Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz paprobert #12 üzenetére

    Óriási bullshit. Évtizedekre vagyunk ettől.

    Mármint mitől? Egyáltalán nem lepne meg, ha a közeljövőben (1-2 éven belül) az nVidia kijönne valami hasonlóval:
    https://www.youtube.com/watch?v=P1IcaBn3ej0

    A(z egyébként már 2 éves!) videóban normál beállítások melletti raszteres render outputot javítottak fel, de nem kell hozzá sok fantázia, hogy valami hasonlót lehessen csinálni lebutított renderre is. A hagyományos raszteres pipelineból lecserélhető lenne csomó utólagos gagyi effekt ilyen AI alapú képtranszformációval. A játék motorja lerenderel egy buta, 2000-es évekbeli szintet megütő kimenetet, amit aztán az AI felhúz fotorealisztikusra, a videóban látottakhoz hasonlóan.

    Annyira nem sci-fi amiről beszélünk, hogy konkrétan a DLSS 3.5 path tracing módja is valami hasonlót csinál. Megkap a játéktól egy marha zajos, gagyi path tracing kimenetet, a textúrákat, meg pár metaadatot amit egységes kimenetté gyúr, felskálázza, majd kitol egy olyan képet, ami nem 100%-ig tökéletes, de 95%-ban túlzás nélkül az. Olyan minőséget képvisel, amit a szakmabeliek még pár éve évtizedekkel későbbre vártak volna.

    Szerintem ez már annyira a jelen/közeljövő, hogy nem ahhoz kell igazán fantázia, hogy mégis mit lehetne kezdeni az AI-val játékoknál, hanem érveket találni ahhoz, hogy miért nem lesz mégse használva akár már a közeljövőben. Utóbbi elég nehéz szvsz az elmúlt 2-3 év fejlődését látva. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák