Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buherton

    őstag

    válasz baluka26 #3589 üzenetére

    Nem feltétlenül az a jobb, ami nehéz is. Bölcsészeket is sokat szívatják a nagy semmiért.

    Tapasztalatból mondom, hogy amit az ember a saját bőrén megtapasztal, az sokkal mélyebb nyomokat hagy, mint ha csak olvasta volna és vizsgán leírta volna azokat. Vizsgához megtanulod a kapcsolási rajzokat a sok képletet és ennyi. Laboron előtte fel kell készülni bzh-t írni, aztán összeállítani a kapcsolást, méregetni látsz mindent oszciképernyő, látod hogy éppen füstöl az IC :D . Sokkal több inger ér ilyenkor ami mélyebb nyomot hagy.

    Elméletet azért tanulod, hogy legyen mit elfelejtened. Viszont a gyakorlatot nem könnyű elfelejteni ellenben sokkal többet ér. Continentalnál volt egy Kandós meg BME-s gyakornok. Ki volt mindkettőjüknek ugyanaz adva. Lényeg hogy méréseket kellett csinálni. BME-s srác neki is látott lemérte leírta szépen egy táblázatba és beadta. Kandós úgy kezdte, hogy mikor mért, mit miért, miért méri, hogyan méri, ki méri, milyen eszközön méri, mik a számai az eszköznek és mivel mért. Majd csak ezután kezdődött a mérési eredmények. Ezt nem lehet elméleten tanulni, ezt gyakorolni kell.

    [ Szerkesztve ]

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Új hozzászólás Aktív témák