- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Semmi extra amúgy, olyasmivel játhatsz esetleg, hogy egy kis deadzone-t állítassz rá, meg kicsit eltolod a lineáristól, hogy jobban szimuláld egy igazi autó kuplungját. Nálam csak egy kis deadzone van csak beállítva a ptr pedál szoftverében. De ez ízlés kérdése versenytempóban úgysem fogsz finomkodni vele
-
KaraDani
addikt
Nem. Váltómodell kérdése. A WTCC autó amit felhoztál példának például egy szekvenciális botváltót használ, aminél nem kell kuplungolni.
Csak úgy nagy vonalakban, mert nem vagyok egy nagy műszaki ember, inkább szimulátoros szemmel nézve AC-s autókkal példának:
- Manuális H váltó ahol kuplungolni kell pl. BMW M3 E30
- Szekvenciális botváltó, nem kell kuplungolni, leváltásnál általában manuális gázfröccsre van szükség: pl a GT2-es BMW
- Automataváltó pillangófülekkel, semmit nem kell csinálnod elektronika végzi a gázfröccsöt (hallod is hogy magától reveli a motort), gázelvételt, csak nyomogatod a pillangókat, pl BMW M3 E92.A játék ilyen téren rendben van csak azoknál engedi a H váltót aminél az is kell. Ami H váltós azt illene kuplungolni. De átengedi kuplung nélkül is gázfröccsel és gáelvétellel. Az életben is lehet így váltani, de pontosan el kell találni a rev rangeket, és nem tesz jót a kuplungnak. Elvileg később a játékban is roncsolni fogja az autót a kuplung nélküli váltás. Ahol nincs H váltó ott általában nem kéne kuplungolni, csak az a kérdés, hogy botszeki vagy pillangó és automatika intézi-e a gázfröccsöt avagy sem (ezt hallod).
-
KaraDani
addikt
Persze ugyanaz, mitn rFactorban, millió mod aminek 90% hulladék Persze ott van az a pár mod ami nagyon jó.
Szerintem ez a lista licenszelt tartalomból egy olyan játéknál amit modolhatónak ígérnek nagyon rendben van. Van egy halom utcai autó, pár GT2, pár GT3, egy proto, egy formula. GT1 meg Túra hiányzik, de azért már ezekkel is elég sok mindent lehet kezdeni bajnokságok terén. -
KaraDani
addikt
válasz neilszab #145 üzenetére
Nagyon nagyon egyetértek veled, többek között ezért sem indultam most egy olyan bajnokságban, ahol több autó lett összeeresztve össze-vissza súlyozva. Ha meg nem akarod mesterségesen kiegyenlíteni ki a fene akar majd a sereghatjó technikával versenyezni mert jajj de jó Ez meg azért nekünk mégiscsak a szórakozásról szól.
Ha már nekünk meg van a lehetőségünk egyenlő feltételekkel versenyezni, akkor mért ne tennénk azt. Miért akarnánk szimulálni az autógyártók, és racing teamek munkáját egy bajnokságban ami csak is a pilótáról szól. Ezt sosem értettem.
Ebből a választékból szuper márkakupákat, és multiclass bajnokságokat lehetne már rendezni.b-type: Én egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy akarom a communnity modokat. Inkább legyen kevesebb tartalom ami minőségi. A sok hulladék mod általában csak arra jó, hogy szétszabdalja a közösséget.
Igazán pálya szintjén örülnék csak a bővebb tartalomnak, azért egy Nordschleife legyen előbb utóbb, meg ha ne adj isten valaki megcsinálná targa florio-t akkor aztán teljesen boldog lennék a játékkal.Jack@l: Nálam 0, teljesen lineáris. Esetleg egy nagyon picit lehet hozzáadni. Sokat loadcellel semmiképpen se. Azt hiszem iRacingben pl. hagytam egy picit valami 0.5 körüli értéket az ottani alap 2 helyett.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Igen, ez a fajta multiclass nekem is a szívem csücske. Az iRacinges szériában csak azt nem szeretem, hogy túl rövidek a futamok, ehhez 1,5-2 óra illene szerintem. Kíváncsi leszek ilyen például itt majd kivitelezhető lesz-e. Élből az első buktató, hogy 3 classhoz már nem árt legalább 30, de inkább több ember aki tud is úgy versenyezni ahogy egy multiclasson illik, mert azért nagyon nem ugyanaz mint egy túraautó sprintfutam
-
KaraDani
addikt
válasz ricshard444 #204 üzenetére
Furcsa is lett volna, ha nem a beállításaid túl durvák, 7950-el 100 fps környékét ki tudok sajtolni 3 fullhd monitoron A 60 fps itt meg tényleg kevés ez nem kérdés, ugyangy ahogy például kevés iRacingben is, egyszerűen input laggos az irányítás.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Mindkettővel lehet jól fékezni ezt nem vitatom. Nekem könnyebb tartani egy fix erősségű nyomást ami mondjuk épp ahhoz kell, hogy a kerék ne blokkoljon, mint potival azt, hogy épp hol áll a pedál. Persze potival is tudtam fékezni. De nekem érvnek annyi is elég, hogy így igazi fékérzetem van, míg potival nincs, és ha már szimulátorozok, legyen minnél élethűbb az érzés is Illetve ha már iRacing vagy Asetto Corsa, tegye fel a kezét aki tud lineáris fékpedálbeállítással fékezni potis pedállal, míg load cellessel gyerekjáték.
De persze kinek mi szimpatikus[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Na hetek után ugyan, de kirpóbáltam az új autókat.
Szerintem az F40 brutálisan jó lett, fülig ér tőle a szám. Végre valahol nem úgy van megcsinálva mintha valami gokart lenne, ami a közepe körül forog már akkor ha ránézel a kormányra.Mugelloban, sikerült menni egy egész tűrhető kört: Video
Van még benne hiba bőven, de némelyik legalább látványos, a célegyenesráfordítót így akarta természetesen[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #461 üzenetére
iRacingben is ugyanez van, csak ott nem 5 másodperc alatt kell akár 300 ról is lelassítani 50-re (ami baromság). Úgyhogy kapsz időt a lassítást megtenni nem olyan veszélyes már ha megfelelő szakaszon teszed.
Amúgy rakjanak bele egy ilyen rendszert finomhangolva, meg egy olyat hogy számolja az ilyen eseteket, és be lehessen állítani, hogy mondjuk x darab után hívjon ki egy drive throughra pl, aztán akkor minden ligavezető azt használ ami szimpatikus. Leprogramozni egyiket se lehet nehéz, sírás meg mindig lesz akármit használ az ember, olyan nincs hogy egy ilyen redszer mindenkinek tetszen -
KaraDani
addikt
Nem lehet már kupont venni, most találtam meg a hirdetést már archiválva van.
(#486) Joshi : Szerintem egyik gyártó sem fog DFGT-nél jobb 900 fokos kormányt csinálni 50ft környékén. Maguk alatt vágnák a fát. Loginak nem érdeke, ott a DFGT- így annyiért árulják amennyiért akarják szinte. Esetleg a ha a thrustmaster előáll valami értelems dologgal... De szerintem ez van sajnos, és meg kell szokni, hogy mennyi az annyi.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Pedig igaza van, egy 458 italia pl az életben sem úgy van kitalálva, hogy te azt segítségek nélkül a lehető leggyorsabban tudd vezetni.
A segítségeket pedig itt meg kell különböztetni, vannak az autóba épített segítségek, és vannak a játék beépített segítségei. Szerintem az autóba épített nem számít segítségnek a live timingnál sem, hiszen az életben olyan az autó. Pl pro módban semmilyen játék segítséget nem kapcsolhatsz be, attól még az olyan autókban amiben van használhatsz TC-t és ABS-t.
-
KaraDani
addikt
A help menüt hívd elő az appok közül az írja mindet. Amúgy abs: ctrl+a, tc: ctrl+c.
Ha pro modra állítod, ebből látod is melyik autóban mi van, mert csak azt tudod kapcsolni majd.
Én is load celles pedállal nyomom, és ezeknél én is használok ABS-t, TC-t meg autója válogatja, azt általában nem.iRacingben is ugyanígy van, ott is a GT mclarenbe beépített abs meg tc van, 10+ állású beállítási lehetőséggel, mert az életben is úgy versenyeznek vele.
Egyszerűen ez így élethű, és én nagyon örülök, hogy mind AC, mind iR figyel ezekre a dolgokra (rF2 meg mehet a levesbe részemről) szégyelni nem kell, hogy használja valaki
-
KaraDani
addikt
válasz bulikavagyok #635 üzenetére
Szerintem az én voltam jelentem. Asus 7950 Direct CU2, 3*fullhd monitor. Elég, de azért azt előrebocsájtom, hogy full grafikáról ne álmodozz egy 7950-el. Inkább kicsit medium alatt HDR kikapcsolva hoz nálam egy I7 mellett 100 fps környékét.
-
KaraDani
addikt
válasz bulikavagyok #669 üzenetére
Három monitorral csakis belső nézetből vezess!!! A játék támogatja rendesen: megadod a monitorok méretét, az egymással bezárt szögüket, milyen messze van a szemed a monitortól, és tökéletesen élethű nézetet fogsz kapni, mintha egy autóban ülnél. El ne rontsd motorháztető nézettel az élményt
Nem a legtökéletesebb minőség, egy barátom próbálta ki a cockpitet iracinggel (aki amúgy nem szimulátorozik, ahhoz képest sztem elég ügyes volt a 600 lóerős GT1 corvettel ), én meg telóval kicsit videóztam, de egy kis ízelítőnek talán jó, meg találsz még videót bőven youtubeon. [link]
Ez 3x23"[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz bulikavagyok #669 üzenetére
Ha tudsz angolul ezt a videót ajánlom, elég érthetően elmagyarázza és bemutatja az ember iRacingen, AC-ban ugyanez a setup lehetőség megvan: [link]
akela91: és tikshow: így van 23"-ra ha horizontális fovról beszélünk, az a 35 körüli érték 60 centiről az élethű. rFactorban még viccesebb ez a szám mert ott vertikális fovot kell megadni így 25 körül van nekem beállítva
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz stickermajom #677 üzenetére
Nem tudod közelebb hozni a monitort amikor vezetsz?
Amúgy én azt mondanám, menj le addig a FOV-val amíg már nem érzed túl kicsinek a horizontális látószöget. Mindenképp kompromisszumus lesz a megoldás sajnos, úgyhogy neked kell eldönteni, neked hogy szimpatikus. Élethű FOV-val sokkal jobb vezetni, szerintem nagyobb élmény (nem igazán értem a kommentet, hogy nagy fovval élvezetesebb), jobban érezni az autót, és természetes az egész, viszont egy monitoron az nagyon szűk horizontális látóteret fog eredményezni, ami onnantól, hogy nem egyedül vagy a pályán már limitál.
Élethű alatt azt értem, amikor amit a kijelzőn látsz az méretarányos (pontosan ki lehet számolni), ha igazi autóban ülnél akkor is olyan arányokban látnád a dolgokat. Pl netről böngészve néhány képet: [link] [link]akela91: igen, amíg egy monitorról beszélünk ízlés kérdése, valamiből engedni kell sajnos. A tökéletes szám amúgy exact módon számolható, csak ez általában túl kicsi látószöget eredményez egy 20" körüli kijelzőnél. Amúgy a képen látható szöget kellene kiszámolni rFactor és simbimes játékoknál: [link] AC-ban meg ugyanezt csak nem a monitor tetejét és alját hanem a két oldalát horizontálisan nézve, mivel itt horizontális FOV-ot kell megadni elméletileg.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz stickermajom #683 üzenetére
10 centi is számít, minél közelebb annál jobb, kivétal ha 40"+ os screenekről beszélnénk Próbálgatásnál adj kis időt majd egy egy beállításnak szerintem, mert hirtelen picit furcsa egy-egy nagyobb váltás, kisebb FOV-val érzékenyebbnek fogod érezni az autó reakcióit, nagyobbal érzéketlenebbnek.
-
KaraDani
addikt
válasz Freiherr #694 üzenetére
Pont ezért írtam hogy egy átlagos méretű monitoron kompromisszumos megoldást lehet csak találni.
Az élethű FOV beállítás alatt azt értettem hogy amilyen szögben látod a monitorodat, olyan szöget látsz a játékban is rajta, mert így méretarányos, így van olyan érzésed, hogy egy autóban ülsz tényleg. Persze az meg egy monitoron így nem élethű, hogy nincs periférikus látásod, mert az életbben van.
És ezért mondtam, hogy egy monitoron ez mindenkinek egyéni, hogy mit preferál, mert tökéletes sehogy sem lesz. Magad előtt nézel 30-45 fokban kb egy sík képernyőt, ez igazán élethű nem lehet, mert vagy nem méretarányos az egész, vagy nincs periférikus látásod.
Ezért használok 3 monitort, számolgatni amúgy ott is kell, illetve megadni a távolság, szög és méretparamétereket a játéknak, hogy a megfelől képet renderelje. Szerencsére ezt AC, és iR jól kezeli.
Szimulátoroztam 1db 22"-es monitoron, 1db 40"-es tv-n, 3db 23"-as monitoron, szóval azért lehet van némi rálátásom a dologra nekem is."amit egy monitoron nem lehet modellezni" ebben megegyezünk igazából és csak azon vitázunk szerintem, hogy én az élethűnél a méretarányra, te meg az életbeni periférikus látásra gondoltál, valójában az igazán élethű szimulációhoz mindkettőre szükség van.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Szerintem sincs semmi értelme nekiállniuk egy iR féle rendszernek. Nincs annyira hatalmas hardcore szimulátoros bázis, hogy két ilyen rendszerre szükség legyen. Inkább legyen ez ligázásra és maradjon olcsó, mert ha nekiállnak egy olyan rendszert és szerverparkot csinálni, mint iR akkor ennek is drágábbnak kellene lennie. Így lesz egy jó ilyen is meg olyan is. Amúgy nem is hiszem, hogy valaha is terveztek volna olyan rendszert, mivel modolhatónak tervezték az egész játékot.
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #876 üzenetére
Az üzleti modell szerintem is tök korrekt, azzal semmi gond. A nincs gép ami kihajtja viszont olyannyira fenttál, hogy egy i7 és 7950 párossal, 3xfullhd-ban játszhatatlan. Míg emelett iRacing, AC vígan futnak, nagyon jó fps számokkal medium környéki grafikán, úgy hogy mind a kettő szebb ráadásul. Amíg ezzel nem kezdenek valamit engem nem érdekelnek az tuti. Azért az, hogy ocsmány lebutított grafikán se fut el vicc.
A megveszem egy dobozban és használom rákötlés nélkül meg csak akkor működik ha azt a dobozt milliós példányszámban tudod eladni, azt meg hardcore szim esetében várhatjuk, szóval maximálisan egyetértek veled.
-
KaraDani
addikt
válasz Revolit #1067 üzenetére
Azért van a hype a laserscannelt pályák mellett, mert nem leülünk egy játék elé, hanem leülünk egy szimulátor elé, az meg annyira legyen élethű amennyire csak lehet.
És itt elsősorban nem a vonalvezetésben levő 1-2 méteres eltérésről van szó amit írtál, mert az nagyon durva nem lézerszkenn esetében is, a vonalvezetést általában elég jól eltalálják szkennelés nélkül is, hanem a szintkülönbségekről, aszfaltegyenetlenségekről főleg. iRacingben például régi és újraaszfaltozott Daytona változatt között olyan különbség van aszfaltminőség tekintetében, hogy el se hinné az ember, amíg nem próbálja. Ezt szkennelés nélkül elég nehéz eltalálni mert szemmel annyira nem látszik mint maga a vonalvezetés. -
KaraDani
addikt
válasz N€T0X|N #1073 üzenetére
Na igen ezt el is felejtettem említeni. Csak, hogy magyar példánál maradjunk, az első suzukai futam előtt Michelisz Norbi iRacinggel tanult pályát, és még teszt versenyt is futott a magyar ligával. Ilyenkor nekik jól jön, hogyha tényleg minden mm-e egyezik a pályának. Ezért is sérelemezem a játék szót kicsit, mert sokaknak ezek a programok bőven többek annál. Úgyhogy szkenneljenek csak, baj abból nem lesz Ha meg valami nem lesz szkennelve és modolva jön de jó lesz, az se tragédia persze.
-
KaraDani
addikt
válasz yodamastah #1076 üzenetére
Ja brutális volt milyen gyorsan aklimatizálódott
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #1160 üzenetére
Jó kis írás lett
Csak a vége lett furcsa nekem, az iRacinges rész. Szerintem létszámban simá felül fogja múlni, de ez inkább az eltérő üzleti modellnek lesz betudható, iRacing árban bárminek a sokszorosa. Azt, hogy melyik lesz jobb meglepődnék ha el lehetne ilyesmi alapján dönteni. Fizikára általában AC tetszik pl jobban, de azt a rendszert mint iRacing nem hiszem, hogy hozni fogja. Azt az élményt, hogy vasárnap csak úgy nevezek egy futamra majd egy 50 fő körüli multiclass mezőnyben versenyezhetek úgy hogy a versenyzés korrektebb mint általában a magyar ligákban nem hiszem hogy tudni fogja, ez az iRacing specialitása szerintem. AC-ból viszont simán kinézem, hogy ligzáni népszerűbb és jobb lesz. Nekem egymás kiegészítőinek tűnnek inkább kicsit mint versenytársainak. AC-val majd jókat versenyezhetek a barátokkal ligában, mert kb. mindenki megengedheti magának, hogy megvegye, iRacing meg inkább a szabadon akármikor versenyezhetek egy jót funkciót tölti be. Legalábiis én így látom őket.[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Van valakinek ötlete mitől lehet,hogy amikor be akarok lépni a szerverre, azt írja ki hibaüzenetnek hogy server error code 0, shutting down, és visszadob?
Először próbálom a multit, szóval simán lehet, hogy én nem tudok valamit[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz barcalaci84 #2411 üzenetére
Igen, közben Neuro felvilágosított steam chaten. Már működik.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Szerintem ezen a téren AC nagyon jó, LFS és AC ahol a legjobban lehet korrigálni a megcsúszásokat. De amit b-type ír az igaz, tökéletes pc-s szimuláció FFB terén nincs, a rád ható erőhatásokat meg nem érzed. Leo Bodnarnak volt egy elég komoly írása "why force feedback in computer simulators does not work" címmel, de most nem találom sehol.
-
KaraDani
addikt
Köszönöm a versenyeket, különösen az utolsót, amin jó kis csata lett az első helyért, leizzadtam szépen mire sikeredett az előzés, de addigra meg elfogyott a supersoft, úgyhogy eltávolodni már nem tudtam, csak hogy ne legyen unalmas a vége se Nevet nem írok (nehogy baj legyen ), nicket meg nem tudok, de köszi a csatát
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Nyilván nem jó dolog ha elfogy a kraft, de azt tudni kell, hogy az AI a szimulátorokban jellemzően sok procit szokott zabálni. Biztos finomítanak majd még ezen, de remélem ez a prioritási lista legalján van, vannak ennél fontosabb dolgok amit még csiszolhatnak bőven. Amúgy még mindíg inkább ez, hogy kihasználja az erőforrásokat, mint egy fosul megírt engine, mint pl rf2. Az pl alig produkál játszható szintű FPS-t triple screennel, miközben ezt látom:[link]
Ennél idegesítőbb dolog performance terén sztem nincs, amikor szarul fut valami, és azt látod, hogy a géped malmozik, mert az engine fos, és az már állítólag egy nem béta program[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
"Mind1 hogy attól nincs fps-ed mert nincs kihasználva a hardver vagy azért mert kevés hozzá. Szerinted melyik jobb? "
Ha kevés hozzá.
Ha elfogadható az, hogy kevés hozzá, akkor tudsz upgradelni. Ha nem, mint valószínűleg jelen esetben, sokkal könnyebben tudják a jövőben optimalziálni a fejlesztők.
Ha azt látod, hogy úgy fut szarul a játék, hogy semmi nem használ a hardveredből akkor, egyrészt te nem tudsz semmit tenni, másrészt, valószínűleg komoly gondok vannak a játék enginejével, ami javítva is jóval kevesebb eséllyel lesz. -
KaraDani
addikt
Igen, azért van a DashMeterPro-ban egy két dolog azon kívül hogy szép. Bár én csak iRacinghez próbáltam. Példának egy hasznos dolog: meg tudod adni az optionsben, hogy hány kört 1-10 vegyen a számítás alapjául, és utána abból az adatból mindenféle fogyasztásból és üzemanyag szintből számolható adatot kijelzőre tud rak neked. Pl hány körre elég még pontosan az üzemanyag, ha beállítottad hogy hány körös a versenytáv, még azt is ki tudja számolni, hogy mennyit kell rátankolnod pontosan. Ez például nagyon jó feature. Amúgy meg dob egyet az érzésen szerintem, hogy előtted van fizikailag egy profi dash.
Gondolom ezek a feature-ök megvannak az AC verzióban is. (remélem).Mondjuk AC-ra a plusz feature-ök, lehet nem lesznek fontosan, lévén tényleg bármilyen appot lehet írni, ilyenek biztos lesznek app formájában is. Úgyhogy marad annak akinek tetszik
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz szacsee #3545 üzenetére
Érdekes, én pont iR grafikájával voltam jobban megelégedve OC 7950-el. Már olyan szempontból, hogy mit lehet kihozni az egészből. Felhúzva nem kérdés, hogy az AC szebb. Én csak natív felbontást próbáltam, kisebbet nem, de úgy AC-ban post process nélkül, medium körüli grafikán ment 60-100 fps körül, míg iR-ben jobban fel tudtam húzni a részletességet, és vígan 100 fps fölött voltam. Az tény, hogy az picit recésebb volt, gondolom ez szubjektív kit mi zavar jobban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen