- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- DIGI internet
- Videó stream letöltése
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Windows 11
-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz szemmelver #4051 üzenetére
Akkor az a kártya 99%, hogy nem 4G képes. Tudsz kérni cserét 4G képesre.
-
Zeki
nagyúr
válasz szemmelver #4053 üzenetére
Microra kitörhető, a nano a magad vágod.
-
dashed
senior tag
válasz szemmelver #4055 üzenetére
Ha meg akarod tartani a szamod, kerj kartyacseret 4g kepesre.
Weboldalukon a dokumentumok kozott van a kartyaigenylo lap. Bele kell irni, hogy 4g kepes kartya kell.
Scan, email es varni, hogy hozza a futar ingyen.Ha valami nem vilagos volt mar errol szo a topicban. -> Kereso
3g-s kartyan = 3FF
4g-s kartyan = 64Kfelirat arulkodik.
[ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
válasz szemmelver #4053 üzenetére
A szolgáltatót nem érdekli, hogy szétvágtad. Igényelj újat és nem kell új szerződés + megmarad a számod.
-
4Grider
nagyúr
válasz szemmelver #4058 üzenetére
A 8 oldalból legalább 6-7 oldalon van kitöltendő/jelölendő mező. Egy szerződés minden oldalát be szoktuk nyújtani.
-
Oroszlánom
tag
Sziasztok! Én i s beléptem a kék világba. Vettem is az akciós blue netet, de a letöltéssel nem vagyok megelégedve. 3g-s telóm van/ ezt használom már 2 éve, de eddig nem mértem sebességet/. A letöltés 1,6 mb/s és 3,6mb/s között ingadozik. Én egy nagyvárosban élek, ahol a 4G és a 3G is ki van építve. Mi lehet a probléma? Ez csak ennyit tudna?
Köszönöm! -
Herbali
tag
válasz Oroszlánom #4061 üzenetére
A blue oldalán az áll, hogy a sebessèg minden csomagnál 10/2 megabit/sec. Tehát böven jó az amit mèrsz.
[ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
válasz Oroszlánom #4061 üzenetére
10-et szinte bárhol megy. Többet a tiltás miatt nem. Nem lehet hogy a készüléked nem tud többet?
-
ztibor
senior tag
Gyors kérdés. SOS kellene mobilnet. Azon kívül hogy megveszem a Lidl-ben a kártyát még mit kell tennem, és ha kell akkor mennyi idő után jutok net rendelésig?
Előre is kösz az infót.
-
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Kitöltöttem a "KÁRTYACSERE" szerződést, be scanneltem, és elküldtem e-mailben az ügyintézőnek.
Kész is vagyok? Kapok valami visszajelzést, vagy csak küldik a kártyát?
Tegnap küldtem el nekik amúgy.Köszönöm!
-
Sir Sparrow
aktív tag
Korábban már volt rá panasz itt a fórumon, de tegnap nekem is leemelték a percdíjat a 1777 hívásakor. Eddig nem néztem meg hívás előtt majd után az egyenlegem sose, uh lehet eddig is így volt. ...de ez milyen már???
...azt tudom elképzelni még, hogy később automatikusan jóváírják, de lehet, hogy ez csak hatalmas naivitás és optimizmus a részemről!#Hovi: A reklamációdnak volt eredménye?
Ha vki hívná (hivatalosan blue hálóból ingyenesen hívható) a 1777-et vagy a +36-30-440-8400-et nézze már meg előtte és utána a *102#-tel az egyenlegét, hogy ez általános-e, hogy mégis felszámolják a hívás díját!
Köszi[ Szerkesztve ]
-
Ksix
tag
válasz szemmelver #4067 üzenetére
Küldenek majd e-mailben egy visszaigazolást, hogy regisztrálták az igényt, aztán hív majd egy ügyintéző, hogy tisztázza hová kéred a kártyát. És ennél a kiszállításnál kér(het) a futár igazolványt, személyes aláírást.
-
Hovi
aktív tag
válasz Sir Sparrow #4068 üzenetére
Igen, volt eredménye a reklamációnak. Kiküldték rá egy jó hétre a tételes híváslistát, melyből kiolvasható, hogy én voltam a f@sz. Ugyanis mikor beraktam az új simet, kétszer is elcseztem a jelszót az eset Security sim védelemnél, s az küldözgetett bőszen figyelmeztető sms-eket a beállított számra. De ennek az üzeneteknél nincs nyoma. A másik számon viszont igen. Tehát ingyenes mindkét üsz hívása. Később is teszteltem.
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Sir Sparrow #4071 üzenetére
Mivel a teljes Telekom mobilhálózatból ez ingyenesen hívható szám, nem tudom elképzelni, hogy mi alapján számláznák ki.
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4072 üzenetére
Amikor hívtam a 1777-et akkor a blue net S-emet mondtam le, hogy nehogy újraaktiválódjon (5 nap múlva) automatikusan és hogy biztosan meg tudjam rendelni pár nap múlva 90,- HUF-ért blue net M-et.
Hacsak nem számítanak fel a lemondásért díjat (amiről nem tudok), akkor passz, hogy miért vontak le az egyenlegemből.
[ Szerkesztve ]
-
br.rak
őstag
sziasztok!
Ha valaki dominós kártyáról váltana, akkor a meglévő egyenleget "átvezetik" a blue mobilos kártyára vagy elvész? ( "domino"-ra rákeresve találtam egy 2015. májusi hsz, ami szerint elvész, kérdés, hogy ma is így van-e? Mivel majd 10e forint van rajta, így nem mindegy )
-
#23310336
törölt tag
válasz Sir Sparrow #4073 üzenetére
Tegyél számlapanaszt, küldenek hívásrészletezőt ingyen, abból kiderül hova ment el a pénz. Olyan is előfordulhat, nem ez lenne az első eset, hogy egy korábbi hívás összegét később vonja le az egyenlegből a rendszer.
-
rsanyi20
tag
Valaki probálta már hogy a 1412-t is ingyenesen lehet-e hívni? Lenne egy kis dolgom ezen a számon, de ha nem ingyenes akkor inkább Telekomos számról hívom
Szeretem az energiaitalt. Az energiaital is szeret engem.
-
betyarr
veterán
melyik mobilnetes csomag van most akcióban ingyenesen?vagy már lejárt az akció?
-
4Grider
nagyúr
válasz Sir Sparrow #4083 üzenetére
Ami ingyenes az ingyenes. A számlázási rendszer teljesen automatikus. Bele lehet ugyan nyúlni, de nem érti meg, hiszen túl sokan panaszkodnának, ráadásul elég lenne ha közülük egy a felügyelethez fordulna. Az ügyfélszolgálati számok ingyenessége ui. törvényi kötelezettség.
-
szemmelver
aktív tag
Sziasztok!
Az elkuldott kartya csere szerzodesre, mikor kapok valami visszaigazolast? 04.13-an kuldtem el, emailben.
Koszi!
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4084 üzenetére
Azért tudnék olyat említeni az eddigi rövid blue-s pályafutásom alatt, ami törvényi kötelezettség volt, de nem az előírásoknak megfelelően zajlott le, mint ahogy a NMHH szerint és az erre vonatkozó törvények szerint kellene. Pl.: számhordozásnál az ügyintézés maximális időtartama (amennyiben nincs tényleges valós indok az elhúzódásra), vagy mondjuk a kártya kézbesítési időpont egyeztetésének teljes hiánya. Kapok levélben egy értesítést, hogy elutasították a számhordozásról a kérelmem, majd pár nap múlva mégis hozza a futár a kártyát (időpont egyeztetés nélkül). Majd ezek után azt a tájékoztatást kapom az üsz-on, hogy újra küldjem el a szerződést mert törölték a számhordozási igényem, és hab a tortán, hogy másnap kiküldik, hogy mikor lesz az időablak, mikor hordozzák a számom. Kezemben a hivatalos elutasítás és mégis megtörténik a számhordozás. He?!?
Bár kétség kívül az ingyenesen hívható szám hébe-hóba felszálázása az más tészta (lenne), bár ezek után már semmin sem lepődöm meg, és ahány embernek volt már problémája itt a fórumon a száhordozásával kapcsolatban (különösebb indok nélkül) rajtam kívül, az is már elég sok eset (sokan reklamáltunk is).
A törvényi szabályozás sajnos nem feltétlen garancia. Pedig...
Szóval résen kell lenni![ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
válasz Sir Sparrow #4086 üzenetére
5-10-20 ember írta le itt a problémáját, de sok ezernek meg zökkenőmentesen ment a hordozás. Azok nem igazán írnak ide be. A családomban több hordozás is volt már. Mindegyik mintaszerű volt. Egyedül a feleségem előfizetésével volt gond. Ott egyértelműen a régi szerződésének kötésekor rögzített téves adatot az ügyintéző. Ez 1 hetes csúszást eredményezett, de ettől még nem mentünk a falnak. Persze senki nem kért elnézést a hibáért, de ez már mellékes.
-
#71835392
törölt tag
válasz Sir Sparrow #4083 üzenetére
Pont a 1777-en van olyan menüpont, hogy utolsó hívás adatainak lekérdezése. Ha azt kiválasztod elregéli neked az automata, hogy "utolsó hívása x perc x másodpercig tartott és y forintba került". Ezzel faszán ellenőrizhető.
Továbbá telefonon lehet kérni egy adott időszakról díjmentes hívásrészletezőt, ott is lehet ellenőrizni. -
#25741824
törölt tag
Nem is értem miért nem blue mobilos mindenki, aki kártyás. Itt van a legjobb percdíj, mobilnetben is teljesen jók az árak és abszolút versenyképes mióta van 4G.
Szerintem most ez Magyarország legjobb kártyás szolgáltatása. -
ztibor
senior tag
Nekem inkább egy net csomag hiányzik 100MB és 1GB között.
Úgy vagyok vele hogy a 100MB kevés, az 1GB meg már sok :-)
-
#71835392
törölt tag
-
prozodus
őstag
válasz #71835392 #4094 üzenetére
Ennek smi infóértéke. Nincs benne, h fizetős-e. Az egyenlegre pedig biztosan bevezettek díjat már jópár éve, és nem hallottam, h eltörölték volna. De ott sme ír smit.
Egyébként pont azért vezették be anno, h ne használják az emberek, ezt mondták is hozzá.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
válasz prozodus #4095 üzenetére
Na, megvan, és friss, decemberi ászf hivatalos:
"Egyenleg lekérdezése a Domino központon keresztül *** 65 Ft/alkalom"
Kivétel csak a hello holnap: ott 0/61.
De az utsó hívást illetően ez sem egyértelmű, mivel az egyenleg a fő menüpont annál is. Nem ez az első nem egyértelmű az ászf-ben, ha nagyon megnézzük.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
-
prozodus
őstag
válasz Sir Sparrow #4098 üzenetére
Havi 1 ingyen van.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós kamerák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Retro Kocka Kuckó 2024
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen