Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz mjani1172 #2 üzenetére

    Pont ezt kerestem amit linkeltél.
    Nagyon igaz, akik esetleg nem hiszik hogy ez még mindig úgy megy mint 40 éve,
    koccanás, félreálltunk, nem az Árpád híd közepén 3 sávot elfoglalva mobiltelefonált mindenki,
    a Zsigulis elfogadta hogy megjavítom neki, vettem egy komplett hátsó lámpát 300 forintért és kicseréltem 5 perc alatt 1 darab szerszámmal.
    Akik ezt hiszik hogy ez még így megy, közlöm tévednek. Egy legkisebb kocc átlépheti a félmillát.
    És nem lehet házilag cserélni, egy nyüves befecskendezőt se mert az újat bár meg lehet vásárolni de addig 3 hengeres lesz a dízel amíg be nem viszed a speckó márkaszervizbe és potom 45ezerért feltanítják a komputerre a száma alapján. Ez a művelet egyébként 2 percet vesz igénybe.
    Nem így van, dehogynem, Ford Mondeóval jártam így 1 éve.

    BMW jellegzetesség hogy még akkumulátort se tudsz otthon cserélni mert bár működik de folyamatosan sikítozik hogy vigye szakszervizbe nert fel kell tanítani, el kell neki magyarázni hogy nini, új akkut kaptál.

    Akkut javítani, lehetetlen.
    Nem akarok belemerülni, én több elekrtomos autó akkupakkot szedtem már szét mivel nagy keletjük van házi napelemes rendszerekbe.
    Cellaszinten javíthatatlan, még alapegység szinten is mivel úgy vannak összeszerelve hogy ember azt össze nem rakja otthon.

    Off, nem vettétek észre hogy pl. egy mezei kombicirkót, ami fűti a házadat, nem javítanak csak fődarabcserével? Azaz a 300ezres készülékhez 240ezer egy égőfej, 180ezer egy vezérlőpanel, 130ezer a szivattyú stb. (ugyanaz a Grundfos szivattyú van benne amit megvehetsz 35ezerért, csak egy kivezetést máshova tettek 3 centivel, ezért csak a gyári mehet bele, ez brilliáns ötlet egyébként)
    Miért, mert a gázkészülék gyártók kilobbizták hogy fokozottan veszélyes üzem, gázzal működik és ezért nem lehet javítani, pedig egy 80 forintos alkatrészt kéne csak cserélni.
    Üdv a fogyasztói társadalomban.

Új hozzászólás Aktív témák