- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Aliexpress tapasztalatok
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crystalheart
senior tag
válasz Mister_X #23044 üzenetére
Japánban - ha jól tudom - az Air visual novel (ami egy eroge, azaz pontosabban feleletválasztós erotikus randijáték) sikere után egyre több "könnyfakasztó" kategóriájú cucc jött ki. Ezek eleve arra hivatottak, hogy a kedves slice-of-life sztorit tragédiával, annak esetleges és részleges feloldásával és valami keserédes melankóliával zárják, és még ha jó is a vége, közben akkor is minimum egyszer-kétszer érfelvágós legyen. A közönség már szinte el is várja a tragikus drámát, akár Móricz Zsigmondtól anno. Aztán ezt a Key elkezdte animébe ültetni, meglehetőst sikerrel, az Air, Kanon (ez is eroge volt eredetileg) és a Clannad (ez "csak" sima randijáték) a sorozat tagjai. Aztán persze ma már egyre gyakrabban mennek rá animében mindenféle VN-től függetlenül is a tragédiára és a könnyfakasztásra.
Egyébként ha megfigyeled, az Air, a Kanon és a Clannad szerkezete is úgymond fejezetekre oszlik - ezek persze gyakran fedik egymást, vagy párhuzamosan futnak), a különböző lányok részei a játékokban egy-egy döntésfolyamnak, route-nak felelnek meg. Ez nem egyszerű forgatókönyvi oldalról, de itt jól hozták össze a dolgot, a School Daysben pedig rosszul.
Nova96: Menthetetlenül otromba vagy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs