszik, hogy ráfeküdtek erre a részre Dx12-nél, és ez abból a szempontból fontos, hogy rx480 mellett nem mindig lesz i7.
-
Kicsimix
őstag
válasz Ren Hoek #759 üzenetére
Az igazság az ,hogy jelenleg nincs olyan játék ami ennyi rajzolási parancsot adna ki megközelítőleg sem. Még az aots is távol áll. De ha érkeznének látványban sokkal összetettebb gamek akkor stabilabb maradna a 480 teljesítménye a többihez képest. Ezt mutatja az ábra.
Mondjuk egy példának:
ha egy bármilyen játékban a házak falai nem texturából hanem egyenként téglából épülnének fel (a látvány a részletekben rejlik) akkor a 480 ilyen szituációban elöbbre kerülne. Különösebb teljesítmény vesztés nélkül. Persze draw call bár mire fordítható.. Bár mit rajzolhatsz. Kérdés a játékfejlesztők mennyi időt szeretnének a látványra áldozni. Amíg nem akarnak addig ez az előny nem jön ki. Ezért nem látjuk a potenciált a kariban egyelőre....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen