Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
válasz zebra_hun #12 üzenetére
Nagyrészt egyetértünk akkor.
#13 Cifu
Itt a fórumon mi finomhangolunk. Egy hétköznapi ember, akire rásózzák a K-s procit, nem fog.
Volt egy hihetőbb forrásból száramozó infó még régebben, hogy az unlockolt procik hány százaléka fut default-on, és ha jól emlékszem nagyobb mint 80:20 volt az arány...640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
s.bala31
őstag
válasz zebra_hun #12 üzenetére
"Nekem ~28-30°C játékok alatt." Igen ez igaz miután a shaderezést befejezi a cpu. Sajnos a mai játékok többsége már azzal kezd hogy betölti a shadereket és ott kap terhelést elég rendesen a cpu (lásd pl Last of us vagy Hogwarts). Sőt az még rosszabb ha a user nem várja meg a shaderezést és elindítja a játékot, akkor döbben meg igazán hogy a több százezres cfg-jén miért szaggat, fagy le a játék. Szerintem a cikkben említett hibák, fagyások mind ilyenkor következett be.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen