-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz S-Attila #5163 üzenetére
Attól függ, mi a cél. Ha az, hogy a játékon belül, minden felület egyedi textúrát kapjon, ráadásul extrém minőségben, akkor a virtuális textúrázás az egyetlen értékelhető opció. Ha megfelelő a tapéta effektus is, akkor érdemesebb a hagyományos utat választani, mert nem kicsi helyigénye van a megatextúrázásnak. Tömörítés nélkül a Rage például 1 terabájtos textúrát használ. Ráadásul a hagyományos opció a mai PC-ket is kedveli.
A procedurális textúrázás más. Ott az lenne a lényeg, hogy az eredetileg leszámolt textúra idővel megváltozzon valamilyen algoritmus alapján, például megjelenjen a fémen a rozsda. Ennek a számításigénye nagyon nagy, viszont a helyigénye kicsi, mivel lényegében kiszámítod a textúrát, és nem kreált anyagból dolgozol. Megvalósítható akár ma is, de nem lenne gyors. Bár ez algoritmusfüggő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen