Új hozzászólás Aktív témák

  • fero02

    veterán

    válasz Morris #986 üzenetére

    Hát ez akkor falusi "nagy generál" volt. :)

    Nálam ez a hengerfej felújítás: gátakat mocsok módon nagyítóval meglesni és akár hegeszteni, síkolás, szelepeket cserélni (fészket is ha szükséges), vezető csere, becsiszolni becsülettel, nyomáspróbázni. Úúj szimeringek és hidrotőkék. Vezérműtengelyen a bütykök kopását megnézni.

    Blokkban: hüvely falát megmérni, ha nincs jelentős kopás akkor is hónolni. Dugók tetejét/oldalát megvizslatni, új és minőségi gyűrűket betenni, hajtókar csapágyak és hajtókarok ellenőrzése. Főtengely és csapágyak mérése, ha kell köszörülni és új csapágyak. Olajzó furatokat atom módon átmosni. Olajszivattyút kurvára átnézni, átganézni. Ezek után minőségi tömítéseket, új hengerfej csavarokat használva gyári nyomatékokkal lehúzni. És kb ez jellemezné az egész felújítást (indító motor, generátor, stb).

    Igaz így nem áll meg 150-200 alatt a mutatvány, de garantálható, h baja nem lesz jó darabig. Persze ehhez igazán szeretni kell az autót és nagyon hosszú távon gondolkozni vele. :K

Új hozzászólás Aktív témák