Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz Stunts666 #25512 üzenetére

    Igen, úgy vettem észre hogy 60 alá ment hogy nem volt folyamatos. Elég egy röccenés és idegesít. Mert megváltozik a célzás 60 alatt. Nem tudom emberek hogy tudják élvezni a belassult szart, 40 fps és 60 között. Nyomják ultrán és van 40 fps :D Tényleg sok értelme van. Ahhoz hogy full fps-drop mentes legyen a dolog, 60hz-es monitoron minimum 60 fpsnek kell lenni, ha alá megy már jön a drop. Valakit ez nem zavar mert nincs hozzá szeme, ez olyan mint a hallás. Egyeseknek jó egy pár ezer forintos füles, átlagos dinamika-tartománnyal, másoknak (én is közéjük tartozom) más a hallása, és kell a jobb füles. 6 éves korom óta zenélek, olyasmit is meghallok ami az átlag embereknek soha nem tűnne fel, így zavar egy szar füles. Ugyanígy zavar a nem folyamatos kép, mert tudom milyennek kéne lenni.

    Amúgy meg mediumtól fölfelé egy-két beállításban, olyan hatalmas különbségek nincsenek.
    Hogy ne legyen igénytelen, textúra cserélgetés és pályaelem betöltögetés, High-ra tettem a Mesh-t és a Shadowst, a többi medium. Így néha van csak betöltés és a célzás is jó. 60 fps alatt drop van ezt látom a youtube videókon, csak valakit nem zavar mert szemmel láthatólag casual gamer vagy f*szláma :) Esetleg nem játszott régi multis játékokkal amikor még nem voltak agyon shaderezve a játékok és két effekt között nem volt annyi képfrissítési különbség.

    Szóval mellé lőttél, nem ezt figyelgetem, de nekem elvárás a minimum 60hz/60fps és nem véletlenül.

    Zanik:
    Igen mindenkinek más, de lehangoló tud lenni egy modern játékban 2012-ben hogy a füst/köd effekt így jelenik meg. Shadowst is célszerű High-ra tenni mert alatta, a karakteredtől 5-8 méterre kezdi visszavenni a részletességet. Valakit ez zavar valakit nem. Ha már agyon hypeolták a játékot hogy ennyire next gen meg annyira, akkor ezeket oldják meg, skálázzanak jobban.

    Torry:
    Igen sajnos beláttam hogy BF3-hoz nagyon brutál konfig kell. 60+ minimum fps pedig ajánlott a jó célzáshoz. Ne menjen be alá mert megváltozik a karakter mozgása, oldalra fordulás ideje.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Aktív témák