Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Freddycom #7877 üzenetére
Az egyik oldal: A saját hülyeségünkkért illik vállalni a felelősséget.
A másik oldal: Lehetne a szolgáltató is ügyfélbarátabb.
A harmadik oldal: Jó eséllyel többe kerülne a számlázási rendszerbe belenézni, ellenőrizni, bizonyítottan a panaszbejelentő/feltöltő személyéhez kötni a téves feltöltést, mint amekkora a feltöltés értéke volt. Ilyenkor ui. már nem ügyfélszolgálatos/technikus embereket kell megmozgatni...
Aktív témák
Téma tudnivalók
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen