- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #7406 üzenetére
Én éppen most nyomtam tele a Jazz-t 38,7 liter puruttyával, még éppen nem világított a csórósaágjelző*.
*Ezek szerint cirka 4,5 liter elfér a rohadt hosszú betöltőcsőben, mert elvileg 7,9 liternél villan ki és 42 literes a tank (ami az első ülések alatt található). [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz radi8tor #7437 üzenetére
Ma felhívtam az egyik autó gazdájat, 5,7M Ft ra sikerült telefonban lealkudni, párom: kurv@ sok, de úgyis meg fogod venni, ha akarod
Amúgy tényleg nagyon elszálltak az autó árakEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz radi8tor #7440 üzenetére
Valami olyasmi, így sokmindent kipróbálhatok és még keresek is némi forintot, vagy kb ingyen van az autó használata
A tipot megvettem 4,45M Ft-ér, használtam kicsit több, mint egy évet, 20ekm-t mentem vele, eladtam ~5M Ft-ér
A seat 2M Ft-ba volt, 2,15M Ft adtam el, meg mentem vele 4000km-t, meg nem akartam a tipot összecseszni, két lakást bútoroztam be vele (konyha bútor, szobákba minden bútor, bojler, mosógép, nagy kuka...rossz mosógép/bojler elszállítása...)
Szeretek adni venni, kettő lakást is vettem idén, meg el is adtam őket kicsit kipofozva
Elmúlt 2 hétben egy számítógépet árultam ki. Lejárt volna már mindenre a gari, az árából pont kijött egy 3év garis noti
Amúgy vicces, de most is azért vennék autót, mert olcsóbb nem lesz,ha nem kell, akkor 1-2 hét alatt eladom addig is meg járok vele. Az i30- on még van 2-3 dolog, azt ma megcsinálomtboldi: első autóm 2évig volt meg, a második 4évig, a harmadik 5,5 évig, a negyedik 5,5 évig. Azóta elkurvultam
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz radi8tor #7452 üzenetére
Eurom van, de persze ezt is ki látta..., tavaly nyáron vettem egy nagyobb mennyiségű eurot, Fater lehülyézett, mondtam neki, hogy szívem szerint az összes pénzemet euroban tudnám...
Azóta 70 Ft-ot ment el az árfolyam, inkább nem számolom ki, hogy mennyit nyertem volna rajta, de a két lakás vétel/eladással többet hozott szerencsére (na jó nem csak szerencse kellett hozzá, hanem az elmúlt 8év ingatlanozás)
Részvényeken meg buktam közben...
Szóval, ha lenne jósgömböm....
barnam_: pont most? Az autolandban voltam ma, megszűnt ott a használt autó adásvétel (gyerekkorom óta volt ott), mert már nincs autó amit be lehetne hozni, most a német is inkább megtartja, mert annyit drágult/nincs új autó, legalábbis ezt mondta a fószer[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz radi8tor #7498 üzenetére
Semmilyen autóból nem tudok venni mekafull sportváltozatot
5,5 milláig 2016 utáni vw az golf 7, jetta, osztott lámpás oktávia, rapid és seat toledo és leonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz radi8tor #7550 üzenetére
Na ezaz, hogy az 1-2 éves magyar autók mind cégesek
Az i20 amit vettem 2017- ben, 2015-ös 50 ekm-t futott céges vokt az is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #7574 üzenetére
Az a huppogós blaupunkt mélyláda kondenzátoraként működik.
Na nem volt rossz nap
Még mindig tart a hatalmas élmény feldolgozása. Wow. Nem minden nap állsz a gázon tövig egy Porschéban, és csúszol keresztbe kitekert kormánnyal. Majd úgy 60 méter driftelés után megdícsér az instruktor hogy jól kezeltem, szép egyensúlyt tartottam végig, nem forogtam meg. Előttem egy 911 és egy Taycan is megpördült.Fájnak az arc izmaim annyit mosolyogtam. Elképesztő gépek, annyi mérnöki munkával hogy az hihetetlen.
Az idegesítő vigyor még mindig az arcomon van így órákkal utána is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #7577 üzenetére
Nincs semmilyen Porschém, de ez hamarosan változik.
Év eleje felé rendeltem egy papaya metallic Macan S-t.
Elvileg december 2 a napja hogy legördül Stuttgartban, nem tudom mennyi idő meg ideér és átvehető Angliában, valaki azt mondta 2 hét, valaki azt hogy kb 4.Nem a nagy pályán mentünk ha nem több kisebben, volt egy sima ovál gyorsulásra / lassulásra. Az körül volt egy lejtős dombos dugóhúzós ahol csúsztam is rendesen mert nem vettem el
Volt egy gyantás dombos, gyantás rántó pados, meg egy mini Silverstone formájú. Mármint amin voltam mert volt még több is, sőt off-road opció is de arra nem maradt időm annyit voltam a gyantán, meg a pályán
Annyira átbeszéltük a technikát hogy hihetetlen. Sport módba tettem alapból, de néha Sport Plus. Launch controlnál mondom agresszívabbnak tűnik a váltó. Mondta hogy nem a váltási program más, az ugyan az mint a Sport Plus, de a hidraulikus motor és váltó tartó bakok ott csak keményednek, rajtolásnál teljesen össze zárnak így mindent átadnak a kocsinak. Ez az egyetlen márka amit vezettem, és nem kellett kikapcsolni az elektronikát PÁLYÁN SE. Mert nem zavar, kicsit nyúl bele, de olyan hogy ha 30% gázpedált tartok és csúszok 30 fokos szögben, akkor nem szól bele mert feltételezi hogy uralom. Ha rossz a szög vagy a gázpedál, akkor beleszól. De ha részlegesen kikapcsolod akkor csak 60%-ot szól bele, azt is csak a gázérzékenységre, esp-re. Ha teljesen kikapcsolod, akkor csak az ABS és ESP megpördülés gátlója dolgozik átellenes sarkokban, de csak akkor ha nagy a baj.
Instruktor. Nézd a michelin jelet a falon szembe. Ha elől látod az jó, ha oldalról az is csak tartsd a gázt és a szöget, a HALDEX!!! alapú AWD előre pakolja a hajtást és kihúz orral a csúszásból. De ha akarod tartod a végéig, enged játszani. Ha a hátsó ablakon látod a michelin jelet akkor mindegy mert ELB@SZTAD
Na most én egyszer sem pördültem meg a rántó padon 20 alkalomból. Ki vagy bekapcsolt elektronika, normál vagy Sport Plus mód, megfogtam mindet. ESZMÉLETLEN. De kikapcsolt elektronikával nem csak megfogtam, ha nem tartottam a szöget és a gázt és végig drifteltem az egész pálya hosszát majd az aszfaltra rácsúszva a végén egyenesbe rántottam. Versenyző instruktor: EXCELLENT CONTROL!
Mellesleg a srácnak elég erős az önéletrajza, dolgozott:
- Aston martin
- AMG Mercedes
- McLaren
- Jaguar
- Bosch ESP fejlesztő részleg
- Volvo
- PorscheMondta hogy rajt automatika, engedjem el a kormányt meg a pedálokat az egyenes vége fele. Csak annyit csinált hogy lenyomva tartotta a kézifék gombot és az autó egyenesbe tartva vészvillogva, de nem vész csak nagyot fékezve megáll, ha nyomod a gázt azt is felül írja. Azért hogy ha szívrohamod van az utas is biztonságosan meg tudja állítani a kocsit. Mondta hogy ezt a Volvótól vette át a Porsche Mondom ez mind jó, de én mint autó buz!, olvasom, nézem, vezetem, rignre járok, érdekel se tudtam erről. Most egy átlag utas hogy fog?
Mondta hogy idefele 2 hónapja egy 911 tulajnak szívrohama volt és 2x átfordult a feje tetején a kocsi mire megállt. A mellette lévő utas nem tudta mit tegyen, ő meg állt a gázon. Ha hazafele mente történik már tudta volna hogy mit, és megmenthette volna a barátját a sérülésektől meg a kocsit.
Volvo ezt még tovább fejlesztette már, ott balesetnél vagy vészféknél összezár mind a 4 fék és úgy is marad.
Ha a jobb oldala gyantán a bal meg aszfalton van és rajtolsz, akkor bekapcsolt vagy félig bekapcsolt elektronikával elengedett kormánnyal is egyenesen indul el. Annyira jól működik az AWD, annyira jó az egésznek a hangolása, szoftvere. Fékezésnél ugyan ez, gyantán 80% ABS, az aszfalt oldalon 20% ABS működött kb és megáll kacsázás nélkül szépen.
Alapvetően sok kocsiban a hardver sincs meg hogy jó legyen. Az a kis rész amiben meg van a hardver nagyon rosszul hangolt vagy a szoftver béna és nem tud lekezelni dolgokat.
Nem sok ilyen gyártó van, sőt egyet se tudnék mondani ami ennyire oda adja a sportos awd hardvert, és az ennyire jól van hangolva hogy egy erre kitalált helyen nem lehet zavarba hozni. Mindig jól és nem idegesítően dolgozik alád WOW Porsche, WOW WOW WOW. Hihetetlen munka. És mondta hogy sokan azt mondják áááá csak egy Macan, ugyan az mint az Audi Q5. Nem ugyan az. Az Audi alapból 90% elöl, 10% hától hajt, a Porsche pont fordítva. Az Audi orrtolós, esetlen a pályán, a Porsche semleges vagy hátul tolós, atom biztos és bomba gyors a pályán. Úgy kanyarodtam hogy sodrós nagy jobbos, nagy fék, ráteszem ívre, padló, már a kanyar vége előtt egyenesben állt a kormány, mert a kocsi kicsit finoman sodródva kijjebb tette a fenekét a TÖKÉLETES KANYARHOZ. Elektronika bekapcsolva. Ha jó a géz és a kormány szög nem szól bele, de ha igen is csak finoman megfogja a kezed. És soha de soha nem idegesít. Még ehhez képest mondta a Jaguarokat, múlt héten ugyan itt ropira törtek egyet. Mert agresszívan szól bele, nagyot és hirtelen. Majd ugyan ilyen agresszíven adja vissza az irányítást, 0 átmenet. Srác aki vezette behintázott a kanyarba, jobbra, balra, jobbra, majd domb oldalnak nagy tempóval. Ennyire finoman, jól, segítően, alig érezhetően, tökéletesen belenyúló elektronikát én még nem tapasztaltam. Pedig sok kocsinak nyomom, sokat járok pályákra, minden évben annyi mindent próbálok hogy össze szedni se tudnám.
De egy dolgot tudok és az oktató is, aki elmondja hogy melyik márkában mi mért jó, milyen elven működik, mi rossz, mi veszélyes...
Az pedig: A Porsche különlegesen jó minden téren. Aki egyszer Porschét vett, az megint azt fog. És ez még egy McLarenre sem igaz. A Porsche tartja az árát, ott a hardver, ott a hihetetlen tudás, csiszolás, hangolás, szoftver. Ez az egész egy olyan csomagot ad, amit más nem tud.
Hatalmas tisztelet a márkának, megérdemlik a sikert, mert nem az AMG meg a bmw adja a vezetés élményét, ha nem ez:
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #7580 üzenetére
Nem, mostanában egyre kevesebbet fotózok, videózok. Mindenki a telefonján lóg, vagy kamerázik én meg inkább dumálok az instruktorokkal, megtudok pár érdekes infót, de leginkább csapattam. Már az egész pálya üres volt, mindenki bent teázott én még akkor is a pályán toltam ami kifér miközben elemeztünk különböző gyártókat.
Pl az Áprilisi Nürburgringen, az egyik legjobb volt, mégse videóztam semmit. Asszony / haver csinált párat de ennyi. Nem mozgat, élvezni akarom, átélni, teljesen bele élni magam. Telefon lenémítva, és veretem a pályán. Engem egyszer sem előztek meg, de én szinte mindenkit. Volt egy 911 amit 4 kör alatt 2x előztem, pedig lehetett menni... (próbált is, láttam a kocsi ideges mozgásán, csak nem tudta hogy kell)
Legjobb lenne ha lett volna hivatalos fotós, és inkább fizetek pár képért, videóért, de akkor az olyan is... (mint a Nürburgringen)
Asszony + barátok, csapatós kör és el kezd szakadni a hó. HATALMAS élmény volt. 0 videó vagy képet csináltam, de megvettem egy fotós képét. Látszik hogy hol vagyok, látszik hogy van G erő, terhelem a kocsit rendesen, no meg a hó ahogy esik.
Vagy éppen asszonyt figyeltem / kergettem instruktorral a Golf GTI-ben. 0 kép vagy videó, de ezt meg kellett hogy vegyem, nagyon jó lett
Vagy amikor ellát a hó, pillanatok alatt elolvadt az aszfalton és újra nyitották:
Olyan atmoszférája volt a helynek hogy azt semmi nem adja vissza.
Itt megjegyzem hogy tilos a GoPro-t feltenni kívülre a legtöbb pályán, így a ringen vagy Porsche experiencen is. Egy belső felvétel meg elég ratyi lenne, de nem is mozgat. Ez a pár kép sokkal többet ér nekem, ezek vannak a legközelebb hogy vissza adják az élményt. Ennél jobb már csak egy saját stáb lenne drónokkal meg mindennel
[ Szerkesztve ]
-
válasz radi8tor #7601 üzenetére
Azért amilyen telek vannak, ki lehet bírni azt a pár nap kaparást, cserébe a maradék időben nem kell sasolni a fűtést
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
válasz radi8tor #7615 üzenetére
Nem egy új kugád van?
Amúgy habbal próbáltad már a tisztítást?
Egy 20 éves focusban már nem mindegy a fémnek?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz radi8tor #7610 üzenetére
Nekem a digit klima ami sosem kellemes. Vagy lefagy a labam vagy felul nem hut elegge. Kezzel meg a parasztklimat is be tudom allitani, akkor meg minek az automata?
Minden hasznalat utan ki kell szaritani a rendszert es akkor nem budosodik be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz radi8tor #7615 üzenetére
Akkor az elejétől induljunk, mondjuk a klíma hűtőtől, mert ha már több benne a rozsda mint a lamella, akkor nyilván rossz lesz...
A 20 évnyi retket kellene kiganézni először is ami úgy kezdődik hogy veszel bele egy új utasterszűrőt, aztán kiveszed a műszerfalat és megkeresed melyik gegecsovet kell kimosni. Az ózon egy parasztvakitas, semmivel sem tart tovább a fertőtlenítő hatása mint egy biocid bombanak cserébe drága. A habot hagyd a fenébe, megszivja magát a tömítő szivacs vele és egyébként sem tudod vele kipucolni csak az első néhány centit. A pára ellen is sokat segít ha évente cseréled a szűrőt és a pótkerék öbölből kitorlod néha a vizet. (hőhíd)
A másik tipikus pára forrás (ha mk1/2 fóka) a vízelvezető tálca eldugulasa, ugyanis ott van a legszivo torok is és még a trafokat is beáztatja..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #7651 üzenetére
Ezt mondta az instruktorom a Porsche napon aki dolgozott a McLarennél is. Aki egyszer Porschét vett az vissza jön. Sokkal nagyobb az újravásárlási szándék. Ami tetszik a McLarenekben hogy egyenesben alig lehet őket megverni, viszonylag szép a hangjuk a turbó ellenére, és ez szubjektív de vannak nagyon szép autóik. Megtartották a hidraulikus kormányzást a jobb visszajelzésekért és precízebb érzetért. Ha meglátok egy P1-et vagy F1-et kb 3 éves hülye gyerekké változok még mindig
Viszont a fentiek amiket írtam ettől még igazak. Apex tulajnak is volt több Porsche és McLaren, többször is beszéltem vele, de videókban is feltűnik és elmondja. Porsche 40.000km szinte nulla gond. McLaren, váltó cserék, motor cserék, katalizátor cserék, eszi a féket és gumit de nem tapad az eleje, és annyi elektromos hiba hogy felsorolni is nehéz.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen