-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PuMbA
titán
válasz DudeHUN #62549 üzenetére
Engem se zavar a csak FSR, de akkor használják is ki teljes képességében. Ezért sem jó szerintem mindig az open source, mert nincs egy kötelező felhasználási mód. DLSS 3.5 esetén simán megkövetelhetik a maszkolási adatokat és a fejlesztők nem fogják tudni kikerülni. FSR kódjába meg bemennek, átírják a kódot és máris használhatják rosszabbul. Ezért örülök, hogy végre az AMD az FSR 3-ba rak zárt kódot. A fejlesztőket is vezetni kell, nem lehet rájuk bízni mindent, mert határidők vannak vagy épp lusta.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Abu, azt látom, hogy a Ray Reconstruction az a játék beépített denoiser-ét cseréli le, ugyanis a denoiserek erősen keresztbe tesznek a felskálázók képminőségének. Ez azért nem ugyanaz, mint az FSR maszkolása, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Piszmaty76
aktív tag
Nekem az még furább, hogy már eldöntötte, hogy a Starfield bukta lesz. Nekem pl. semmi komolyabb problémám nem volt a Cyberpunk-kal sem, az első percétől élveztem. Bukta? Mondjuk én méltó vasat tettem egy ilyen kaliberű játék alá...
[ Szerkesztve ]
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Pug
veterán
Az „ és” meg a „s” kötőszavak általában azonos szerepűek, ezért szabadon használhatók.
A megfigyelések alapján a székelység beszédében igen gyakori; jellegzetes kötőszó a mondatok összefűzésére is.
Az irodalmi hagyomány szerint az „s” tagmondatok, mondatok kapcsolásakor gyakoribb (pl. az utólagos hozzátoldás árnyalatát is kifejezi), az „és” inkább a mondatrészeket fűzi össze, de ez nem kizárólagos szabály.
Némely esetben a jó hangzás miatt érdemesebb az „és”-t használni, pl. mássalhangzó-torlódás feloldására.
(Grétsy László — Kovalovszky Miklós szerk., Nyelvművelő kézikönyv I–II, Bp., 1985. I. 569. o.)
http://www.e-nyelv.hu/2011-10-13/es-s- -
paprobert
senior tag
b. azt akarta szerintem kérdezni, hogyha ilyen régóta rendelkezésre áll az FSR2 extra adatokkal való etetése, akkor miért nem volt egyetlen olyan AMD szponzorált cím sem, ami kimaxolja a lehetőségeket.
Csak egy cím, ami megmutatja hogy az FSR2 lehetőségei messze kitolhatóak.
(Az a tény, hogy semelyik szponzorált fejlesztő sem élt a lehetőséggel, sugall valamit.)
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Yany
addikt
Nem értem, hogy miért offoljátok szét a topikot és nem hagyjátok hogy egy egyszerű kérdésre az válaszoljon, aki illetékes az ügyben. Magyar nyelvben eléggé képben vagyok (mármint tényleg), de miután sokadik alkalommal is teljesen rossz helyeken, túlzott mennyiségben és minden alkalommal kapitálisan írta be, gondoltam rákérdezek, mert egynémely hozzászólása teljesen értelmetlenül hangzott részben emiatt. Szóval kíváncsi vagyok a megfejtésre, amit nyilván csak ő tud elmondani, főleg, hogy a már sokadik "és <--> s megfejtés" is tévúton jár, mert néhol inkább ragok helyére került, de azt is rosszul, szóval légyszi, hadd válaszoljon az, akit kérdezek és hadd publikban, ha már minden publikus üzenetében ott van az a fránya S számtalan helyen. Köszike a megértést
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
félisten
válasz paprobert #62559 üzenetére
Elolvastam az FSR csatolt dokumentumait de nekem ebből az nem jön le, hogy valós idejű denoiserként, iletve az helyett/ mellett lehet használni az FSR maszkolását viszont a vékony hálók és vonalak megfelelő megjelenítésére igen ,a mi viszont rohadt jó dolog lehetne.
Alan Wake demója erre is rámutat, ami eddig amúgy erős hiányosság volt a DLSS nél, ( és FSR nél is , érdekes módon az XeSS-nél ahogy néztem a tesztet annyira ez nem volt jellemző)főleg egy-egy villanyvezeték tudott viccesen kinézni, ezt most szépen megoldja a 3,5 meg ezek szerint az FSR 2.0 is tudná, még sem erőltetik.
Itt látható, 30 másodperctől: [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yany
addikt
1. Nem kötekedés, hanem kritika. Mint ahogy a vita sem veszekedés, de ezt most nem fejtem ki.
2. Ha neked egyértelmű, akkor elnézést kérek azoktól, akiknek még szintén egyértelmű volt és nem érdekelte őket a válasz, hogy mi ez a csupa nagy S betűzés.
3. Szültél és implicit kikényszerítettél még egy újabb offot, holott tök világos volt, hogy törekszem arra, hogy ne ez legyen a topik és hogy kizárólag attól vártam volna 1 (egy) darab hsz-t válaszként, akitől kérdeztem.
4. Tényleg "és" helyett használja, tök értelmes is lenne mindent lecserélni rá. Köszi.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
hahakocka
senior tag
Már jó párszor leírtam, hogy ha mobilról írok pl ebédszünetben, ahogy legtöbbször szoktam, akkor a szar mobilom átír, elír dolgokat vagy magyaros vagy angol szavakra , ezenkívül szereti nagybetűsíteni is azt, amit én nem szeretnék.... Ezenkívül az érzékelései se százas már. Jövőre szépen les lesz cserélve és a márka is. Amúgy igen szoktam használni s, és helyett is néha. Jó látni, ahogy amúgy eljuttok a kb. erdélyi nyelvi járásig el ebből az egészből . Amúgy könyvtáros egy pont híján 5-ös eredményú (Védés, szakvizsga, diploma és 4.1 es átlag ösztöndíjjal), végzettségem van tehát nem tudok írni szerinted? Iskolai, régészeti könyvtárosi és szakmai szakdolgozattal és gyakorlattal és munkákkal.
Itt most szerintem nem ez a téma....Holnap amúgy bejelentik elvileg az új AMD kártyákat és talán az FSR3-at is. Azért várjuk meg, lehet azért késett ennyit az FSR3, mert jó sokat javítottak a képminőségen ők is, hisz láthatták a problémákat DLSS3 oldalon is az RT élessége, képminőség tekintetében. Amit most úgy látszik javíthat a DLSS3.5!
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hahakocka #62548 üzenetére
Szerintem nem vagy te teljesen tisztában azzal, hogy mekkora is az Intel valójában, ha ilyeneket írsz... Tény, hogy az nVidia rendesen kinőtte magát a fűből az utóbbi 10-20 évben, de az Intel még most is több, mint 4x akkora vállalat.
Az, hogy az XESS-t mellőzik leginkább arra a két okravezethető vissza, hogy egyrészt pont ugyanolyan zárt cucc, mint a DLSS, másrészt a két konkurens fizet egyes fejlesztőknek, hogy csak az övék legyen bent.
Intel-nél pedig nem az XESS a legnagyobb gond, hanem hogy végig kell taposni az ösvényt, amin a konkurensek már évtizedek óta járnak. Ezt eddig 3x próbálták meg erőből, 2x fel is adták... Most talán már tudják, hogy nincs shortcut. A kérdés az, hogy meddig tudjá kezt a részvényeseknek adagolni...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #62566 üzenetére
Intelt nem mellőzik szerintem. Elég sok Nvidia támogatott játékban van XeSS Nvidia nem korlátozza.,. Nem jelent meg az utóbbi időkben úgy nvidia támogatott cím A kategóriában, amiben csak DLSS van.
Intel belépett az Nvidia streamline-ba ez szerintem garantálja egyelőre a két cég általi nyílt lehetőségek meghagyását.
Ezt a képet meg az utóbbi idők szponzorált játékairól meg csak úgy itt hagyom igaz inkább VS és XeSS nincs benne...
Úgy néz ki Amd egyedül a Sony játékainál nem tudja elérni a DLSS és XeSS kizárását.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A felskálázóknak saját denoiserük volt eddig is. Annak eltéréseit nem nagyon látod persze, mert nincsenek annyira extrém skálán használva a felskálázók, hogy látványosan kijöjjön az alkalmazott denoiser minőségkülönbsége, de a Tellusim egyszer lemérte, hogy a beépített denoiserek mennyire hatékonyak: [link] - persze amúgy ez az összehasonlítás sem tökéletes, mert itt a különbség leginkább abból ered, hogy az FSR2-nél a denoiser több ideig fut, tehát komplexebb, míg az XeSS és a DLSS esetében máshova megy el a budget, így nem lehet annyira komplex denoisert alkalmazni. Ez ilyen pro-kontra dolog. Ha x-re költesz a sebességből, akkor kevesebb jut y-ra.
#62567 b. : Overwatch 2-ben miért nincs DLSS? Az NV szponzorált. Talán a fejlesztők nem akarnak erőforrást fektetni egy olyan eljárás karbantartásába, amit az FSR-rel megoldanak minden hardveren? Hmmm... elképesztő gondolat, hogy ilyen előfordulhat.
#62559 paprobert : A fejlesztők tetszőlegesen használhatják az FSR-t. Ahogy akarják. Azt használnak mellette, amit még akarnak. Ebbe az AMD nem tud beleszólni, mert open source a kód. De nem is akarnak beleszólni, mert akkor elveszne a fejlesztők szabad döntése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Hát persze. AMD nem blokkol semmit pusztán véletlenek összejátéka..
Abu by AMD.
Ajánlom a reddit bejegyzést ahol leírták, hogy a DLSS versenyelőnyt nyújt a kompetitív játékmódban az nvidia kártyatulajoknak ezért egyforma feltételek nyújtása miatt döntöttek az FSR támogatása mellett .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Overwatch 2-t is leblokkolták?
Milyen versenyelőnyt ad? Ugyanúgy felskálázó. Ilyen erővel ne rakjanak grafikai beállítást a játékba, mert különbözik majd a kép.
De egyébként nyilván a fejlesztők döntése. Ezek mind azok, hiszen a fejlesztők írják a programot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amiért nem hiszen a mesékben? Hát ez van. Valaki megvezethető, valaki nem az. De ezért sikeres a marketing.
Amúgy tényleg... miért nem tiltják be a különböző grafikai beállításokat? Az nem versenyelőny? Kilóg a lóláb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paprobert
senior tag
"Ebbe az AMD nem tud beleszólni, mert open source a kód."
Nem egy random fejlesztő random címéről beszélek.Az AMD miért nem vitte végig az FSR2 kimaxolását valamelyik zsebstúdiójával? Szerződést kötve arról, hogy az "FSR2 extra adat" feature is implementálva lesz. Kész.
Az ópenszorszság ezt biztosan nem akadályozná meg. De mégis 0 példa van rá. Miért nem mutatta meg az AMD, hogy mit is tudhatna igazán az eljárás?
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
A lóláb aza mit csinálsz . Te is egy olyen AMD szponzorált játék vagy átvitt értelemben aki nem támogatja a DLSS-t.
Pusztítod nem átlagos halandóként a fórumot, hogy kizárólag a piros oldalon focizol és te nem nyalod be a marketinget, miközben azt terjeszted?
A DLSS csak Nvidia RTX kártyákon megy.
Olyan felskálázást akartak és gondolom/ szerintem így mentek bele a szponzoráció elfogadásába, ami minden kártyán egyforma minőséggel és sebeséggel működik. Nem probléma ez, főleg nem úgy ha Nvidia szponzorált címről van szó mert más magyarázat erre nincs és nem is lehet.
Csak hát ha nincs érved az az érved hogy hülyének állítod be a másikat.Jól elterelted a témát arról hogy 27 Amd szponzorált címből 5 ben van DLSS abból 4 a Sony játéka. Míg a 25 Nvidia által támogatott játékban 21 ben van FSR 2. No problemo természetesen ez véletlen és ott lóg ki a lóláb hogy az OW2 be olyan felskálázást akart a Blizzard ami minden kártyán( régi-új) egyforma minőséggel és sebeséggel fut. Természetesen ez nem érv, az bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz paprobert #62576 üzenetére
Egy eljárás részben azért szokott open source lenni, hogy a fejlesztő védve legyen. Vagyis az eljárás tulajdonosa nem tudja semmilyen módon rákényszeríteni az akaratát a fejlesztőkre, mert akkor is tudja használni az eljárást, ha a tulajdonosa valami olyat kér, ami összeegyeztethetetlen a piaci realítással. Ilyen formában nehéz erre szerződést kötni, mert azt fogja mondani a fejlesztő, hogy nem, és letöltik a kódot a GitHubról.
#62577 b. : Abból egy csomó cím FSR1-es, és ugye ez fontos szempont, mert azok azért alkalmaznak FSR1-et, mert hiányzik a mozgásvektor, így nem is tudnak alkalmazni temporális felskálázást. De az ilyen tényekkel ne törődj, mert még a véletlenül kompatibilitási problémák lépnek fel a nézeteddel.
A Blizzard pedig inkább azt akarta, hogy ne legyen ennek magas karbantartási költsége. Mert amúgy a játékosok már a low és high grafikában minőség és sebességkülönbséget kapnak, ugyan mit számítana egy alternatív felskálázás itt? Persze sokan beveszik, mert nem néznek utána annak, hogy két eljárás ugyanarra a problémára dupla költség, és hát akarja a fene ezt megfizetni, ha az egyik eljárás fut minden hardveren. A Blizzard persze eladhatja ezt úgy, hogy jót akarnak, de ugye tényleg kilóg a lóláb ott, hogy ha azonos feltételeket akarnak, akkor miért is lehet más effekteket paraméterezni? Ja, hogy más grafikai különbség nem számít? De érdekes...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Hát persze egy 35 millió dolláros éves összedíjazású, 800 ligával rendelkező kompetitív versenysport játéknál sokkalta a karbantartási költséget a Blizzard, úgy hogy az Nvidia szponzorálta a játékot.
Számomra reálisabb, aza magyarázat hogy a szponzoráció miatt elkerüljenek bármiféle problémát azért döntöttek egy olyan eljárás mellet ami mindenkinek egyforma feltételt biztosít a ligákon és a versenyeken.
Ez az ő döntésük, mindegy mennyire van realitása.
Amúgy versenysportban magas szinten senki nem játszik High beállítással sőt a 720P sem ritka extra low grafikán fullos gépekkel. viszont nem ritka a 240- 360 Hz frissités és az ehhez passzoló FPS szám...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
Szinte bármiről lehet szerződést kötni.Szóval azt, hogy saját elhatározásból senki nem használja ki, nagyjából értem. Valószínűleg túl drága és aprólékos a munka vele, inkompatibilis, folyamatos utánállítást igényel, stb, sok okot tudok feltételezni.
De hogy fizetett pilot projekt sincs a pirosaktól, amire marketinget lehet építeni, arra nincs magyarázat.
Mindegy, elengedem a témát, a legnagyobb eséllyel nincs az a marketingtámogatás/elég nagy méretű bőrönd tele pénzzel a stúdió részére, amivel már be lehet vállani a teljes funkcionalitás implementálását.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
PuMbA
titán
válasz paprobert #62580 üzenetére
Kikényszerítésre a zárt kód a hatásosabb, nézd meg az Apple-t meg az iOS-t Ez van, így működik, csinálod vagy nem csinálod. Én sok sok év Androidról váltottam iOS-re tavaly és elmondhatom, amit eddig is szoktam, hogy az open source-tól neked, mint felhasználónak nem lesz semmi jobb. Ez egy lényegtelen kérdés. A lényeg, hogy mit adnak neked a pénzedért.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz paprobert #62580 üzenetére
Én inkább arra hajlok hogy nem lehet úgy használni, ahogy a DLSS3.5 funkcióját .
Teljesen logikátlan az hogy nem akarják beletenni a szponzorált címekbe sem, főleg hogy nem igényel extra hardvert sem. Gondold végig. Szerinted ez lehetséges ?
Szerintem a kiindulási magyarázat is már sántít.
A 3.5 is vissza fele kompatibilis, egyszerűen a nem támogatott funkciók nem aktívak.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Ugyanígy használtam Linux rendszert is pár évig, egyáltalán nem győzőtt meg, szóval az open source-ság lehet, hogy jó a fejlesztőknek, de én meg a felhasználó vagyok. Nem ugyanazon a térfélen játszunk Ezért nem érdekel a cégek / fejlesztők nyűgje nekem. Azt oldják meg ők, mert én fizetek érte. Csak a kapott minőség a fontos számomra és ezért remélem, hogy az FSR-t implementálók megemberelik magukat, mert ez eddig nem meggyőző produkciójuk. Elmélettel sokra nem megyünk.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Te most miről beszélsz ? Tudsz még mutatni más szponzorált címet amiben a szponzorációt nyújtó cég felskálázó eljárása nem támogatott? Kérlek mutass egyet ezen kívül.
Ez nem szabad akarat, hanem két üzleti partner megegyezése. Blizzard ezt kötötte ki a szponzoráció elfogadása fejében a fenti magyarázattal állítólag, Nvidiának meg így is megérte mert hatalmas marketing értéke van még az NV reflexnek és az RTX kártyák mellé járó bundle csomagnak is.
Ugyan ez van az RTX vagy Nvidia logóval a játékok elején, hogy egy csomó játékban nincs benne, hiába van benne DLSS mert megegyeznek, hogy nem teszik rá.
AMD meg azt kötötte ki támogatása fejében, hogy nem lehet benne más felskálázó eljárás az övén kívül, se XeSS se DLSS.
Ezt hivatalos közleményben sem tagadta és kommentálta a HU és a a GN megkeresésére sem. Valamiért az Nvidia szponzorált játékokban még a "szar" XeSS re is jut kapacitás elég sok címben és támogatás a maga töredék piacrészében a fejlesztőktől. és elég sok nem támogatott játékban ( kb 200 ) ott a DLSS és / vagy XeSS szponzoráció nélkül is.
Engedd már el, mert elkeserítő ne legyél ennyire nyíltan elköteleződve és hozd ki még a legszarabb helyzetekből is az AMD-t.
AZ lenne a normális ha ilyen egyszerűen átültethető és átjárható eljárások esetében, mint az FSR / DLSS /XeSS mindenki megkaphatná azt az eljárást ami az ő számára legjobb ,főleg 80 dolláros félkész játékok és 6-700 dolláros alsó középkategóriás kártyák idején.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Atlas Fallen
És hol van a bizonyíték arra, hogy az AMD ezt kikötötte? Mert én csak annyit látok, hogy a Blizzard esetében elfogadjuk, hogy ez így jó, mert online játék, annak ellenére, hogy a grafikát másban nem korlátozzák, ami érthetetlen, de elfogadjuk, hogy ez így szabad döntés volt. De máshol meg nem fogadjuk el, mert miért is? Mert nekik kötelező volt, valami miatt nem szabad döntést hozni?
Persze, de ugye tudod, hogy három eljárásnak háromszoros a karbantartási költsége? Értem én, hogy szerinted belefér 80 dollárba per vásárlás, de sok vezetőség szerint meg nem. A bűvös szó itt a profitmaximalizálás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Ugye most csak viccelsz?
Na jó kiszálltam, nincs ehhez idegrendszerem.Az kár, hogy erre a színvonalra jutottál. Mint írtam te is szponzorált vagy ez most már egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mielőtt nem lenne egyértelmű, az utolsó komment második felét erre a komenntedre meg úgy általában a pályafutásodra a topikban értettem. Hátha nem értetted meg ezt sem, illetve úgy csinálsz, mintha nem értenéd.
GamersNexus es Hu is feltette a kerdest a két cégnek,hogy blokkolják e konkurens eljárást.Nvidia egyérteműen kinyilatkozta,hogy nem."NVIDIA does not and will not block, restrict, discourage, or hinder developers from implementing competitor technologies in any way. We provide the support and tools for all game developers to easily integrate DLSS if they choose and even created NVIDIA Streamline to make it easier for game developers to add competitive technologies to their games.
— Keita Iida, vice president of developer relations, NVIDIA
AMD:
Ezutan HU is rakerdezett es nem adtak valaszt.
Pedig egy egyszerű nem elég,ha nem így van egy sajtószóvivőtől.Erről szól HU videója is .[link]
Nekem ez elég bizonyíték,kösz,téged meg felesleges győzködnöm.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Szerintem elég nyilvánvaló, hogy a Starfieldnek szerepe lesz az FSR3 piacravitelében. Elképzelhető, hogy az AMD (korlátozott ideig vagy mértékig) leszerződött velük arra, amit paprobert kolléga is kérdezett, hogy miért nincs FSR2 képességeket demózó termék.
Ha figyelembe veszed az FSR3 kérdését, akkor nem annyira érthetetlen,.ad abszurdum gyanús az AMD semmitmondó válasza. Mindazonáltal én sem értem, hogy miért nem lehet ezt elismerni, még ha azzal le is leplezik az FSR3-at, amit addigra már mindenki tudott.
Nem követtem annyira szorosan, neked van tudomásod arról, hogy a GN/HUB vagy bárki más játékkal kapcsolatban is feltette volna ezt a kérdést az AMD-nek, mint az FSR3-ban valószínűleg érintett Starfield?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Az AMD szivárogtatta ki az érkező 7800XT és 7700XT néhány részletét [link]
A referencia design kétventis. Mégha fizikailag nem is készül ilyen kártya.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
HSM
félisten
Én fordítva vagyok ezzel. Pl. egy Ubuntu évről évre jobb, ha az elmúlt 10 évet nézem. A fizetős másik nagy os évről évre rosszabb, lassan fél napokban mérhető, mire egyáltalán kikapcsolod belőle a nem éppen felhasználóbarát működéseket. Néhányhoz már hozzá sem enged nyúlni egyszerűen, mintha nem is a te géped lenne...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ebben hol van benne, hogy blokkolják? Mutass rá arra az angol szóra, ami lefordítható így magyarra.
#62592 Petykemano : Nem érintett az FSR3-ban a Starfield. FSR2-vel érkezik. A Bethesda az Xbox GDK-t használja, nem a GPUOpen kezdeményezést, így nem tudja az AMD befolyásolni a Bethesda döntéseit, mert csak azokat az effekteket tudják használni a stúdiónál, amelyek az Xbox GDK-nak a részei. Ami nincs benne az Xbox GDK-ban, az nem is lesz benne a Starfieldben a startkor. A stratégiailag fontos címeknél nagyon koncentrál arra, a Microsoft, hogy minden ellenőrzött kód legyen. Ezért is írják a tesztelők előzetesen, hogy kevés buggal találkoztak eddig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz Petykemano #62593 üzenetére
Meg is történt a bejelentés? [link]
A TDP elég kiábrándító. Legalább a 7700XT-ből engedhettek volna egy kicsit. Mondjuk csak 200W-ra.
Ha tippelnem kéne az árat, akkor:
7800XT: $549
Mert picit jobb, mint a 4070 és így $50-ral olcsóbb is. Általában ennyivel kínál az AMD az Nvidia alá. És reméljük, hogy a 30%-os TDP különbséget a userek nem veszik észre, vagy elnézik az olcsóbb kártyából kijövő valamivel jobb teljesítményért cserébe. Azt is reméljük, hogy a vásárlókat nem fogja annyira érdekeleni a DLSS és az RT sem ezen a szinten.7700XT: $399
Mert azért érezhetően jobb, mint akár a 4060Ti 8GB vagy 16GB, utóbbinál még lényegesen olcsóbb is. Ez ránézésre egészen komoly előny. Reméljük, hogy a másfélszer nagyobb TDP nem fog itt sem feltűnni, az RT ebben az árszegmensben meg nem érdekes és aki itt vásárol, annak nincs 4K monitora sem, amihez érdemes volna felskálázást használni. Reméljük.Volt egy pletyka a napokban $349-ről. Az már túl szép volt, hogy igaz legyen.
A 1st party mérések alapján ez a lapka nem javított, pontosan ugyanazokkal a problémákkal küzd, mint a Navi31.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #62597 üzenetére
Meg nem, majd delutan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Petykemano #62597 üzenetére
Szerintem te optimistabban latod az arazast mint amit a hirben levo informaciok inkabb sugallnak. A 7800XT-re en is eredetileg $549-et tippeltem, de abbol hogy a 4070-hez hasolitjak es gyorsabbnak allitjak be tobb VRAM-al meg az is konnyen lehet hogy $599 lesz a vegen. A 7700XT pedig szerintem joval dragabb lesz mint $399 mert eleve a 4060Ti 16GB-hoz hasonlitjak igy egy $499-es ar se elkepzelhetetlen. Vagy lehet valamivel kevesebb (mondjuk 449-479) de semmikepp se lesz 400 alatt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alogonomus
őstag
válasz Petykemano #62597 üzenetére
A 7800 XT ott van, ahova vártam. 4070-nél egyszerre kicsit erősebb és valószínűleg olcsóbb is.
A 7700 XT-t viszont látszólag valóban túlméretezték a 4060 Ti elleni csatához. A 4060 Ti-hoz képest állítólag átlagosan mondjuk 15%-os előnyével már ott lesz a 4070 sarkában sokkal olcsóbban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen