- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz velizare #8406 üzenetére
Ezt kellett megcsinálni kötelezően nem is olyan régen még Catalyst telepítés után:
"AMD videókártya esetén a Catalyst Control Center-ben a Videó menü Szín almenüjében az összes Speciális videó színbeállítás elől vegyük ki a pipát és ugyanezt tegyük meg a Minőség almenü Videóminőségben található elemekkel, majd alkalmazzuk a változtatásokat."
A mostani driverekben ez már nem default, de a régiekben az volt. Gondolom ezekre gondolt Abu85
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #13341 üzenetére
Tényleg kiváló munka, A8-7600 APU-n játszok 720p-ben 55-60fps-sel Low-Mediumon és nagyon jól néz ki
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Hozzá kell tenni, hogy azt nem tudom, a 15W-os TDP mennyire limitált be."
Nagyon, gondold el, hogy hány 15W-os diszkrét VGA van a piacon, illetve hol kezdődnek az alsó kategóriás videókártyák fogyasztásai és még ráadásul ebből a 15W-ból a proci is lecsíp egy nagy falatot
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van valami infód arról, hogy a "8 bit növényzet" hibákat mikor javítja ki az AMD? Pl. Dirt Rally, Tomb Raider. Több mint fél éve semmi visszajelzés tőlük a hivatalos fórumokon sem, hogy vették a hibát vagy ilyesmi. Valami trükköt használnak, hogy gyorsabb legyen a kártyájuk és azért lapítanak?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ezen részletes cikk szerint ugyanazokkal a beállításokkal (AA nélkül és 4x MSAA-val is) jó az NVIDIA és rossz az AMD. Mi felett csúszok el, mert tényleg nem értem? Keress rá a "Modus per Mausklick auswählen" szövegre és egyből odaugrasz az oldalon, ahol ott vannak az összehasonlító képek
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Most már értem Mindenesetre szerintem az NVIDIA megoldása szebb, én mindenképp arra szavaznék, mert nagy sebességnél is zavaró az ilyen fajta pixelháború a pálya szélén, míg az NVIDIA egyenletesebb megoldását alig vagy több esetben nem lehet észrevenni
stratova: Minden AMD kártyánál....ha megcsinálnák az NVIDIA megoldását az lenne a legjobb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz stratova #17888 üzenetére
Megnézhetem, de ahogy Abu85 mondja, még csúcskártyáknál is 40-50%-kal csökken a sebesség, szóval alig használják még a nagyon gyors VGA-k tulajdonosai sem a Steam fórum beszámolók alapján, inkább erős MSAA-val csökkentik a pixelesedést
xxxxxxxxx: Nem tudtam, hogy volt olyan állapota a DiRT Rally-nak, amikor jó volt Csak az 1.0 óta játszok vele.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #22823 üzenetére
És rosszul is néz ki: [link]. 20mp-nél nézd meg, hogy hogy rakódnak ki a fa árnyékok. Az ötször gyengébb Xbox 360-on a Forza Horizon 1-ben nincsenek ekkora blamák: [link]. Úgy látszik, hogy nem előre, hanem visszafelé fejlődünk
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz mcwolf79 #22832 üzenetére
Én autós játékban jó távolra nézek mindig, hogy lássam, hogy mi következik - a KRESZ-ben is benne van ez Sajnos jó gépem nincs, így Low-on játszhatnék vele, de nézz már rá ezen a videón a Low oldalra vagy rakd át a játékot Low-ra a gépeden. Előtted 30m-re változik át és nő ki a bal oldalon a fa egy pacából. Ha erre azt mondod, hogy ez teljesen ok egy százezernél többe kerülő PC-n és ez jó irány amerre megyünk, akkor nem értek egyet Néha gondolkozok, hogy vegyek-e jobb videókártyát, de ezek elkeserítenek, ha ez lesz a DX12-es játékok sorsa. Bárhova besírhatom, ezért van a fórum
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz FLATRONW #22846 üzenetére
Keveset játszol Low beállításon játékokkal... Én GTA V-öztem, illetve csomó játékkal játszottam ilyen beállításokkal, de ekkora béna látótávolságot egyik sem produkált, megjegyzem integrált AMD VGA-val Na most ez a Forza Horizon 3 el sem indul a jelenlegi gépemen, viszont grafikában valahol 2005 környékén ragadt alacsony beállításokkal és ha vennék is egy alsó kategóriás VGA-t, akkor nézhetném ezt a nagy semmit. Ha ez marad a trend az Xbox-os játékoknál PC-n, akkor az nem lesz szép dolog az alsó kategóriás VGA-kra nézve.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz mcwolf79 #22881 üzenetére
"Amúgy ezek szerint ki sem próbáltad a játékot, csak a videók alapján pocskondiázod"
Érdekes lenne úgy kipróbálni, hogy nem megy Ha veszel nekem hozzá VGA-t, akkor szívesen megnézem.
"Innen tovább nincs miről beszélni."
Csak tudom, hogy milyen grafikával játszok most más játékot és mit látok a videókon. Azért jó látásom még van ennyi idősen
"megjegyzem az általad linkelt videóban továbbra sem látom azt az égbekiáltó pop-up-ot amit skandálsz"
Sajnos a látásban nem tudok segíteni
(#22885) gollo91: Ezért a grafikáért meggondolandó, talán kivárok még, hogy mi lesz a alsó kategóriás VGA-k sorsa a későbbi DX12-es játékokban.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz hackeeeee #22892 üzenetére
Semmi gond, jó, hogy felvetetted ezt
"Másodszor, azért gameplay videó, hogy a videó készítő szempontjából visszaadjon egy játékélményt, és esetlegesen megmutassa, hogy milyen is a játék."
Ezzel egyetértek, de tudtommal ez nem a játékélmény topik, hanem AMD vs. NVIDIA, illetve, hogy hogy néznek ki és futnak a játékok. A videó és még több videó is szerintem teljesen jól visszaadja, hogy hogy néz ki és fut egy játék, ha kifizetek valamennyi pénzt egy VGA-ra. A lényeg, hogy ne úgy nézzen már ki a játék, hogy teljesen ne higgyem el, ami ott történik Szerintem egy játéknak meg kell felelnie pár grafikai alaptételnek, hogy komolyan vehesd úgy is, hogy tényleg Low-on játszok minden játékkal, tehát a grafika nagy része nekem nem fontos. Máskor is tudtam dönteni YouTube videók alapján, hogy beszerezzek-e egy játékot és sosem csalódtam, ezt most is meg tudom tenni 100%-os bizonyossággal. Ha ebben nem értünk egyet, akkor viszont tényleg felesleges tovább írogatni
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
A DriveClub-ot készítőknél géniuszok dolgoznak, nagyon ügyesen csinálták meg a LOD-ot: [link]. Míg a Forza Horizon 3-ban a távoli fák alatti árnyékok hirtelen megjelennek, itt a videón látható, ha a leghátul lévő fát nézzük, hogy az árnyék fokozatosan jelenik meg alatta és így egyáltalán nem vonja el a figyelmet, nem látszik pop-in problémának. Jó lenne ilyet látni DX12-es játékoktól PC-n... de aztán ki fog derülni, hogy bilibe lóg a kezem
-
PuMbA
titán
válasz mcwolf79 #23034 üzenetére
Akkor tájékozódj több helyen, mert írják rajtam kívül is. Sőt, a Eurogamer elemzést azután írták, hogy én írtam ide:
"There are compromises, of course. Object detail pop-in is probably the biggest issue, and moving to PC doesn't address it so much as move the LODing artefacts further into the distance. "
Egyébként vicces olvasni a reakciókat, hogy mennyire távol álltok ahhoz, amire én gondolok Nem írok többet, mert sok lesz az off topik így
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Mit tudsz Abu85 az AMD rosszabb memóriakezeléséről? Egy RX460 2GB vs RX460 4GB vs GTX 950 2GB tesztben a 2GB-os RX460 4-5 játékban (pl. F1 2015, COD BO3) 30-40%-kal lassabb a 4GB-osnál, míg a 2GB-os GTX950 esetében nincs ilyen probléma és simán hozza a 4GB-os RX460 sebességét
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Yutani #29277 üzenetére
De ha jól tudom, akkor az AMD jobb késleltetéseket tud a Chill miatt meg a kevesebb előre kiszámolt képkockáktól, tehát nem kéne lefizetniük őket, hogy AMD legyen az eSport gépekben? Így tudnák reklámozni a kisebb késleltetést, mint versenyelőnyt, tehát a Chill technológiát és nőnének valamennyire a Radeon eladások, mert sokat nézik az eSportokat. Na de nem vagyok marketinges, lehet hogy nem éri meg nekik
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz solfilo #29280 üzenetére
Ez jó, csak valami nagyobb felület is kéne szerintem, mert erről például én sem tudtam
(#29283) .LnB: eSportban elvileg a legjobb késleltetés után kéne menniük, de érdekes, hogy ez még nem szivárgott be. Mondjuk ha mindenki NVIDIA-val játszik, akkor az egyenlő esélyeket jelent
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ugyanaz lett volna az eredmény, mert az eSport játék többsége 1 vagy 2 magot használ Azért látszik, hogy újabb játékoknál az RX550 a nyerő pl. Battlefield 1, Overwatch illetve más videóban a Hitman, Dirt Rally alatt is az RX550 látványosan jobb. Az eSport játékok nagyrészt 2011-es technológiákat használnak, szóval nem meglepő az NVIDIA előnye.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #30472 üzenetére
Amúgy az RX550 ára tényleg nagyon rossz, mert alig drágábban ott a 2GB-os RX560, ami jóval gyorsabb. Az RX550-nek is GT1030 árban kéne lennie, mert így nem igazán szól a vétele mellett ok.
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
Forza 7 iszonyat optimalizált: G4560 + RX550 FullHD Medium 4xAF: 77-100fps esőben is [link]
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Crytek #31130 üzenetére
"Lehetetlen megcsinálni egy játék minden szegletét ugyanúgy hogy egy azonos sebeséggel fusson mindenhol és ne lassuljon be a több textúra/poligonszám miatt ,ezen senki nem tud semmivel változtatni."
Átvitt értelemben lehet, vagyis ezt úgy csinálják konzolokon, hogy a játék legigényesebb részérhez veszik le a grafikai minőséget, hogy az meglegyen 60fps, a többi részhez meg ott a korlátozás
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Erdei88 #31344 üzenetére
AMD kártyáknál nem igazán létezik OC undervolt nélkül, mert alapból már az architektúra határán van az órajel és ha kicsit is húzol rajta, akkor az esetek többségében a fogyasztás kilő az egekbe, lényegtelen 3-5 fps javulásért A gyártók meg nem undervoltolnak.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz lezso6 #32174 üzenetére
Onnan lehet tudni, hogy CPU limites a konzol, hogy Hitmanben van frame rate unlock mód, tehát annyit fps-t tol ki a konzol, amennyit bír. Ebben a módban hiába jóval erősebb GPU-ban a sima PS4, az Xbox One S sokszor jobb fps-t produkál a gyorsabb procija miatt és ez is csak maximum 40fps körüli érték Digital Foundry tesztelte ezt.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Kolbi_30 #32723 üzenetére
Az egy tavaly novemberi frissítés, csak eddig még nem tetted fel manuálisan Először nézd meg az Eszközkezelőben a drivereidet, mert ami nem volt hivatalosan aláírt, azt ilyenkor lecseréli. Legrosszabb esetben érdemes az összes fontosabbat újratenni. Aztán mivel ilyenkor szinte új a rendszer, hagyj neki egy kis időt, indítsd el a frissítést újra, mert általában talál 2-3-at megint, illetve nézd át a Gépházban a beállításokat és az Automatikus indítási dolgokat is. Nekem már 3 ilyen nagy frissítés ment fel a Windows 10-re és sosem lassult be a gépem, amint ezeket végrehajtottam. Maximum 20 perc alatt megvan.
(#32727) Kolbi_30: Akkor az egy régebbi masina lehet és nincs hozzá aláírt driver. Nálam mindig minden ment, csak feltett 1 évvel régebbi drivereket...
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Kolbi_30 #32729 üzenetére
A Windows 10 csinál néha érdekes dolgokat, de ha ezeket ismered és tudod, hogy mit miért csinál, akkor el lehet vele lenni, mint akármelyik ezelőtti Windows rendszerrel. Kivétel ez alól, ha régebbi hardvereid vannak vagy rosszul megírt drivereid, mert akkor elkerülhetetlenek a problémák. Nekem különösebben nincs több problémám vele, de én jobban is értek hozzá, mint elvárható egy sima felhasználótól. A Windows.old például biztonsági mentés és alapértelmezetten 30 napig megmarad, hogy vissza tudd állítani a rendszert, ha rosszul megy egy ilyen nagy frissítés. Emiatt 50-80GB szabad hely az optimális nagy frissítés előtt.
(#32730) PuMbA: Igen, én is vártam addig, amíg a 256-os SSD-k jó árba kerültek. 1,5 éve váltottam csak SSD-re emiatt, jó későn.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen