Új hozzászólás Aktív témák

  • #96302336

    törölt tag

    válasz Quqesz #27866 üzenetére

    Úgy volt egy hét anno a szerviz, hogy a T intézte, mert kényelmesebb volt. A Biztosítási csere volt két hét, a rettegett TMX intézte, a sima szervizt a Cordon. A Cordonból visszajött telefonhoz kaptam ráadásul előlapi, hátlapi gyári fóliát is. A TMX-es cserekészülék pedig zsír új volt, azon is rajt volt minden. Szerencsére nálunk van privát szerviz is, a csapatot barátként ismerem, így a kisebb problémákat, ha lesz elég gyorsan meg tudom oldani. A többire ott a biztosítás.
    A szereléssel kapcsolatosan amit ők mondanak, hogy két telefont utálnak szervizelni, a HTC-t és az iPhone-t. Mindkettő szétszedése sérülésmentesen egy rémálom.
    Pár éve még volt külön a szolgáltatóknál is szerviz, de ismeretlen okok miatt ezt valamiért mindenhol felszámolták, és központ szerviz van helyette. Így a piti hibák javítása is jóval hosszabb időt vesz igénybe. Anno, mikor tönkrement a mikrofon a telefonomban, megvárhattam a cserét, most ez egy hét, a szolgáltatónál, és két nap az ismerősnél. (alkatrésztől függően, hogy mikor kapják meg) Igaz, egy hátlapra már lassan az ötödik hete várok, az még nem jött meg. De ettől még működik a cucc, csak esztétikai hiba. De, ha ez miatt beadtam, volna a központi szervizbe, akkor máris ott az egy hónap várakozás.

Új hozzászólás Aktív témák