- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
KL48
tag
Sikerült már ezzel a kondival a G1WH átalakítása valakinek? Bevált? Működik?
-
DXi13
újonc
Sziasztok!
Még egy kérdésem lenne a kameraválasztással kapcsolatban:
Az SJ4000-et fel lehet szerelni GPS modullal? Ugyanis a sebességet mutatnia kellene mindenképpen.Köszönöm!
Üdv.: dixi -
GBRDVD
tag
válasz MaCS_70 #8300 üzenetére
Elég esélyes, hogy így van, de azért megköszönöm, ha valaki leteszteli, ugyanis érdekes lehet, főleg ez a ráfutás jelzés, hogy mennyire pontos. Ugyanis az egy hihetetlenül hasznos dolog lehet, ha működik. A mai napig nem értem, hogy miért nem alapfelszereltség minden új autóban, már rég annak kellene lennie.
Egy rendes, beépített ráfutás-jelző szerintem radaros elven működik, bár már 4 éve is voltak működő videoalapú rendszerek, azóta pedig elég sok idő eltelt, szóval van rá esély, hogy egy sima kamera egy jó szoftverrel hatékony riasztásokat adjon.
Mondjuk egy ilyen teszt el is dönthetné, hogy mi a bestbuy, az A119 vagy a YI, így könnyebb lenne a döntés annak, aki vacillál a kettő között.
[ Szerkesztve ]
-
denis.p
tag
A Viofo A119-ben a video szerint (6:47 perc) látható, hogy van LDWS (sávelhagyás) és FCWS (távolság) figyelmeztető rendszer
Több autós kamerában is bekapcsolhatók ezek a figyelmeztető rendszerek, csak kérdés, hogy a valóságban mennyire használhatók. Sajna ilyen tesztról, ill. összehasonlításról nem találtam érdemi infót[ Szerkesztve ]
-
szumoo@gmail
tag
Például mert kiforratlan, néha a kukásautó által felkavart falevelek, vagy arra repülő zacskó is beijeszti a rendszert, amitő az vészfékez, pont ezzel okozva balesetveszélyt.
Persze nem mindig hibázik, mert azt nyilván javítanák, de a csak néha előforduló téves reakciók javítása nagyon nehéz.
(Nem saját tapasztalat, totalcar-os cikkből van) -
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8305 üzenetére
Mondjuk nekem van az autóban sávelhagyás figyelmeztető (és korrigáló), ill. adaptív tempomat (ami a beállított sebességet tartja, de ha előtted lassítanak, akkor lassít, ha visszagyorsulnak vagy sávot váltasz, akkor visszagyorsít. Sőt még van ráfutás-figyelmeztető / fékező is. Kb. 1 éve van meg az autó. Eddig még nem volt fals pozitív, de már többször segített be mindegyik. Nem olyan buta a rendszer, hogy egy-két falevél vagy egy zacskó megijessze. Persze egy komplett 110 l-es szemeteszsák lehet, hogy hat rá, de akkor szerintem nem is árt.
Persze ezt én mondom, nem a Totalcar. Annak biztos jobban hisznek - egyesek.
A vészfékezésről meg valami követési távolság elnevezésű dolog jut az eszembe.
De a dashcam-okban lévő hasonló funkcionalitású figyelmeztető rendszerekről nincs tapasztalatom. A semminél biztos több, de mivel csak figyelmeztetnek, és nem lépnek közbe, jóval kevesebbet érnek, mint az autóba épített társaik.
-
koanla
aktív tag
válasz taboros #8306 üzenetére
Tartok tőle, hogy érzékelés szintjén sem lehetnek azon a szinten.
Oké, nem értek a képelemző eljárásokhoz, de az autókba épített rendszerek eleve radarosak, megvan a saját sebességadatuk is (ugye, a kövtáv valójában követési idő, így tehát a megfelelő fizikai távolság két jármű között a sebességük függvényében változik) és valahogy nem hiszem, hogy a $20-40-os kínai csodák, amelyek csak és kizárólag a saját képük elemzésére hagyatkoznak más adat híján, képesek lennének erre. Nem próbáltam, mert tudok menet közben anélkül is számolni, de szerintem ez inkább parasztvakítós fícsör lehet csak. Aztán ha valakinek van ezzel tapasztalata, azért megoszthatja; simán tévedhetek is. -
Sokka
aktív tag
Gondolom a sávelhagyás figyelmeztető azonos rendszer alapján működhet itt is, mivel szerintem az az útburkolati jelet veszi alapul. A követési távolságot figyelő, az biztos bonyolultabb, mint ahogy írtad is, hogy a sebességfüggvényét is rá kell számolnia. Nekem Mini 0806-osom van, ami ugye GPS modult is tartalmaz. Ezzel próbálgattam én is egyszer-kétszer mindkét opciót, láthatóan jól is működnek. Azt nem tudom, hogy a GPS adatokat figyelembe veszi-e a távolságmeghatározásnál, vagy nem, nyilvánvalóan ugye tud számolni a pillanatnyi sebességgel is. Gyanítom, hogy ezen funkcióknál beállítanak egy meghatározott távolsági értéket, amin belül ha érzékel valamit a kamera, akkor riasztó hangot ad. De viszonyítási alapom nincs egy komolyabb gyári rendszerhez, tehát csak feltételezem ezeket a dolgokat.
¤>Xiaomi_Redmi_Note_10_5G<¤><¤>70MAI_Pro_Plus<¤>Mibro-A1<¤
-
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8306 üzenetére
Igazán nem akarlak megsérteni, de nyilván jobban hiszek egy autós újságnak, mint egy fórumozónak, pont az lenne a fura, ha inkább neked hinnék.
Természetesen elhiszem, hogy a tiéd tökéletesen működik, és sose jelzett be feleslegesen, egyszer volt nálam három napig egy kocsi amiben volt ilyen rendszer, egyszer fékezett mikor kellett, amikor nem kellett akkor sosem, de ez egyszerűen túl kicsi minta.
Egy autós újságíró többféle autót vezet, több kilométert tesz meg, ergo előbb észreveszi, ha valami nem úgy működik ahogy kellene, hiszen ez a szakmája.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/18/mire_jo_az_automata_veszfek/
Most csak ezt találom, nem tudom melyik autónál írták, hogy a kukásautó felkavarta a faleveleket, a kocsi meg állóra fékezett ijedtében."A vészfékezésről meg valami követési távolság elnevezésű dolog jut az eszembe."
Hja, ha mindig mindenki minden szabályt betartana, nem lennének balesetek, ezekre a rendszerekre sem lenne semmi szükség, sőt autós kamerára, légzsákra, de még biztonsági övre sem.
Ha indokolatlanul ráfékez a nyílt úton az automatika és emiatt összetörik a kocsid, az nem fog vigasztalni, hogy majd egyszer fizet a biztosító, mert mindig a hátulról érkező a hibás.
Sőt, tovább megyek:
Ha van a háturól érkezőnél autós kamera, ami alapján tisztán látszik hogy indokolatlanul vészfékeztél, még meg is vádolhatnak közúti veszélyeztetéssel, hiszen minek vészfékeztél, csak nem büntetőfék volt?Hogy a topic tárgyánál maradjunk: ha működik a sávelhagyás jelző, az jó lehet, de ha minden sávváltásnál feleslegesen jelez, akkor hamar idegesítővé válik.
Ha ráfutásra figyelmeztet, mert elbambultam, akkor mire rájövök miért jelez, már rég összetörtem a kocsit.
Van egy SJ4000 kamerám, abban még a mozgásérzékelő is teljesen használhatatlan, egyenes úton, vagy ha megyek valaki mögött, folyton kikapcsol, gondolom nem változik eleget a kép és azt hiszi megálltam. -
sambenez
Topikgazda
válasz szumoo@gmail #8309 üzenetére
Ha annyira használhatatlanok ezek a rendszerek, akkor egy Tesla hogyan tud önállóan közlekedni?
Vagy a Google sofőr nélküli rendszere hogyan volt képes több 100e mérföldet megtenni? -
ЯΞD
senior tag
Megjött a YI nekem is az Edigitaltól. Nos nem tudom, hogy csak nekem ilyen de moslék a falvétele. Beállítottam a 1080p 60 FPS-t de persze nem abba rögzített. Természetesen leszedtem a lencse védő fóliát. Most ez tényleg ilyen? Feltettem Dropbox-ra nézzétek már meg. Köszönöm! Dropboxlink
És természetesen az ablakot megpucoltam előtte belülről.
[ Szerkesztve ]
-
DoItYourself
addikt
-
szumoo@gmail
tag
-
koanla
aktív tag
válasz szumoo@gmail #8314 üzenetére
Könnyen lehet, hogy már most megbízhatóbbak, mint a balfasz ember...
-
félisten
Így van! A Google autója teljesen nyilvánvalóan, bizonyítottan nagyságrendileg jobb sofőr, mint az átlag úrivezető, és bizony a Tesla rendszere is (a sokat emlegetett halálos balesettel együtt is) jobbat nyújt, mint az ember összességében.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
ЯΞD
senior tag
válasz MaCS_70 #8313 üzenetére
Speciel nem az a lényeg hanem bármire állítom visszaáll és csak 1080p 30fps-el vesz fel. Csináltam éjszakai felvételeket is nappal indultam most este érkeztem. Sajnálom az időt pazarolni arra, hogy feltöltsem. Ez vagy valami koklány hamisítvány vagy valami baja van. A Youtube-on nézegettem egy csomót és ott ehhez képest kiváló a minőségük pedig a YT még ront is rajta. Néztem Techmoan videóit is amit feltöltött direktbe de az isten király ehhez. Még jó, hogy itthon vettem küldöm is vissza holnap.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8309 üzenetére
Teljesen OFFTOPIK és hosszú!!! Bocs...
"jobban hiszek egy autós újságnak, mint egy fórumozónak": én is, ha egy komoly szaklapról van szó. De a Totalcar felületes. Csak egy példa: Amikor tavaly kijött az új Mondeo V., akkor az egyikük, azt hiszem, Karotta, bocs, ha tévedek, kb. 2 bekezdésben "poénkodott" azon, hogy milyen agyatlanok a Ford mérnökei, hogy a képernyős billentyűzet ABC kiosztású, nem pedig QWERTZ vagy legalább QWERTY, ahogy az normális autókban (a Totalcarnál ez csak PORSCHE csoport gyártmány lehet ) szokás. Közben egy egyszerű, nem is túlságosan elrejtett beállítási pontban átállítható bármilyen kiosztásra. Meg őt (látásában) zavarta, hogy a szélvédőben elhelyeztek mikrofűtőszálakat. Pedig nem is látod, ha nem nézed meg alaposan. Viszont irtó hasznos. Szóval ilyen "szaktekintélyekre" nem adok. Különben is, az egy általános újságírói törekvés, hogy a kákán is csomót kell keresni. Ami jó, azt nem lehet kritizálni.
"Egy autós újságíró többféle autót vezet, több kilométert tesz meg": ennek az első fele igaz, a második még éppen azért nem igaz. Megkapnak egy autót 3 napra, egy hétre, valamilyen évszakban. Mennek vele jó esetben 1-2 ezer km-t. A használati utasítást nem olvassák el, a kocsit nem nem tapasztalják ki. Sokkal többet írnak a designról, meg arról, hogy mennyire tetszik nekik vagy nem, mint a különböző vezetéstechnikai rendszerek működéséről.Egy adott autóról egy "fórumozó", aki ment vele N x 10 ekm-t jobban megtudja mondani, hogy hogyan viselkedik a járgány és jobban ismeri a beépített funkciókat. És nem lehet általánosítani, hogy az X funkció jól működik vagy nem. Egy adott márkánál talán, egy adott modellnél inkább.
"hogy indokolatlanul vészfékeztél" ezt javaslom, gyorsan felejtsd el. Ha egymás után 3-4x, akkor igen. De egy vészfékezésnél akár van kamera, akár nincs, mindig a hátul jövő a hunyó. Kivétel nincs. Minden IQ>80-as autós tud mondani egy jogos indokot a fékezésre, ami a kamerán nem látszik, azaz nem cáfolható. A rendőrség nem is foglalkozik vele.
"minden sávváltásnál feleslegesen jelez" ??? Ez nem is értem... A kamerába épített megoldással nem foglalkozom. Viszont az autóban (nálam) úgy működik, hogy ha nem indexelek ÉS megközelítem v. átlépem a záróvonalat, akkor rezegteti a kormányt ill. korrigál. Ha használom az irányjelzőt, akkor tudja, hogy tudatos a sávváltás és nem jelez. Persze, ha valaki nem használja az irányjelzőt, az úgy értelmezheti, hogy őt most kérem "feleslegesen" figyelmeztették. Meg aztán (nálam) a bal oldali bajuszkapcsolón van egy gomb, amivel ki/be tudom kapcsolni a funkciót. Autópályán, országúton (hosszú, monoton) BE, belterületen KI.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz taboros #8318 üzenetére
Meg őt (látásában) zavarta, hogy a szélvédőben elhelyeztek mikrofűtőszálakat
Ezen én is röhögtem, mivel fűtőszálas szélvédős autóm van, tudom, hogy egyáltalán nem zavaró. Ha akarom, arra fókuszálok, de kb olyan, mint átnézni a pókhálón a távolba, meg se látod, akár egy egész napot mehetsz anélkül, hogy eszedbe jutna..
A waze majmolás is ugyanez a szitu, miközben a program 50 perc késéssel jelez bármit is, ők naponta verik a nyálukat, hogy az milyen jó. És még sorolhatnám én is...
A magyarázattal is teljes mértékben egyetértek.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8318 üzenetére
A bejegyzés azon részében amit nem tettem offba, a kamerákba épített rendszerekről írtam.
Nem lehet egy mozdulattal kikapcsolni, nem tudja hogy indexelek-e, nem tud fékezni, csak jelezni.
Erre mondtam hogy szerintem haszontalan.
Az autóba épített rendszerekről meg azt, hogy többen is írják, hogy megbízhatatlan, ezért szerintem most még hiba lenne kötelezővé tenni.
Nem csak a totacar, hanem egyes tipusok tulajdonosi fórumai is.
Lehet a totalcart szeretni, vagy nem szeretni, de erről a fórumról sem ismerek senkit személyesen, szóval nem megbízhatóbb forrás ez sem. -
negroo
aktív tag
válasz szumoo@gmail #8309 üzenetére
Sajnos nekünk is van vitara ami sosem fékezett oktalanul és nincs ebben benne állófékezés csak lelastja nagyon a kocsit. Szóval jobban hiszek a szememnek, mint egy hozzá nem értő cikknek.
-
negroo
aktív tag
válasz DoItYourself #8324 üzenetére
Összeségében nem csak 1 cikk miatt.xD És a TC hívők miatt is.xD
[ Szerkesztve ]
-
Kronk
őstag
Sziasztok,
Ismeri ezt valaki, vagy esetleg vélemény róla specifikációk, illetve sample alapján, mennyire lehet ajánlott?
Köszönöm
http://totesz.myminicity.com/
-
taboros
tag
válasz DoItYourself #8324 üzenetére
A TC cikkről:
- nem látom, hogy mikori autókkal csinálták a tesztet ADAC-ék. Mivel ezek a technologiák folyamatosan fejlődnek - minden modelnél javítanak rajta vagy teljesen újat építenek be - nem mindegy, hogy egy 2015 januári vagy egy 2016 júniusi autót tesztelnek.
- ahogy korábban írtam és a tesztből is kiderül, minden hasonló megoldás értéke márka / típus / model / évjárat függő. Ahogy a cikkből is látszik, az egyiknél jobb, a másiknál rosszabb eredmények születtek.
- Tehát szuper profi(?) TC/ADAC cikk ide, megkérdőjelezhető megbízhatóságú fórumtárs oda, a Vitarás kolléga véleménye az ő autójában levő rendszerről vagy az enyém a Mondeo V. rendszeréről SZVSZ modelspecifikusan többet ér, mint levonni egy generálszósz következtetést egy 5 autót vizsgáló és autóként eltérő eredményeket publikáló cikkből, miszerint "ezek a rendszerek megbízhatatlanok".
- Tessék ellátogatni egy adott model fórumára, és OTT megkérdezni, hogy kinek milyen tapasztalata van.
@szumoo@gmail: "fórumról sem ismerek senkit személyesen, szóval nem megbízhatóbb forrás ez sem": Akkor minek jársz ide? Úgyis biztos olyat mondunk, amivel jól becsapunk.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
Nem ismerem.
- a speckó alapján elég jó.
- 2015 eleji típus, azóta már vannak újabbak, jobbak
- itt egy 5*-os review (ez is 2015 márciusi)
- ennyiért - 200€ - szerintem k. drága. Pl. az A119 kevesebb, mint féláron (€90) ua-t tudja. Az A119S (most jön ki), se less több, mint 120€.De legjobb, ha elolvasod az összefoglalót és ellátogatsz az ott linkelt oldalakra, ahol láthatod a "best of 2016" típusokat.
-
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8327 üzenetére
Egyszerű a válasz:
ez egy kamerás fórum, ha 72-en írjátok hogy X és Y kamera jól működik, Z meg nem, akkor nem veszek Z kamerát, mert jó esélyell igazatok van.
A szériahibák is kijönnek gyorsan, mert ide ír segítségért, akinek valami tönkrement a kamerájában.
Viszont ha ugyanezen a kamerás fórumon hárman, három különböző típusú saját autóban egy jól működő funkciót dícsérnek az nekem nem elég, mert eközben egy autós újság minden harmadik cikkében panaszkodik ugyanezekre a segédletekre (pont ma is olvastam egyett) , külföldi fórumokat, független teszteket is idézve, a saját véleményük mellé.
Ha az adott autó fórumában dícsérnék, és a többiek is bólogatnának hozzá, akkor varázsütésre megbízható forrássá válnának. -
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8330 üzenetére
"Ha az adott autó fórumában dicsérnék, és a többiek is bólogatnának hozzá, akkor varázsütésre megbízható forrássá válnának." Éppen ezt javasoltam...
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
Üdv
Eken H9 és H9R között mi a különbség? Utóbbi drágább, bár csak olyan 2 ezerrel. Illetve melyik a jobb, ezek vagy egy tekcam f60r
Van egy rakat bg pontom, h9-et 11 ezerért, a másik kettőt kb 13 -ért meg tudnám venni. Találtam itt a topikban a H9-ről rövid nappali tesztvideót, alapvetően szerintem ennyi pénzért több, mint oké. Este gondolom azért nem brillírozik de ennyiért nem is elvárható, youtube-on is sok jó videó van róla.
Szóval, Eken vagy Tekcam? Vagy hagyjam a francba és gyűjtsek még csöppet
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
taboros
tag
"feleslegesnek tartom": Ha jól látom, nincs WiFi-je. Kijelző nélkül kissé nehézkes / limitált lesz a konfiguráció és az esetleges gyors visszanézés, ill. beállítás, hogy merre néz. Ezt írja: "Connect your dashcam to your gps-system or any other device with video output. Easily let’s you check if your camera is recording in the right direction." Biztos video inputra gondol.
Akkor gondolom, neked van ilyen az autóban vagy van ilyen eszközöd, amit majd a kocsiban tartasz.
Ha nincs, és tényleg ennyire ódzkodsz a kijelzőtől, akkor esetleg ez is érdekelhet. Ez WiFi-s, tehát mobiltelefonon keresztül kezelhető. És bár drágább (200 GBP), de 2 csatornás (hátrafele is vesz.)
[ Szerkesztve ]
-
dohonyiz
csendes újonc
Sziasztok!
Aki jobban ismeri a gearbest.com oldalt, kérdezném, hogy ha egy áru alatt nincs zászló, hogy pl "China Warehouse", vagy egyéb, akkor az mit jelent? Hogy jelenleg nem beszerezhető?
A sima A119 alatt van 2 zászló is, a GPS-es alatt nincs semmi...
Köszönöm!
-
blash
tag
válasz dohonyiz #8336 üzenetére
Az a119-hez vehetsz 11 fontert kulon gps egyseget: m.ebay.com/itm/GPS-Module-Logger-3M-VHB-Sticker-Mount-For-A119-Car-Dash-Camera-/172427275539
-
Kronk
őstag
válasz taboros #8335 üzenetére
Köszönöm szépen előre is a segítséged.
Az első probléma amivel most szembesültem, maga az autó, egy 2006-os Seat Leonom van, amiben ugye két oldalról befelé töröl az ablaktörlő, és pont a tükör mögötti részt ahol nem zavarna a kamera hagyja ki.
Namármost ez az esetek többségében szerintem nem is lenne gond, viszont, amikor esik az eső, hó?! és ugye koszosabb lesz, akkor kézzel le kéne takarítani azt a kis részt, vagy ez nem tudja érdemben befolyásolni a felvétel minőségét?
A másik maga a kamera, igazából az általad említett a119(s) verzió is megfelelne a célnak, mivel kb fele annyiba kerül mint amit én kinéztem, illetve amit most linkeltél F770 viszont kb ugyan annyi mint amit én néztem ki lk-7900, bár ebben nincsen wifi az f770-ben pedig van.http://totesz.myminicity.com/
-
taboros
tag
-
Pompi
MODERÁTOR
Nekem Honda Civic szedánom van, és ott is használhatatlan a középső visszapillantó mögötti rész, mert ott nem töröl az ablaktörlő. Én így magam elé fentre tettem a kamerát. Egyáltalán nem zavaró, még jó is, mert rálátok, tudom állítani a polár szűrőt könnyen. Így néz ki, de ez így nem adja igazán jól vissza, mert itt jobban látszik, mint élesben amikor az utat nézem (így pl. nem is látszik a kamera). Pl. a napellenzőt lehajtva simán eltakarja az egészet, szóval tényleg nem zavaró nekem, lassan egy éve fent van.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Más. Mini 0806-ot használok, amint a fenti képen is látszik. 2560 x 1080-as felbontás jött be a legjobban, de kimondott dashcam programot nem találtam anno ami ezt képes lenné lekezelni (gps adatok, térkép, sebesség ráhelyezése a képre). Létezik ilyen? Aki ilyen kamerát használ vagy más kamerát ilyen felbontással mit használ? Anno ezt a dashcamviewert néztem, de ennél még most is az van a kompatibilis kamerák felsorolásásnál, hogy a miniket csak 1080-ban kezeli jól.
Feel Good Inc.
-
blash
tag
válasz dohonyiz #8344 üzenetére
A gearbesttől november 21-én rendeltem A119-et, de csak december 3-án kaptam meg a kameráról shipped outos emailt. Rendeltem mást is, azokról hamarabb. Priority line szállítással rendeltem, ami kb. plusz 4 dollár volt. 14-én hozta a dpd, míg a rendelés többi részét egy nappal korábban...
-
mghltm
addikt
volt szo a kamerakba epitett kulonbozo vezetestamogato rendszerekrol es mukodesukrol. nos, ha a 40 millios piacvezeto tesla viselkedese is eletveszelyes, nem varok sokat a 20-30e-s kinai csodaktol.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Sokka
aktív tag
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórumozónak.
¤>Xiaomi_Redmi_Note_10_5G<¤><¤>70MAI_Pro_Plus<¤>Mibro-A1<¤
-
zeg74
aktív tag
Boldog karácsonyt mindenkinek!
" kár érte, kiváló ügynök volt"
-
Sethdobaloah
senior tag
Boldog karácsonyt!
Én ma megleptem magam egy A118C-vel. 40$-t megért, hogy legközelebb, ha rendőrt kell hívnom egy idióta miatt ne csak a szavam legyen a másikkal szemben...csak én vagyok helikopter?
Új hozzászólás Aktív témák
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- BestBuy topik
- Tenisz topic
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Politika
- Napelem
- További aktív témák...
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs