Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morris

    veterán

    válasz fero02 #977 üzenetére

    Lehet, hogy a gyári 10W-40, de ezt konkrétan nem írja a könyv. Csak annyit, hogy VW 501.00-nek feleljen meg. Persze ez csak a 10W-s olajnál van :DDD
    Semmi gond a mocival. Gyári extra a hidegen zakatolás. Több G4 1.4 16V tulaj által megerősített adat. :K
    De én jobbat akarok neki. Konkrétan azt, hogy jó sokáig kiszolgáljon.
    Ezért is csak a hidegoldali részt szeretném finomítani. A 40 marad. Az 5W40-es olaj viszkozitása üzemmeleg állapotban megegyezik a 10W40-el. Sőt, a 0W is ugyanaz. Nyílván nem akarok okosabb lenni a mérnököknél, de ha az olaj túlteljesíti a VW501-es kritériumot, akkor szerintem kárt nem teszek benne. Sőt... :U

    Varoz: Hiába kopott a motor, ha az olaj üzemmeleg oldali része megegyezik. Ha a 40-est nem eszi, akkor a többi 40-est sem fogja enni. (bár ugye ez megint függ az olaj márkájától és minőségétől :F ) Hallottam olyat, hogy az egyik olajat ette, a másikat meg nem, és az adatok megegyeztek - 5W-40

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák