Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • r00r1

    aktív tag

    Sziasztok,

    Mint látható, újonc vagyok, szóval csak érzéssel... :)
    A kérdésem a következő lenne: rendeltem egy Star N9770- es telefont a Cect-Shopból, 09.05-én van az első tracking bejegyzés 15 óra valahány perckor, azt mondja, hogy item sent abroad. A második bejegyzés is 09.05-én van 23 óra akárhánykor, ugyanez a státusz. Sima China Airmaillel rendeltem, tapasztalataitok szerint kb mikorra kellene megkapnom? Ill leleveleztem velük, hogy "Gift" legyen már a csomagon...
    Válaszotokat előre is köszönöm!

  • r00r1

    aktív tag

    válasz hungobungo #5330 üzenetére

    Te még ne is panaszkodj, az enyém:
    Date Place * Item information More information
    2012.08.31 02:27 430058(CHINA) Küldemény felvéve / Item accepted

    2012.09.05 14:38 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.05 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.06 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.10 08:28 Budapest 1005 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

    2012.09.10 08:34 Budapest 1005 Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs

    én már csak röhögni tudok rajta :) :)

  • r00r1

    aktív tag

    válasz hevizms #5337 üzenetére

    háhh, már ebben a stádiumban van:
    RA349431004CN
    Date Place * Item information More information
    2012.08.31 02:27 430058(CHINA) Küldemény felvéve / Item accepted

    2012.09.05 14:38 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.05 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.06 22:40 CNBJSA(CHINA) Célországba elküldve / Item sent abroad

    2012.09.10 08:28 Budapest 1005 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

    2012.09.10 08:34 Budapest 1005 Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs

    2012.09.19 16:00 Budapest 1005 Postai vámkezelés alatt / Under postal customs procedure

    2012.09.20 10:44 Budapest 1005 Vámkezelésre vár / Waiting customs clearance

    nem tudom, hogy mit jelent, de nem hangzik valami túl jól.
    a telefonra reagálva: Magyarország valamiben legalább számomra az első - bürokrácia. 7 különböző hellyel beszéltem, az első adta meg a 2. telefonszámát, a 2. a 3-ét, és így tovább...a 8. telefonszámnál feladtam :DD
    már nem idegeskedek, nyugodt, vagyok....de akkor is a qva anyjukat :DDD

  • r00r1

    aktív tag

    @hevizms: köszi a bíztatást, de van egy olyan érzésem, hogy fizetni fogok, mint a katonatiszt :D

    @kugli81: már beküldtem a dolgokat, a webshop által kiállított számlát, meg a banki átutalásról szóló cuccot, remélem nem problémáznak rajta, painttel a bizalmas számokat kihúztam... :D

    @devast: egy N9770est rendeltem, saját felhasználásra, 1 azaz egy darab. kollégám Zopo z200-ast vett, DHL-lel, egy kanyi pénzt nem fizetett, és 3 munkanap alatt ideért...

    nem baj, fizetek, csak már lenne a kezemben...lassan több időt tölt itthon, mint Kínában :DD

  • r00r1

    aktív tag

    válasz hevizms #5474 üzenetére

    Egy kedves postai alkalmazott hívott fel önszántából, mikor még csak érdeklődtem a csomagomról, és ő mondta, hogy küldjem el az általa megadott címre...

  • r00r1

    aktív tag

    válasz hevizms #5478 üzenetére

    Már az sem érdekel, ha fizetnem kell...
    Ja: és köszi a mini review-t. Amúgy mennyivel kisebb a Galaxy Note-nál?

  • r00r1

    aktív tag

    válasz Jazz #5527 üzenetére

    prg-k váltása: ha benne vagy egyben, home gomb röviden megnyom -> főképernyő
    viszont ha hosszan nyomod a home gombot, akkor felugrik egy lista az éppen futó programokból, amit home gombbal küldtél a háttérbe :))

  • r00r1

    aktív tag

    + tapasztalat: ma délután hívott a postás csaj, hogy feladták az elosztóközpontból, úgyhogy, ha minden igaz, holnap meg is kapom... :D..mondjuk így 10-e óta már illő lenne
    szurkoljatok! :))

  • r00r1

    aktív tag

    Sziasztok

    A segítségeteket szeretném kérni: van egy Star N9770 telóm. a gsm slotban van a céges SIM kártyám (T-s), a másikban a mobilnetes simem (ez is T-s). Ha bekapcsolom az adatkapcsolatot a mobilnetre, néha a céges simet lelöki a hálózatról....van valakinek valami tippje, hogy mit lehet ezzel kezdeni (a gprs mittudoménmit beállítottam, tehát a hívások vannak előtérbe helyezve)?

    Köszi
    Lóri

  • r00r1

    aktív tag

    válasz Mikuland #7514 üzenetére

    OFF:
    Bocs, pü-t küldtem válasz helyett...
    ON:

    Áve Cézár :))
    Köszönöm, de ezt már ismertem...a problémám nem ez, a mobilnet sim minden esetben működik a készülékkel. csak ha be van kapcsolva, van olyan, hogy a másik sim (céges - a hívásoknak) elszáll, és azt írja ki, hogy nincs hálózat próbáltam itt rákeresni apn beállításokra - amit már meg is tettem, és átírtam a készülékben: céges sim - t-mobile gprs net az apn, a mobilnetes sim gprs netről átírva web n walkra (eredetileg mind2 profilja a gprs net apn volt, gondolom összeakadtak) . így már ritkábban szokta csinálni, de előfordul....

  • r00r1

    aktív tag

    válasz turkburk #7520 üzenetére

    Rick4 írta valamikor:
    "Itt egy jó leírás:
    Internetes vásárláskor is adódhatnak olyan problémák, melyek miatt vissza szeretnénk kapni a pénzünket. A PayPal egyik nagy előnye az átutalással (direct bank transfer) szemben, hogy a pénzünk biztosítva van 1.000 USD összegig.
    Ezzel a leírással azoknak a dolgát szeretnénk megkönnyíteni, akik ilyen helyzetbe kerülnek.
    Melyek lehetnek ezek a helyzetek?
    Nem kaptad meg az árut vagy annak egy részét, amit kifizettél.
    Nem azt vagy nem olyan állapotban kaptad meg, ahogy az a termékleírásban szerepelt.
    Esetleg találtál egy nem engedélyezett tranzakciót a PayPal számládon.
    1. Az első lépések:
    Mielőtt a PayPal-hoz fordulnánk mindenképp kezdjünk levelezésbe az internetes bolttal ahonnan az árut rendeltük. Részletesen írjuk le a termékkel kapcsolatos hibákat, eltéréseket, esetlegesen magának a terméknek a hiányát.
    Erre azért van szükség, mert a későbbiekben ezt a levelezést a PayPal bekérheti a problémás eset kezeléséhez. Ezeknek a leveleknek tükrözniük kell, hogy te mindent megpróbáltál, hogy rendezd a helyzetet az eladóval. Érdemes az eladó válasz e-mailjeit is elmenteni.
    Ha nem jársz sikerrel, és az eladó elzárkózik bármiféle kártérítéstől vagy pénzvisszafizetéstől, akkor a PayPal-on „vitát” lehet indítani az eladóval.
    2. Vita (Dispute) indítása PayPal-on:
    Nagyon fontos, hogy vitát csak akkor indíthatsz, ha az adott vásárlás nem régebbi 45 napnál!
    Lépj be az account-odra.
    Az „account history” részen láthatod a legutóbbi pénzmozgásaidat. Ezek között keresd meg azt, amelyikkel a probléma van, majd nyomd meg a „details” gombot.
    A „transaction details” részen vagy, ahol az adott tranzakciód részletes leírását találod.
    Gördítsd le a legalljára az oldalt és klikkelj rá a „Resolution Center” feliratra.
    Itt két választásod van. „Item dispute”-ot akkor jelöld be, ha nem kaptad meg a terméket amit rendeltél, vagy nem azt amit rendeltél. Az „unauthorized transatcion”-t pedig akkor, ha olyan tranzakciót / pénzlevonást találtál amit nem te indítottál.
    Most az „Item dispute”-al fogunk foglalkozni, mert igazából ez az, ami gyakrabban előfordulhat. Így jelöld be azt és utána „Continue”,
    Itt is két választásod van:
    „I haven't received my item.” – Ezt akkor jelöld be, ha nem kaptad kézhez az ígért határidőn belül a kifizetett terméket.
    „I received my item, but it is significantly not as described.” – Ezt akkor jelöld be, ha a csomagot megkaptad, de az sérült, hiányos, vagy nem az van benne amit kifizettél.
    Tegyük fel, hogy nem kaptad meg a terméket. Jelöld be az „I haven't received my item.”-et, majd „Continue”.
    A „What is the category of your purchase?” felirat alatt gördítsd le és válaszd ki a vásárolt termék fajtáját. Airsoft termékeknél én az „Other Tangible Goods”-t szoktam választani.
    A „Compose Message to Seller” részen írd le a problémád a tranzakcióval kapcsolatban, majd nyomd meg a „Continue” gombot.
    Ezennel elindítottad a „vitát”, melyről e-mailben értesítést kap az eladó és a PayPal is. A „My account” részen fogsz találni ezek után egy „Resolution Center cases” részt, ahol az „Open Disputes & Claims” alatt követni tudod a vita menetét. Itt olvashatod majd az eladó válaszát a problémára. Itt a PayPal még nem szól bele a dologba.
    Ha ezek után sem jutsz közös nevezőre az eladóval, akkor kell elindítani a „Követelést”, azaz a „Claim”-et. Itt fog bekapcsolódni a PayPal a vitába.
    3. Claim (követelés):
    Leghamarabb 7, legkésőbb 20 nappal a vita („dispute”) elindítása után van rá lehetőség!
    A „My account” alatt kattints a korábban említett „Open Disputes & Claims” fülre, majd az adott vitán nyomd meg a „view” gombot.
    A „Close or Escalate” részen lesz lehetőséged a vita lezárására, amennyiben sikerült levelezéssel megoldani a helyzetet. Ezt a „My concerns have been resolved, I want to close this dispute” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával teheted meg. Ekkor a vita lezárult és nem nyitható meg újra ennél a tranzakciónál.
    Ugyan itt lehetőséged van a vitát egy magasabb szintre emelni és követeléssé fokoznod. Ezen a részen lezárulnak a levelezések az eladóval és a PayPal veszi kezébe az ügyet. Ezt az „I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával indíthatod el.
    Egyszerűbb esetben a PayPal visszautalja a pénzed pár napon belül, bonyolultabb helyzetekben bekérhet majd tőled bizonyos levelezéseket is az eladóval.
    A Claim-nek akár több hetes lefolyása is lehet, így türelem tornaterem. Lezáratlan ügyek sosem maradnak a PayPal-on. Ha igazad van, nincs mitől tartanod, vissza fogják utalni a pénzedet, melyről értesítést kapsz „Refund” címszó alatt. Ez először csak a PayPal account-odon jelenik meg, majd 1-2 nap elteltével jóváíródik az összeg a bankszámládon."

  • r00r1

    aktív tag

    esetleg valaki tudna segíteni?
    "Sziasztok
    A segítségeteket szeretném kérni: van egy Star N9770 telóm. a gsm slotban van a céges SIM kártyám (T-s), a másikban a mobilnetes simem (ez is T-s). Ha bekapcsolom az adatkapcsolatot a mobilnetre, néha a céges simet lelöki a hálózatról....van valakinek valami tippje, hogy mit lehet ezzel kezdeni (a gprs mittudoménmit beállítottam, tehát a hívások vannak előtérbe helyezve)?
    Köszi
    Lóri"

    Köszi előre is

Új hozzászólás Aktív témák