Új hozzászólás Aktív témák

  • JockeyEwing

    aktív tag

    Rengeteget olvastam itt a fórumon, de egyszerűen nem tudok dönteni, segítsetek.

    Két (három) lehetséges kamerát szemeltem ki:

    Viofo A119 V2

    Viofo A129 vagy (Duo)

    A legfontosabb kérdés, a parkoló mód. Ahogy néztem, kell hozzá a "hardwire kit". Viszont létezik a Viofo-ból 2 féle is, a két vezetékes, illetve a három vezetékes.
    A három vezetékesnél tiszta sor, 1 állandó táp, 1 gyújtás, 1 pedig föld. Viszont a két vezetékes állandó tápon van? Annak akkor mi értelme? ( nem engedi 11.8V alá merülni az akkut, de akkor már végülis mindegy, mert indítózni nem biztos hogy sikerül)

    Én úgy gondolnám, hogy a három vezetékes hardwire kit lenne a legjobb megoldás, de nem tudom, hogy az A119-hez illetve az A129-hez is jó lenne-e?

    Ezenkívül abszolút nem tiszta a parkoló mód működése. Én azt várnám el tőle, hogy megállok, az autót leállítom, gyújtás lekapcsol, a kamera is szépen megáll. Autó bezárása után a kamera csak akkor kapcsol be, ha mozgást érzékel, vagy akkor, ha nekimennek az autónak. Ezzel szemben én azt olvastam, hogy a parkoló módban folyamatosan rögzít a dashcam. Ez igaz? Erre viszont nem lenne szükségem, mert ha egész éjjel egy garázsban állok, akkor teljesen feleslegesen menne. Tudom, erre lehetne megoldás egy kapcsoló, ami megszakítja az állandó tápot. Na de ilyenkor mennyi ideig tudja tartani a beépített szuper kondenzátor a különböző beállításokat?

    Az A119 V2 + a 3 vezetékes viofo hardwire kit működne együtt?

    Akinek van tapasztalata, segítsen, ne tartsa magában, mint látjátok, óriási a "köd" a fejemben.... :)

Új hozzászólás Aktív témák