Aktív témák

  • vpanangin

    senior tag

    Üdv!

    Tegnaptól vagyok Blue Mobilos, T-mobile előfizetésről váltottam. Ez volt az egyetlen szolgáltató aki úgy vitt át előfizetésről feltöltősbe, hogy fel sem kellett állnom a fotelból. Szuper.

    Minden faxán lezajlott, futár hozta a kártyát, másnap hívott az ügyintéző, hogy mikor csinálhatjuk a számhordozási-átállási folyamatot. Mondtam, hogy azonnal. Öt (5) perc alatt megvoltunk, új kártya aktív. Szuper. Mivel volt az előfizetésemen 1500 Ft egyenleg (Mobil S tarifa, költségkontroll opció miatt) ígérte az átvezetést a Blue Mobile kártyámra. Szuper.

    Egy probléma: a 1777 számon kívül nem tudok hívást kezdeményezni illetve SMS-t sem tudok küldeni. Hívni tudnak engem, SMS fogadás is rendben. Beszéltem a telefonos Ügyfélszolgálattal, mindent rendben lévőnek látnak. Fáradjak be egy Telekom szaküzletbe.

    Találkozott valaki már ilyen hibával?

Aktív témák