Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz norbert1998 #17273 üzenetére

    Akarod , hogy vesézünk ? Nem hiszem :N Csak kezdésnek , az R1 (08) az 4 hengeres , khm... és kicsit más nem lehet hasonlítani....

    lfa... a hajtorud nem kell a fotengely csapokat tolni , nem kicsi ellenálás csökkenés :N

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

  • r4z

    nagyúr

    válasz norbert1998 #17273 üzenetére

    Egyszer majd ülj be egy öreg BMW-be (mondjuk egy E30 318is-be), és kínáld meg rendesen egy kanyargós hegyi úton. Nyers, közvetlen. Mindig tudod, mi folyik az úton, mit csinálnak a kerekek. Érzed, mikor kezd el mászni a hátulja. Elsőkerekesnél pedig, hogy mikor kezd el csúszni, ami egy jobb futóművel igencsak későn következik be. Ez az, ami nincs meg a mai autók hatalmas többségében. Ahogy az általad felsorolt autók közül egyben sem. Az elektronika tartja az úton az autót, nem pedig a jó tervezés.

    Gyors példa: van egy erősen lejtős, murvás szakasz a környékünkön. Amikor a Focussal gurultam le rajta, az autó folyamatosan közvetített, éreztem, merre akar terelni a murva, merre fordulnak a kerekek. A Megane-nál semmi. Rángatja össze-vissza a kormányt, de nem mond el semmit a kinti viszonyokról, érzéketlen az egész.

    Micsurin: Nem azon múlik a különbség. Egyszerűen annyira lecsökkentették a mozgó tömeget, hogy ilyen könnyen fel tud pörögni - állítólag olyan könnyű a motor, mint egy V6. Nem véletlenül mondják, hogy az LFA nem más, mint a mérnök nedves álma.

    [ Szerkesztve ]

    I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.

Új hozzászólás Aktív témák