Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz Bagira01 #11633 üzenetére

    Ne foglalkozz velük, én már végigjátszottam ezt.

    Csak Paypallal kell neked már kommunikálnod (mivel nem tudtál megegyezni az eladóval). Jelezd PP felé, hogy a termék használhatatlan, nem a leírásnak megfelelő. PP ki fogja várni a 15-20 napot (meg van jelölve a határidő) és 99%, hogy azt fogja hozni döntésnek, hogy küldd vissza a terméket és kapsz egy full refundot.

    Ilyenkor sima egyszerű mezei magyar posta regisztrált tértivevényes LEVÉLKÉNT visszaküldöd nekik 2900 forintért, a ragszámot megadod a PP-nak, akik 15 nap múlva visszautalják neked a pénzt.

    Nekem még vissza sem érkezett 15 nap alatt a csomag a kis ferdeszeműhöz, mikor PP bekérte a feladási bizonylatot, amin látszik a címzett neve és címe és 30 perc múlva már meg is kaptam a refundot. (nem csak a terméket, hanem a szállítási költséget is visszakaptam!).

    Ennyi. Kínaival úgysem tudsz megegyezni, mert pontosan tudja, hogy elválaszt 10,000 km és semmit nem tudsz tenni. Ami most veled történik az csak és kizárólag arra megy ki, hogy kifuss egy paypal határidőből - mert akkor a PP automatikusan zárja a claimet, ha nem reagálsz egy kérésre időben - és nem tudod majd újra megnyitni.

    Egy szó mint száz:
    Csináld amit a PP kér és ne foglalkozz többet a kínaival.

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák