Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
https://m.facebook.com/groups/raceroomhungary/permalink/1613300842337302/
Plusz keress majd rá a crewchief-re a csoportban, mert van új letöltési link biker jóvoltából. -
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
Én is használtam a magyart, de gép újratelepítés után nem magyarítottam újra. A "karosséria" szót viszont javítottam, annak a wavnak a letöltési linkje ott van a hozzászólások között.
Ja és a crewchief-et lehet úgy paraméterezni, hogy induláskor egyből kiválassza a megadott szimulátort és el is induljon a szövegelés. -
Jozefinovics
csendes tag
Sziasztok
Ez a Track Medal dolog hogy van pontosan ? Egy pályára hármat lehet szerezni ? Mit kell csinálni hogy megkapd ? -
Kommy
veterán
válasz Jozefinovics #6657 üzenetére
1 pálya 3 medál.
4 összefüggő kört kell futni úgy, hogy nem hagyod el a pályát és nem vétesz túl nagy hibát. -
őstag
válasz Jozefinovics #6659 üzenetére
Főmenüben a "Driver" alatt megtalálsz mindent.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
PapírVilla
tag
Létezik, hogy működhet még csalás a programban?
Néha online szervereken olyan féktávokat (és végsebességeket) látok, hogy az nekem felfoghatatlan.
Vagy valami nagyon speciális setup? -
Bandit21
addikt
válasz PapírVilla #6661 üzenetére
Sajna sokkal hamarabb szembesül az ember azzal hogy egyszerüen csak lassabb...
Láttam korábban valami leírást arról hogy egy teljes csapat hogy buktatott le egy csalót de ott is arról volt szó hogy egy elég jó pilóta tudott ufo időket menni kis csalással és kb szét lett telemetriazva az egész.
Például
Az ufók mennek Spaba 2:15
RobbyJR is tud 2:16
Én közepes vagyok és ha rá fekszem téli szünetben el tudom érni a 2:18 elejét talán most 19.Átlagos emberek akik egész jók mennek 2:20:21
Aki kicsit lassabb 2:22-24
Ez majd 10 mp, ami még egy spa hosszúságú pályán is rengeteg.
Jártunk Hungaroring public serveren mielőtt Biker megcsinálta a saját ph-sat.
Én ott az 1 44 idoimmel "jó" votlam, rendszeresen jöttek 47-48 as pilóták de volt aki nem tudott 50 alá menni.
Biztos azt hitték ufo vagyok aztán jött egy srác és nem időmérőn hanem versenyen tolta a 43 eleje időket.
Előbb kell szerintem több kor egy pályán,hogy tényleg megtanuld. Ekkor megy be Hringen valaki 50 alá.
Az alap setupokhoz képest egy magadra beállított is kell netről /yt ről. Akkor lesz 47-48.
Aztán kell egy szett amivel konzisztens vagy, erősebb szijas vagy dd kormány.
Aztán kell egy kemény fék (t3pm től fölfelé lc irányába)
Aztán megint kell pár száz kör.
És akkor 1:44 körül mész.
(Ha eleve ügyes vagy -1 mp végig. Akkor kezdő szettel setup nélkül mész 50 alá.)
Aztán jön ha igazán jó cuccod van 12-25nm dd és valami durva pedál és rig és 144 hz/FPS fölött tud a rendszer, pluszban széles látószög/több monitor.
Aztán ha tényleg komolyan értesz a setuphoz.
És majd akkor mész Hungaroringen 1 42 körül.
Na ha ott feltűnik valaki aki később fékezett telemetria alapján nagyobb a minimum kanyar tempó és a következő egyenes végi top speed emellett még több is 10 km / h val akkor az lehet talán csaló.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
őstag
válasz PapírVilla #6661 üzenetére
Nagyon késői fékezés, és a lehető legjobb kigyorsítás. Egyszerűen el kell hinni, hogy az autó megáll, meg itt-ott elfér padlógázon, ezekkel rengeteg idő nyerhető. Komoly időket csak úgy tudsz elérni, ha egyhuzamban körözöl az adott pályán, legalább 20-25 kört, (minden összeálljon kell vagy 100) de igen ismerned is kell az ideális ívet, illetve minden féktávot memorizálni kell fejben. Akik ilyen komoly időket mennek, azok egy adott pályán több ezer kört már le nyomtak.
LC pedál kötelező, anélkül ilyen idők lehetetlenek.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Nyilván mindenre van/ lehet csalás de amikor kb hasonló emberek mennek akkor tok egyszerű, a boxba rá nyomsz és látod. Vagy youtuberol megnézed Fri3dolf -ot.
Ha valaki 20 al több top speeddel esik be mindenhová az elég gyanús
Vagy ha 50 M el később fékez.Én ha csalnek biztos 10-15% al több tapadást csinálnék azt senki se veszi észre.
Írtam róla korábban sokat pl az EAU rouge nem ment nekem nem volt meg az egyensúly. Emiatt néha 220 körül jöttem ki belőle és a kemmel végén épp 260-al mentem.
Most már jobb és néha 240 körül jövök fel és 273 is megvan a féktáv előtt.Annyit próbáltam csak körülírni hogy bár sokkal kényelmesebb és megnyugtató lenne azt hinni hogy aki gyors az csal de szerintem inkább valószínű hogy egyszerűen csak gyors az illető.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tome0001
senior tag
válasz Bandit21 #6665 üzenetére
En azt szoktam mondani, hogy ha van egy 15 kanyaros palya atlagban, es valaki fel tizeddel kesobb fekez, es ugyanannyival hamarabb gyorsit ki, az kanyaronkent 1 tized, egy koron 1.5mp
Hamar osszejon a nagy különbség, nagyon apro kis reszketekbol is sajnos.
En azzal szoktam nyugtatni magam, hogy aki gyorsabb annak biztos tobb ideje van jatszani mint nekem :-)[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
GalaHU
őstag
válasz PapírVilla #6661 üzenetére
Ahogy a többiek is írták, először a saját készülékben kell keresni a hibát...
De ha olyan csókára gyanakszol akivel közösen versenyeztél, akkor mentsd el a visszajátszást, mert bárki autójába be tudsz ülni és látod mit csinál, és mennyivel megy.
Ha az egyenes végén 20-30-al többel megy, az nem aero, meg nem is jobb kigyorsítás, de ebből fogy kevesebbet találni, sokkal inkább a "hú basszus, it el sem emelte" életérzés fog átjönni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz PapírVilla #6669 üzenetére
Pl. eheti zolder 45 perces futamokon az egyik komolyabb arc tc off-fal nyomja a versenyeket. Nem kapcsolgat semmit. Súlyos tizedeket jelent, ha tc nélkül tudod uralni az autót. Időmérőn 1-esig merem levenni, versenyen 2-essel megyek, félek eldobom valahol.
-
Pistu_
tag
Sziasztok! A konzol kontra pc témához szólnék hozzá. Most váltottam series x-ről pc-re. Az sx-en 65 óra csúszott bele az ACC-be pc-n eddig 3. Az FFB valóban más, részletesebb, reszponzívabb pc-n, de ez általánosan igaz eddig minden általam próbált szimre a két platform között. Úgy sejtem hogy itt a Microsoft a hunyó a driver supporttal. Monzán a legjobb köridőm 1:55 körül volt, most átülve, a kocsit teljesen alapon hagyva, sima single versenyben megerőltetés nélkül megy 1:52 is. Ezt a 3 másodpercet nem értem hogy honnan jön, a fizika a Kunos szerint azonos, az FFB meg szerintem ennyit nem dobhat rajta, nem akkora eget rengető a különbség a két verzió között. Amúgy hétvége felé lehet hogy felmerészkedek a szerverre, egy LFM-et egyelőre még nem merek bevállalni.
-
őstag
Valaki itt közületek vett már esport setupot? Ha igen, akkor mennyivel tudott gyorsabb lenni?
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Géjza
őstag
válasz RobbyJr #6673 üzenetére
1-2 hónapja vettem hymo setup pack-et AMG-hez. Annyiból jó, hogy egy változót kizártam így. Így ha lassabb vagyok, akkor nem kenhetem a setupra, hanem csakis magamra. Azt hittem megváltás lesz, de magában a setup mondjuk az ingyenes fr3idolfhoz képest alig hozott valamennyit.
Viszont mióta biztos nem a setuppal van a gond, azóta kőkeményen nézem a track guide-okat (Nils Naujoksé messze a legjobb, iszonyat alaposak és részletesek). Na ezek hoztak nagyon sok tizedet. Bár így is átlagban 1s-sel lassabb vagyok mint az élmenők, de én ezzel már marhára elégedett vagyok, split 1-ben el lehet ezzel már egész jól evickélni.
Donington volt LFM-en épp, mikot megvettem. Előtte 27.0-át tudtam max menni. Hymo setuppal is nagyjából itt voltam, talán 26 vége lett meg. Na ekkor kerestem normális, részletes track guide-ot. Kis gyakorlással 26 alsó része is ment már. Szóval maga a setup nem fogja megváltani a világot. De az is kell a jó eredményhez.
Amit személy szerint elbaxtam, rosszul tudtam, rosszul csináltam, hogy mindig próbáltam annyira későn fékezni, amennyire csak lehet. Azt hittem ez hozza a jó köridőt. Közben a francokat. Sok tizedet lehet bukni azon, ha nincs meg az apex, ha kevés tempót viszel át és az elcseszett (késői) féktáv miatt gatya a kigyorsítás. Imolában első sikánnál ha csak egy picit is később fékeztem (kanyar simán meg volt, nem az, hogy félig a kavicságyban vettem be a kanyart), úgy elment 2-4 tized a kigyorsításon, mint a sicc. És ez csak 1 kanyarkombináció volt, ilyenekkel nagyon könnyen összejön a körönkénti 2-3s difi az élmenőkhöz képest. Ha nincs meg az apex a megfelelő ívben és sebességgel, akkor mennek a tizedek keményen.
Nem beszéllek le róla, sőt, mert az nagyon jó, hogy nem kell agyalni pályánként, hogy na mit hova tekerjek. Betöltöm, azt gyí (guminyomásokkal kell max játszani). Többféle kvali és verseny setup-okat adnak pályánként, ki kell próbálni melyik a bejövős (egyik sem vezethetetlen hétköznapi koca ACC-seknek sem, szóval nem kell attól félni, hogy csak prók bírnak menni ezekkel az esport setup-okkal).
25 juró nem nagy pénz és 1 évig kapod az update-eket rá. Plus hymo-nál (pontosabban track titan-nál) alap csomagban 50 körödet feltöltheted és összehasonlíthatod a prókkal és láthatod, hol buksz köridőt az alienekhez képest.
GO és Hymo között vacilálltam, de fórumokon azt írták, hogy hymo jobb, vezethetőbb setupokat ad AMG-hez, így vettem meg a hymo-t. Más autóhoz lehet jobb a GO. Coach dave (CDA) setupok már nem annyira "menők", azok lassabb setupok valamivel, mint a Hymo vagy GO.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz RobbyJr #6673 üzenetére
CDA setupok a v2-ig voltak jók, amikor még nem használták az esportos minusz toe minusz camber bugot. A 3-as verzió már ilyen volt, élvezhetetlen volt, olyanokat mozdult az autó, hogy nem értettem, mi történik.
Lehet hogy gyors, de nem autó...És mióta jönnek most a videók, hogy esport setup milyen, esport ffb milyen (szinte kikapcsolva néha, ne zavarja meg), 60fps mert kisebb az input lag, meh meh
Ja valamelyik autón olyan caster volt beállítva, mintha szervótlan autót tekertem volna, borzalom volt. utána jött szembe ez, hogy ja nem kell ffb. kabbeElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Köszi mindenkinek!
Fridolf setupokat néztem én is, 5-6 tizedre vagyok a köreihez képest, de még csak most kezdek összeszokni az LC pedállal, szóval remélem idővel javulni fog.
Van egy LFM pro szériában versenyző csávó, UKOG a neve, kemény 9€-t kér csak a Meki setuphoz, és ebbe benne van az összes pálya. Ahogy elnéztem Twitchen, csak ezzel az autóval nyomja, szóval eléggé jól kiismerte, illetve jó pilóta.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
GalaHU
őstag
válasz RobbyJr #6673 üzenetére
Én próbáltam a Coach Dave Academy-t, az ideális állandó időzavarban küzdőknek/ vagy lusta disznóknak ahogy nézzük.
A mostani verzió totál kényelmes, beépül az ACC-be, és amikor belépsz a setup töltés menübe már dobja is az aktuális hőfokokhoz (!) illeszkedő setupokat, te meg csak bekattintod mihez kell. Van külön Kvali, gyors ill safe verseny és esős verzió is. Ráadásul szinte mindenből 2 verzió (több “mérnök” teszteli) létezik úgyhogy még a stílusban is vàlogathatsz.
Én egy picit gyorsultam, de rengeteg időt spóroltam hogy nem kellett a hőfokokkal sz@rozni, ès biztosan nem cseszem el a gumizást.
Ès persze ezek után én is csak magamra vethettem ha pályán bénáztam!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz RobbyJr #6680 üzenetére
A komolyabb pack-ek nem csak magát a setup-ot tartalmazzák. Hanem általában app-ot is kapsz mellé, amivel ahogy Gala is írta, CDA-nál mindent is belő az adott pályához, nem neked kell számolgatnod, hogy a 23/27-es setupnál a guminyomásokat hova kell állítgatni ha hidegebb/melegebb van, mint a referencia.
Asszem ezt talán csak CDA tudja jelenleg. Track Titan (hymo) mostanában hozta ki, hogy appból kiválasztva bemásolja az adott autó adott pályája alá a setupfile-t és nem neked kell szórakoznod vele. Mondjuk az sem nagy történet, hogy a zip tartalmát kézzel átmásolom az adott autó alá.
De ezek már csak ilyen cicomák, lényeg maga a setup. Az is kérdés, hogy frissítést meddig biztosítanak. Mert ha esetleg jön ACC 2.0.0 (1.9.5-nél vagyunk ügye) és átvariálják a fizikát és teljesen más setup-ok kellenek, akkor kérdés, hogy frissítést kapsz-e vagy í.j. és újra meg kell venned a 2.0.0-hoz a setup-okat. De 9-ért ha nem is biztosítanak mellé semmilyen frissítést is nagyon jó ár. Még lehet én is behúzom (bár az autókat nem nagyon szeretem váltogatni).
-
GalaHU
őstag
Igen, így van ahogy mondod. Ha változik a Engine, akkor módosítják az összes setupot. Ez 1-2 hét szokott lenni, mert tényleg kitesztelik rendesen, de szerencsére a népszerű autókkal kezdik. A GTR meg az NSX mostanàban sor vége…
Most ránèztem (picit hanyagoltam az ACC-t az új WRC miatt) ès az App-on is fejlesztettek, egyből elemzi is a köröket, sőt, edző is lett benne.
Persze havi 5 dodóért legyen is…
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz RobbyJr #6680 üzenetére
nem igazodik hozzá, hanem legenerálja azt a setupot, mert tudják hogy úgy van programozva az acc, hogy pl 2 fokonként -0.1psi vagy hasonló
ugyanez a brake ductra, esőre stbés az alap setuphoz képest a hőfokra rászámolja a +- nyomást a +- hőfok alapján
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
-
Géjza
őstag
CPU review ACC-vel (spoiler: 7800x3D érdekesen kezd el viselkedni 4k-n és triple screen esetén és az is meglepő, hogy triple screen-nél úgy néz ki az intel a nyerő - ha nem is sokkal). Ok, a vga (ma már) nem high end volt (3080Ti), lehet egy 4080-nal mást mutatott volna. Aki CPU upgrade-et tervez főként ACC miatt, annak ez jól jöhet: [link]
Gondolkodtam 5800x3D->7800x3D upgrade-en, de ezek után maradok (még).
-
szabadosjani
lelkes újonc
Sziasztok!
Végre találtam egy magyar ACC fórumot, ez miatt regisztráltam a gamepodra
Már egy ideje ACC-zek és szeretnék segítséget kérni.Szoktam nézni egy magyar streamer srácot, akié a Penzes Drives youtube csatorna. Egyszerűen fel nem bírom fogni, hogy bír menni ilyen időket a gyerek, 5-6 mpel rosszabb időket megyek nála és nem tudom mit rontok el. Hol megy el a legtöbb idő hozzá képest?
Hol kezdjem a probléma forrását? egy T300 kormányom van, köszi a választ.
-
JulesTS
őstag
válasz szabadosjani #6687 üzenetére
Egy loadcelles pedál sokat tud segíteni, plusz rengeteg gyakorlás, mások gyors köreinek megnézése, telemetria elemzés: https://www.unitedracingdata.com/
-
-
Bandit21
addikt
válasz szabadosjani #6689 üzenetére
Olvass vissza egy kicsit, épp pár napja merült fel, mi van, ha valaki "sokkal gyorsabb".
Elsősorban rengeteget kell menni, és kell jó setup. Aztán egy jó fékpedál (akár a t3pM is keményre véve)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
szabadosjani
lelkes újonc
válasz Bandit21 #6690 üzenetére
Na, akkor szerintem elkezdem visszafelé elolvasni a fórumot Mások köreinek nézegetésével nincsen gond, mindig nézem ennek a srácnak az adásait, csak már kicsit kétségbe vagyok esve, mert mikor vezetek, érzésre olyan mintha ugyanúgy mennék mint ő, aztán valahogy mégis ottmarad 5mp. De, ezek szerint tényleg el kell kezdenem telemetriát elemezni.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz szabadosjani #6691 üzenetére
Gyere fel este a PH! szerverre, és meglátod, még szűk körben is akad 2-3 mp eltérés. Ez van, el kell fogadni.
Pénzes Ádám már a next Michelisz közben is úgy emlékszem eléggé a topban volt. Akinek ez az élete, ahhoz ne hasonlítsd magad, fölösleges és feltehetően csalódást fog okozni.
Meg kell keresni a saját tempóhoz passzoló játszótársakat és velük jókat csatázni. Kb mindegy akkor, hogy közbe van a világon pár ember aki 3-4 mp-el gyorsabb.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Jozefinovics
csendes tag
Sziasztok!
Először is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Másodszor pedig a napokban kérdeztem a track medal dologgal kapcsolatban. Kaptam is választ és valóban úgy van, megtaláltam minden infót ami kellett. Viszont sehogy nem akar össze jönni a 3 medál..... Hiába megyek akár 6-7 kört is megszakítás nélkül amit nem veszel, akkor sem adja meg a 3. medált. Mi lehet a gond ? Pl Spa-ban végig nyomom 6 kört 2.19-en belül mozogva és akkor sem... -
adrian360
őstag
válasz Jozefinovics #6694 üzenetére
néha bugos, vagy ha megszakad a kapcsolat a központi szerverrel akkor nem adja meg
-
GalaHU
őstag
válasz Jozefinovics #6694 üzenetére
A legapróbb hiba esetén is nulláz a számláló, és kezdheted előröl számolni a köröket. Szóval erre is figyelj...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
GalaHU
őstag
válasz Jozefinovics #6697 üzenetére
Nem kell azért Kvalit-futni, simán beleemelgethetsz, csak a pályát ne hagyd el sehol. De ha mindent jól csinálsz, lehet bug…
Megvan! Nincs bekapcsolva hogy gyakorlás módban vagy? Mert akkor körözhetsz reggelig, semmit nem vesz figyelembe.
A jobb felső sarokban látszanak a stat-jaid? Ha igen, akkor számol bármit is… (egyszer már engem is megszívatott ezzel)Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
válasz Jozefinovics #6697 üzenetére
Kapcsold be, hogy mutassa a track medált. Ott látszik, hogy mikor veszi el.
Arra is elveszi, ha túlforszírozod és sokat csúszik, driftelsz, vagy az előző körhöz képest nagy az ingadozás, hiába ugyanannyi a köridőd.
Sötétben és esőben előbb ad medált mint száraz pályán nappal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad S540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210U, 8-16GB DDR3, 500GB SSHD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad E540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, 2GB NVIDIA, WIN 10, Szám
- HP ProBook 640 G1 , 14" HD+ Kijelző, I5-4310M, 8-16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs