- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
r00r1
aktív tag
Sziasztok,
Mint látható, újonc vagyok, szóval csak érzéssel...
A kérdésem a következő lenne: rendeltem egy Star N9770- es telefont a Cect-Shopból, 09.05-én van az első tracking bejegyzés 15 óra valahány perckor, azt mondja, hogy item sent abroad. A második bejegyzés is 09.05-én van 23 óra akárhánykor, ugyanez a státusz. Sima China Airmaillel rendeltem, tapasztalataitok szerint kb mikorra kellene megkapnom? Ill leleveleztem velük, hogy "Gift" legyen már a csomagon...
Válaszotokat előre is köszönöm! -
r00r1
aktív tag
válasz hungobungo #5330 üzenetére
Te még ne is panaszkodj, az enyém:
Date Place * Item information More information
2012.08.31 02:27 430058(CHINA) Küldemény felvéve / Item accepted2012.09.05 14:38 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.05 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.06 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.10 08:28 Budapest 1005 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2012.09.10 08:34 Budapest 1005 Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
én már csak röhögni tudok rajta
-
r00r1
aktív tag
válasz hevizms #5337 üzenetére
háhh, már ebben a stádiumban van:
RA349431004CN
Date Place * Item information More information
2012.08.31 02:27 430058(CHINA) Küldemény felvéve / Item accepted2012.09.05 14:38 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.05 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.06 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad
2012.09.10 08:28 Budapest 1005 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2012.09.10 08:34 Budapest 1005 Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
2012.09.19 16:00 Budapest 1005 Postai vámkezelés alatt / Under postal customs procedure
2012.09.20 10:44 Budapest 1005 Vámkezelésre vár / Waiting customs clearance
nem tudom, hogy mit jelent, de nem hangzik valami túl jól.
a telefonra reagálva: Magyarország valamiben legalább számomra az első - bürokrácia. 7 különböző hellyel beszéltem, az első adta meg a 2. telefonszámát, a 2. a 3-ét, és így tovább...a 8. telefonszámnál feladtam
már nem idegeskedek, nyugodt, vagyok....de akkor is a qva anyjukat -
r00r1
aktív tag
@hevizms: köszi a bíztatást, de van egy olyan érzésem, hogy fizetni fogok, mint a katonatiszt
@kugli81: már beküldtem a dolgokat, a webshop által kiállított számlát, meg a banki átutalásról szóló cuccot, remélem nem problémáznak rajta, painttel a bizalmas számokat kihúztam...
@devast: egy N9770est rendeltem, saját felhasználásra, 1 azaz egy darab. kollégám Zopo z200-ast vett, DHL-lel, egy kanyi pénzt nem fizetett, és 3 munkanap alatt ideért...
nem baj, fizetek, csak már lenne a kezemben...lassan több időt tölt itthon, mint Kínában
-
r00r1
aktív tag
+ tapasztalat: ma délután hívott a postás csaj, hogy feladták az elosztóközpontból, úgyhogy, ha minden igaz, holnap meg is kapom... ..mondjuk így 10-e óta már illő lenne
szurkoljatok! -
r00r1
aktív tag
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni: van egy Star N9770 telóm. a gsm slotban van a céges SIM kártyám (T-s), a másikban a mobilnetes simem (ez is T-s). Ha bekapcsolom az adatkapcsolatot a mobilnetre, néha a céges simet lelöki a hálózatról....van valakinek valami tippje, hogy mit lehet ezzel kezdeni (a gprs mittudoménmit beállítottam, tehát a hívások vannak előtérbe helyezve)?
Köszi
Lóri -
r00r1
aktív tag
válasz Mikuland #7514 üzenetére
OFF:
Bocs, pü-t küldtem válasz helyett...
ON:Áve Cézár
Köszönöm, de ezt már ismertem...a problémám nem ez, a mobilnet sim minden esetben működik a készülékkel. csak ha be van kapcsolva, van olyan, hogy a másik sim (céges - a hívásoknak) elszáll, és azt írja ki, hogy nincs hálózat próbáltam itt rákeresni apn beállításokra - amit már meg is tettem, és átírtam a készülékben: céges sim - t-mobile gprs net az apn, a mobilnetes sim gprs netről átírva web n walkra (eredetileg mind2 profilja a gprs net apn volt, gondolom összeakadtak) . így már ritkábban szokta csinálni, de előfordul.... -
r00r1
aktív tag
válasz turkburk #7520 üzenetére
Rick4 írta valamikor:
"Itt egy jó leírás:
Internetes vásárláskor is adódhatnak olyan problémák, melyek miatt vissza szeretnénk kapni a pénzünket. A PayPal egyik nagy előnye az átutalással (direct bank transfer) szemben, hogy a pénzünk biztosítva van 1.000 USD összegig.
Ezzel a leírással azoknak a dolgát szeretnénk megkönnyíteni, akik ilyen helyzetbe kerülnek.
Melyek lehetnek ezek a helyzetek?
Nem kaptad meg az árut vagy annak egy részét, amit kifizettél.
Nem azt vagy nem olyan állapotban kaptad meg, ahogy az a termékleírásban szerepelt.
Esetleg találtál egy nem engedélyezett tranzakciót a PayPal számládon.
1. Az első lépések:
Mielőtt a PayPal-hoz fordulnánk mindenképp kezdjünk levelezésbe az internetes bolttal ahonnan az árut rendeltük. Részletesen írjuk le a termékkel kapcsolatos hibákat, eltéréseket, esetlegesen magának a terméknek a hiányát.
Erre azért van szükség, mert a későbbiekben ezt a levelezést a PayPal bekérheti a problémás eset kezeléséhez. Ezeknek a leveleknek tükrözniük kell, hogy te mindent megpróbáltál, hogy rendezd a helyzetet az eladóval. Érdemes az eladó válasz e-mailjeit is elmenteni.
Ha nem jársz sikerrel, és az eladó elzárkózik bármiféle kártérítéstől vagy pénzvisszafizetéstől, akkor a PayPal-on „vitát” lehet indítani az eladóval.
2. Vita (Dispute) indítása PayPal-on:
Nagyon fontos, hogy vitát csak akkor indíthatsz, ha az adott vásárlás nem régebbi 45 napnál!
Lépj be az account-odra.
Az „account history” részen láthatod a legutóbbi pénzmozgásaidat. Ezek között keresd meg azt, amelyikkel a probléma van, majd nyomd meg a „details” gombot.
A „transaction details” részen vagy, ahol az adott tranzakciód részletes leírását találod.
Gördítsd le a legalljára az oldalt és klikkelj rá a „Resolution Center” feliratra.
Itt két választásod van. „Item dispute”-ot akkor jelöld be, ha nem kaptad meg a terméket amit rendeltél, vagy nem azt amit rendeltél. Az „unauthorized transatcion”-t pedig akkor, ha olyan tranzakciót / pénzlevonást találtál amit nem te indítottál.
Most az „Item dispute”-al fogunk foglalkozni, mert igazából ez az, ami gyakrabban előfordulhat. Így jelöld be azt és utána „Continue”,
Itt is két választásod van:
„I haven't received my item.” – Ezt akkor jelöld be, ha nem kaptad kézhez az ígért határidőn belül a kifizetett terméket.
„I received my item, but it is significantly not as described.” – Ezt akkor jelöld be, ha a csomagot megkaptad, de az sérült, hiányos, vagy nem az van benne amit kifizettél.
Tegyük fel, hogy nem kaptad meg a terméket. Jelöld be az „I haven't received my item.”-et, majd „Continue”.
A „What is the category of your purchase?” felirat alatt gördítsd le és válaszd ki a vásárolt termék fajtáját. Airsoft termékeknél én az „Other Tangible Goods”-t szoktam választani.
A „Compose Message to Seller” részen írd le a problémád a tranzakcióval kapcsolatban, majd nyomd meg a „Continue” gombot.
Ezennel elindítottad a „vitát”, melyről e-mailben értesítést kap az eladó és a PayPal is. A „My account” részen fogsz találni ezek után egy „Resolution Center cases” részt, ahol az „Open Disputes & Claims” alatt követni tudod a vita menetét. Itt olvashatod majd az eladó válaszát a problémára. Itt a PayPal még nem szól bele a dologba.
Ha ezek után sem jutsz közös nevezőre az eladóval, akkor kell elindítani a „Követelést”, azaz a „Claim”-et. Itt fog bekapcsolódni a PayPal a vitába.
3. Claim (követelés):
Leghamarabb 7, legkésőbb 20 nappal a vita („dispute”) elindítása után van rá lehetőség!
A „My account” alatt kattints a korábban említett „Open Disputes & Claims” fülre, majd az adott vitán nyomd meg a „view” gombot.
A „Close or Escalate” részen lesz lehetőséged a vita lezárására, amennyiben sikerült levelezéssel megoldani a helyzetet. Ezt a „My concerns have been resolved, I want to close this dispute” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával teheted meg. Ekkor a vita lezárult és nem nyitható meg újra ennél a tranzakciónál.
Ugyan itt lehetőséged van a vitát egy magasabb szintre emelni és követeléssé fokoznod. Ezen a részen lezárulnak a levelezések az eladóval és a PayPal veszi kezébe az ügyet. Ezt az „I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával indíthatod el.
Egyszerűbb esetben a PayPal visszautalja a pénzed pár napon belül, bonyolultabb helyzetekben bekérhet majd tőled bizonyos levelezéseket is az eladóval.
A Claim-nek akár több hetes lefolyása is lehet, így türelem tornaterem. Lezáratlan ügyek sosem maradnak a PayPal-on. Ha igazad van, nincs mitől tartanod, vissza fogják utalni a pénzedet, melyről értesítést kapsz „Refund” címszó alatt. Ez először csak a PayPal account-odon jelenik meg, majd 1-2 nap elteltével jóváíródik az összeg a bankszámládon." -
r00r1
aktív tag
esetleg valaki tudna segíteni?
"Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni: van egy Star N9770 telóm. a gsm slotban van a céges SIM kártyám (T-s), a másikban a mobilnetes simem (ez is T-s). Ha bekapcsolom az adatkapcsolatot a mobilnetre, néha a céges simet lelöki a hálózatról....van valakinek valami tippje, hogy mit lehet ezzel kezdeni (a gprs mittudoménmit beállítottam, tehát a hívások vannak előtérbe helyezve)?
Köszi
Lóri"Köszi előre is
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen