Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shufny

    őstag

    válasz rocket #1041 üzenetére

    Ha az AMD is elkezdi ugyanezt játszani, annak tényleg csak az lesz a vége, hogy SENKI nem tud majd megjelenéskor játszani a játékokkal probléma mentesen, sőt lehet később se. Na most amikor a konzolosok azért rinyáltak, hogy "hosszas instalálás" akkor ez a jelenség majd biztos kellően pozitívan hat a PC -re mint platform. Ez jelenleg az AMD -t érintené rosszabbul. Amit tehetnének az egy iszonyatos kampájn, de ilyen anyagi helyzettel arról álmodni se merhetnek. Pedig ez a megoldás szerintem többszörösen megtérülne.

    A Metro 2033 sokkal kevésbé sikervárományos, mint a BC2, csak ugye annál sikerült elbukni a marketing jogokat (vagy nem is voltak, nem tudom). Az AvP -nek borzasztó szintű hype -ja volt, csak erősen alulteljesített a végtermék (de most komolyan, hogy már a gugolást is kiveszik egy játékból...).

    (#1039) gbors: Ejj de informálatlan vagyok, nem is tudtam, hogy pletykálnak az id Tech 6 -ról.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #1041 üzenetére

    Nem bukta el. Az Arcania sose volt DX11-re fejlesztve. Ellenben van egy Spellbound project, ami DX11-es lesz, de ez csak később lesz bejelentve. Abból jöttek a képek. A Genghis Khant fejlesztik, de más lesz a neve állítólag. Sok dolgon persze ez nem változtat. :)

    Szerintem a legnagyobb hype-ot a Dirt 2 kapta eddig. A Metro 2033-ról még sokan nem is hallottak.

    Mert információ a tranyószám. Sajnos még mindig nem érted, hogy nem a setup-on múlik a játék sebessége, hanem sok probléma lesz a textúrázókapacitás. Nincs olyan, hogy a GF100-nak fekszik, mert játékot nem lehet a háromszögek textúrázása és árnyalása nélkül elintézni. A Hemlock mindenképpen előtte lesz. Ergo nem érzem azt, hogy az NV jól döntött a setup kiizmosításán, és a textúrázókapacitás visszafogásán. Persze ha meg lenne a tervezett 2 GHz-es shader órajel, akkor ok, de nincs meg.

    Melyik játékot nem használják fel marketingre az AMD. Eddig a Dirt 2-ről és az AVP-ről is sokat beszéltek. Most kötöttek szerződést a Modern Warfare 2-vel kapcsolatban. Ezt a Radeonok mellé csomagolják. Ez mi, ha nem jó marketing?

    A Hemlock összességében nem lesz lassabb a GF100-nál. Így az NV csúcsmegoldása mindenhol verve lesz. Heaven-ben kevésbé, játékokban eléggé. A Setup motor nyilván erősebb a GF100-ban, de az Hemlock ezt behozza a textúrázáson. Eltérő stratégia. Dave Baumann írta a B3D-n, hogy a fejlesztők mondták, hogy egyelőre nem tervezik a tesszellálás komoly használatát, amit az eddig megjelent és hivatalosan bejelentett DX11-es játékok alá is támasztanak. Ezért döntött az AMD a számítási kapacitás erősítésén.

    És a Crysis sikeres lett anyagilag? Visszahozta, amit beleültek, de ennél sokkal többre számítottak. :)

    Ennél egyszerűbb az AMD stratégiája, új algoritmusokkal dolgoznak. Például a DX11-hez kötik, majd az AA-t. AVP-ben már láthatod. :)

    Shufny: Kb. Ez a fő problémájuk. Nem szabad gyengíteni a PC-s játékpiacot.
    A BC2 még mindig nem tiszta, de elvileg a két szerződés nem fedi egymást. Az AMD a DICE DX11 technológiáival vagy a BC2-vel reklámozhatja a Radeonokat a hivatalos bemutatókon. Az NV az EA-n keresztül készíthet színes plakátokat BC2-val, amihez GeForce-ot ajánlanak. Nagyobb problémának tűnt, de úgy néz ki nem lesz belőle nagyobb gond mint, hogy az EA GeForce-ot ajánl a BC2-höz, míg a DICE Radeont.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák