Keresés

Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    Érdekességként, több mint 10 évig voltam T-nél, majd átmentem Vodához, onnan ahogy lejárt a 2 év hűségem, elmenekültem a Blue-hoz. Még a T-től hoztam végig a számom, ahol volt internetes regisztrációm is. Amikor Blue oldalán rányomtam, a "Nem tudom a jelszavam" linkre (hogy létrehozzak egy fiókot), megadtam a telefonszámom, amire azt írta ki, hogy már létező fiók. Amit furcsálltam, mivel még soha se voltam előtte Blue-s. Kiírta a régi T-nél lévő biztonsági kérdésemet, amit még én adtam meg anno, és el is fogadta rá a választ, és másodjára, be is tudtam utána lépni. Viszont, most a Blue oldalára belépve, ezek az adatok nincsenek meg. Jeleztem ezt a Blue Mobile ügyfélszolgálatán, azt mondták, hogy ezt nem is tudták, és érdekes.

    Tudom, hogy a T hálózatát használják, de akkor is furcsállom, hogy a 2 éve megszüntetett fiókom adatai, ilyen szinten meg vannak őrizve. Szerintem ezt meg kéne semmisíteniük.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz prozodus #3517 üzenetére

    Nem tudom jól értelmezem a kérdést, de úgy tudom, ha megszűnik a számod, akkor fél év után adják tovább.
    Pár hónapja hívtam fel egy másik számomat, ami már meg volt szűnve, és kicsöngött, gondoltam megvárom akkor már, aki fel vette, Ő mondta, hogy ennyi idő után. Én úgy tudtam, hogy régebben 1 év volt, de ezekről nincs hivatalos infóm, meg utána se néztem, mert nem érdekelt.

    Nekem nem volt "visszaadva"/megszűnve a számom, kb. 15 éve az enyém. T-től 2 éve vittem Vodához, onnan Bluehoz, de 2 éve már elméletben törölték a netes belépésemet, ami gyakorlatban mégse úgy van. Sokat nem tudtak volna kezdeni a biztonsági kérdésem láttán, mert a választ nem tudják. Az már más kérdés, hogy a címemet a Blue töltötte ki, vagy azt is a rendszer vitte át T-től.

    Majd lehet írok Nekik, mert kíváncsi vagyok rá.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz prozodus #3531 üzenetére

    Én is keveslem. Emlékszem, hogy áprilisba járt le a másik számom, és év vége felé már másé is volt.

    Most Google-be írva találtam is erről egy cikket. Itt a lényeg (és ez már 3 éves cikk): Három vagy hat hónap után újra szabad a vásár

    Meg is írtam most a levelet a Telekom-nak, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, az adataim megtartásával kapcsolatban.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Sir Sparrow #3533 üzenetére

    Oké, amint lesz válasz, beszámolok róla.

    Akkor Te még jobban jártál, mint én a Vodafone-al. Kíváncsi vagyok milyen végelszámolási papírt küldenek ki. Csodálkozom, hogy még nem kaptam meg, így 2 hét után. Lehet megvárják a Békéltető Testületes ügyet és azt is beleszámolják. :D Holnap megyek meghallgatásra, utána remélem, végleg megszabadulok tőlük.

    Amúgy a Blue-val jól indult minden, hívtak mikor küldik a kártyát, utána még azért is felhívtak (manapság már ez is ritka), hogy rosszul mondták, másnap fog csak jönni, reggel 8 előtt már itt is volt. Utána volt egy kis gondom az ügyintézéssel, amikor a hívásátirányításon akartam változtatni. Háromszor hívtam őket egymás után, mire átkapcsoltak a Telekom-hoz, mert Ők nem tudták megoldani, de végül a T-nek se sikerült úgy ahogy akartam. Egyszerűbb lenne, ha adnának rá lehetőséget, hogy ezt a felhasználó is tudja állítani a fiókján keresztül.

    Fentebb velosolex panaszkodott, amire mások megadták a választ, nem is akarok belefolyni, csak erre a mondatra reagálnék: "Van aki pár forintért elviseli a pökhendi, megalázó stílust, én nem."

    Szinte minden cégnél vannak ilyen beosztottak. Amikor először hívtam fel a Blue-t, egy unszimpatikus hölgyet fogtam ki. Elég lekezelő volt számomra, és ráadásul ezt úgy tette, hogy sok hozzáértés nem volt mögötte.
    Amit én elmondtam telefonba Neki, arra azt mondta, hogy nincs összefüggés a kettő között (Hívásértesítő és Hívásátirányítás), majd amikor beléptem a fiókomba, ott is írja a beállításoknál, amit én mondtam, hogy igenis összefügg a kettő, bizonyos szempontból.
    A második ügyintéző normális volt, míg a harmadik tök jó fej volt, fél órát beszéltünk. Emiatt nem jut más az ügyintézőhöz. :DDD

    A Vodafone-nál, az ügyintézők 90%-a nem alkalmas arra a feladatra, és akkor még szerintem alá is becsültem ezt a számot. Hiába voltam előfizető. Tehát az nem feltétlenül igaz, hogy azért a pár forintért el kell viselni a pökhendi, megalázó stílust. Havi 6.000 Ft-ért is sokszor azt a stílust kaptam. Manapság nem nagyon fontos, hogy megtartsák az ügyfelet.

    Akkor már inkább választom a Blue-t, 33 Ft percdíjért, ami valamilyen szinten mindegy is, mert VoIP-on keresztül telefonálok 2 hete. Így eddig, pár forintomba került ez az időszak, ha meg mégis a hálózatukat kéne használnom, nem mindegy, hogy 33 vagy 49 percenként, feltöltőkártya esetén.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz prozodus #3538 üzenetére

    Én is ezt mondtam Neki, meg hogy anno ugyan így kellett a Telekom-nál és a Vodafone-nál is beállítani, de én nem tudom a készüléken keresztül, mert azt írja, a szolgáltató nem támogatja, ezért a szolgáltatónak kell központilag állítani, ami utána a telefonon is átáll. De csak állította az igazát.

    Félig megoldották végül, de nem tudom mit állítgatott, mert a "Nem válaszol" és a "Nem elérhető" volt bekapcsolva, a Nem válaszolt akartam kikapcsoltatni, erre meg, amikor állította, azt kikapcsolta, de cserébe a "Foglalt" opciót bekapcsolta. Miközben nekem csak a "Nem elérhető" kell, hogy át legyen állítva, mert ha jól emlékszem, a "Foglalt" opciónál, ha hívtak régen és kinyomtam, akkor is kaptam értesítést, de most leteszteltem és nem kapok ebben az esetben (ezért volt régen csak a "Nem elérhető" bekapcsolva). Így maradhat, ahogy most van.

    Másik meg, hogy amikor mondtam második hívásnál, hogy még mindig nem jó, mert most megcserélődött, azt monda, hogy be sincs kapcsolva a hívásátirányítás nekem. :U

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Sir Sparrow #3541 üzenetére

    Röviden, háromszor volt a készülékem szervizbe, abból amikor a TeleMax-nál volt kétszer, rosszabb állapotba kaptam vissza, mint amikor leadtam, így negyedszerre amikor az LG Központi Márkaszervizbe vittem, egy általam összeírt 2 oldalas jegyzettel együtt, hogy miken ment keresztül a telefon a szervizelések alatt és milyen hibái vannak, megvizsgálták és kaptam egy cseréről szóló jegyzőkönyvet.
    Gondoltam, hogy a Vodafone-nak 1,5 év után nem lesz ilyen (LG Optimus L5 II) készüléke, de azt nem, hogy cserébe egy nyomógombos telefont akar rám sózni. Természetesen ezt nem fogadtam el, pénzt meg nem akartak visszafizetni, 2 hónapon keresztül ment a huzavona. Már vezető helyettessel beszéltem, levelet is küldtünk a vezetőségnek, közben folyamatosan félrevezettek. Ahány ügyintéző van, annyi verziót hallottam, meg néha amelyik, amilyen stílust megengedett magának. Volt, hogy félreültettek, várjak, mindjárt újrahívják a sorszámom, este 8-kor zárt a Vodafone, 2 óra várakozás után, fél 9 után kerültem sorra, mikor már senki se várt, hogy "Mire vár? Már húzták a számát!". Gondolom arra számítottak, hogy megunom a várakozást és elmegyek. Mellettem lévő csak azt tette, 1 óra várakozás után.

    Ezt meguntam, és december közepén a Békéltető Testülethez benyújtottam egy kérelmet.

    Mivel nem tudják javítani, és cserélni se tudják ugyan olyan készülékre, ezért nem vagyok köteles elfogadni másik cserét, főleg nem egy rosszabb ajánlatot. Én rugalmas lettem volna, mert mondtam, akkor egy drágább készüléket kérek és ráfizetek, jött a válasz, hogy ezt nem lehet. Persze amit utána visszakaptam levelet tőlük, abba írták, hogy ráfizetéssel másikat is kérhetek. Kösz, amikor már 1 hónap után, vettem egy másik telefont, mert használhatatlan volt a régi. Ha elején nem vezetnek félre, hogy nem lehet ráfizetni. De így jobb, legalább egy függetlent vettem Media-ba, amikor akcióztak.
    Másik lehetőségem lett volna, hogy visszakapom az 1 Ft-ot, amennyiért vettem a készüléket. Vodafone azt meg elfelejti, hogy havonta többet fizettem emiatt, ami 2 év alatt 24.000 Ft lett. Azt kértem kártérítésként, de teljesen elzárkóztak tőle, össze vissza küldözgettek, menjek ahol vettem, ott meg, hogy már le lettek minősítve, nem tudnak mit csinálni, menjek a másikba... és mindenhol várjak 1,5-2 órát a soromra.

    Sorolhatnám még amiken keresztül mentem náluk, ezen belül, meg még ezen kívül is (Pl. Szerződéskötésnél elírták az adataimat, mai napig nem küldtek helyesbítést, pedig ígéretet kaptam rá. Amikor pár napon belül vittem vissza egy telefont, gyári hibával, recsegett a hangszóró, hölgy közölte velem, persze, mert rajta van a fólia. Mondom persze, mivel a kijelzővédő fólia arra van, hogy rajta legyen a telefonon. Olyan szolgáltatást bekapcsoltak automatikusan, amit nem is kértem, de mivel elolvasom mit írok alá, jeleztem kapcsolja ki a napi netet (kb. 990 Ft/nap, ha jól emlékszem) ami külföldre szól, ha kimegyek, én azt nem kértem. stb.).
    Még a TeleMax is megérne egy...

    A rövid válasz egy kicsit több lett. :)

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Frosttide #3542 üzenetére

    Nekem is Dual-os van most, és be lehet állítani, hogy "Fogadhatja a SIM2 hívásokat, amikor foglalt a SIM1 és fordítva" az intelligens továbbításnál. Így elméletileg nem kell átirányítani. Meg ha hívásvárakoztatás van beállítva, ebben az esetben is jelez közben.

    A hívásátirányításon meg nem tudok változtatni a mai napig (már nem is akarok). Emlékszem, anno a másik két szolgáltatónál, amikor felhívtam Őket, akkor állították központilag, onnantól kezdve már én is tudtam állítani telefonban. Most itt nem ez a helyzet.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz nyirzoz #5484 üzenetére

    Mi 1 hónapja vettünk SIM csomagot, abba még nem volt nano (csak kitörhető micro), pár hete érdeklődtünk, akkor se volt még.

    Felhívtam most a Blue Mobile ügyfélszolgálatot, mondta utánaérdeklődik, majd kis várakozás után, hogy ők nem tudnak erről, elméletileg nano nincs még nekik. Mondtam, hogy fórumon olvastam, valaki ilyet vette 2 napja, mondták lehet összekeverte a micro-val.

    Már volt ilyen, hogy én mondtam ügyfélszolgálatunak új hírt, amit még ők se tudtak, jó lenne ha most is így lenne és elérhető náluk a nano.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    Az ünnepek között elfelejtettem lemondani és aktiválni a második hónapban a 90Ft-os 33MB-os netet, így levont 490FT-ot. Amikor lejárt a harmadik hónapom, át tudom váltani a 133MB-os netre 90Ft-ért, vagy így már buktam az egészet és rendes áron kell vennem netet?

  • Kam1kaze

    tag

    Hátha tudok ezzel segíteni, adategyeztetés ügyben.

    5 napja, mi is online akartuk elvégezni kettő SIM-re, de két számítógépen keresztül se sikerült. Próbáltuk a születés után odaírni a kerületet, országot, a nem kötelező részeket is kitöltöttük, de tizedszerre se fogadta el. Hibaüzenet nélkül visszadobott, majd felhívtuk az ügyfélszolgálatot, de a hosszas várakozást meguntam és letettem.

    Végül a telefonunkon keresztül mentünk fel (ugyan az a böngésző, mint a gépen) a Blue Mobile adategyeztető oldalára és azon keresztül töltöttük ki az űrlapot, elsőre elfogadott mindent, úgy, hogy születéshez is csak várost írtunk. 3 nap múlva barátnőm kapott kettő sms-t a 66 percről és a sikeres adategyeztetésről, én csak az ajándék 66 percről kaptam. E-mailre nem kaptunk semmit, hiába írták, hogy oda is küldenek értesítést.

    Akinek nem sikerül számítógépen az adategyeztetés, próbálja telefonos böngészőn keresztül, ha nem akar telefonálni ügyfélszolgálatnak és hosszasan várakozni. Szerintem úgy menni fog másnak is.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Fecogame #6636 üzenetére

    Utólag jutott az eszembe, hogy nem írtam le, de már szerkeszteni nem tudtam, nem akartam új hozzászólást. :)

    Firefox (Nekem 51.0.3 van fent, barátnőmnek tuti régebbi, de azt most nem tudom megnézni). Szerintem egyébként más böngészővel is sikerülhet, lényeg talán az lehet, hogy mobilos legyen.

    Telekom oldalán most néztem, hogy van egy információs ablak az adategyeztetésnél.

    Érdekes, mert nekünk elég volt csak a várost beírni, úgy, hogy barátnőm nem is Magyarországon született és neki is elfogadta csak várossal.

  • Kam1kaze

    tag

    Nekünk régen (kb. 15 éve) az is gond volt, amikor a vezetékes számunkat vittük át, hogy a volt meglévő szolgáltatónál, hibásan út szerepelt és nem útja, mint amit az új szolgáltató írt be helyesen. Minden más stimmelt, csak ez az egy nem, ezért személyesen kellett volna bemenni a szolgáltatóhoz intézni. Addig hívtam Őket, amíg az egyik ügyintéző el nem intézte telefonon keresztül (harmadikra sikerült), ezt a minimális változtatást.

    Most megnéztem a Blue oldalán lévő dokumentumokat és a cím vége lemaradt, miközben az általam kitöltött dokumentumban helyesen szerepel. Fura még, hogy a kiállító nevénél "SPRINTER Futárszolgálat Kft." szerepel. Mióta állít ki egy futárcég Domino egyedi előfizetői szerződést? Vagy én értem félre.

    Páromnak meg a nevét írták el, jelezte több mint 1 éve, de még mindig a helytelen szerződés érhető el a Blue weboldalán lévő dokumentumban. Nem túl naprakészek, így nem biztos, hogy az ott fent lévő dokumentum az aktuális a rendszerükhöz képest, mert ennek ellenére adategyeztetésnél elfogadták a jó nevet.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    Én pont amikor át akartam menni a T-hez, akkor szűnt meg a Domino Most (19 és 9 Ft/perc) aktiválási lehetősége. Pedig pár hete már gondolkodtam rajta. Így a családi körömben Domino Most van, Ők 9 Ft-ért hívnak engem, nekem meg maradt a 22 Ft. Ami mondjuk nem gond, főleg mert Digi vezetékessel ingyen beszélünk (jöhetne már a Digi mobil szolgáltatása is).

    1 éve (ami megszűnt/lejárt), majd most 1 hete vettem második kártyaként 990 Ft-ért a T-től Domino Fix-et az 1GB net miatt, ezzel megint el vagyok 1 évig, olcsóbb, mintha Maraton 1GB csomagra fizetnék és még van rajta lebeszélhető 80 perc is.

    Az éves adategyeztetés meg a szokás szerint nem egyszerű a Blue-nál. Szerdán csináltam meg négyünknek, kettő T-s, ők rögtön megkapták a visszaigazoló e-mailt és SMS-t, párommal meg Blue-sok még 3 nap elteltével se. Ma kaptam az SMS-t, hogy éjfélkor meg fog szűnni a számom, ha nem egyeztetek, miközben a rendszer még szerdán kiírta, hogy megegyeznek az adataim. :U

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Vigyorka #7864 üzenetére

    Igen és ha később töltesz rá egyenleget, akkor a rátöltött összegtől függően kitolódik az 1GB adatmennyiséged felhasználási ideje. Vagyis amíg aktív a kártyád, addig fel tudod használni azt az 1 GB-ot. Én inkább vettem egy másik SIM kártyát, amikor letelt az 1 évem, mert úgy olcsóbb volt és még plusz kaptam 80 percet, 5 SMS-t is rá (másodlagosként használom csak a kártyát, net miatt, ezért nekem ez nem volt gond). Az előző hozzászólásodban linkelt oldalon a részleteken belül az oldal alján van leírva pontosan az ajándék 10GB, ha valakit érdekelne még.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák