Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz KamuMazsola #98741 üzenetére

    A VOIP szolgáltatóknak országonként szokott lenni legalább egy-egy központi száma. Ez egy automata. Ha beregisztrált számról hívod (vagyis tudja azonosítani a terhelendő accountot), akkor egy gépi hang bekéri a hívandó számot. Megfelelő formában (központ száma,hívott szám) tárolva, közvetlenül névjegyzékből is indítható a hívás, vagy VOIP kliensből, "Local Access" néven. A VOIP tarifája megegyezik egy neten indított hívás díjával (vagyis az a bizonyos 1, vagy 5 Ft, hívott számtípustól függően). Ehhez jön a központ hívásának díja. Dellmont esetében ez egy budapesti, tehát vezetékes szám. Telenornál van egy "vezetékes hívó" nevű, ingyenesen aktiválható szolgáltatás. Ezzel 7Ft/perc + 7Ft kapcs díjért hívhatóak a hazai, vezetékes számok. Bocs, ez nem áll meg 15 -ben, mert max. 19Ft az első perc (VOIP + vez. díj + kapcs. díj), de remélem, hogy nem érzed úgy, hogy "félrevezettelek"! :)

    Egyébként van ettől olcsóbb megoldás is net nélkül, de azt már a "VOIP mélyvíz" topikban találod. Egy saját Asterisk szerverről van szó, DISA funkcióval. Ezen kívül, lehet GSM/VOIP gater -rel is. Barkácsoló kedvűek csinálhatnak ilyet egy beszédhívásra alkalmassá tett usb modem és egy Raspberry házasításával. De ezeket nem részletezem. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák