- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 11
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Milyen routert?
- Rendszergazda topic
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
BerserkGuts
őstag
-
Spizzi
tag
válasz zozika84 #271 üzenetére
A DMZ-hez semmi köze nem lesz az MWIII-nak, nem fogják rá átportolni. Marad benne minden mechanika és content, magyarán MWII stílusban megy tovább. Cserében update-et sem fog már kapni.
"gyerekes ugracsuszka szar, a recoil 0 / Tisztára, mint a WZ1 et a Cold War megjelenése után"
Semmi köze nem volt a Cold Warnak az MW2019 és ezáltal a Warzone játékmenetére, előtte is "recoil 0" volt, lefordítva: kiképzett, elit egység tagjához méltó visszarugás letartási képesség, illetve "ugracsuszka szar", lefordítva: normális és fluid gameplayt biztosító, a játékmenetet tanulhatóvá tevő, valós játéktudásbeli különbségeket felállítani képes mozgási megoldások, amiben nem feltétlen az fog nyerni aki hamarabb meglátta a másikat. -
Spizzi
tag
válasz zozika84 #275 üzenetére
Én nem emlékszek ilyesmire, hogy a Cold War integráció megváltoztatta volna a slide hosszát vagy az ugrás magasságát.
De nagyon helyes, hogy inkább ahhoz hasonló. Nem is értem miért azt a feelinget akarják visszahozni amikor kétszer ennyi szerverrel a játékra állítva péntek/szombat esténként nem ritkán 10 percet kellett várni mire bejutottam a menübe túlterheltség miatt ahelyett mint, hogy a jelenlegi irányt vinnék tovább amivel a core 6v6-ot koporsóba tették és kiöntötték betonnal a BR meg kb. olyan mint egy androidos PUBG.
-
BandiHUN
veterán
válasz zozika84 #282 üzenetére
A mozgás jó, én is használom, becsúszkálás, stb, én pl. nagyon éltem az Advanced Warfare-t is... Ami életidegen, az a bunnyhopp, hogy beugranak 2+ méter magasan, és bumm. Engem jobban zavart, mint a GL és az Akimbo anno. Alacsony sensivel játszok, tényleg végem, ha körbeugrálnak. Nomeg annyira életidegen az ugrós alázás, emiatt is várom a HC-t, mert ott oneshotolod, aki rádugrik, a reflex eldönti. Viszont ez a szerintem hosszabb TTK inkább soksok assistot vizionál, tegnap pont egy nem profi csajt néztem twitchen(vannak dropok is!), na azt 10ből 10x alázták a nyuszikák, de 5+ méterről meg már szépen lelövöldözött mindenkit... na ezt nem várom, én is kábé ilyen leszek low sens-en.
Viszont a nosztalgiafaktor üt a mapok miatt. Shotizni is biztos jó lesz a sok régi típusú csőmap megintSteam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
kill_switch
senior tag
válasz zozika84 #2010 üzenetére
Persze, hisz mindenki azért játszik vele mert "nincs más" és nem azért mert élvezi/leköti.
LorenzoHUN
Mostanában nekem sem ír ki semmit, szerintem bug. Biztos nem kapcsolgattam ki semmit. Mikor milyenje van.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz zozika84 #2823 üzenetére
Nem vitatkozom, mint fentebb írtam, én is hanyagolom - pedig tizen x éven kersztül kevés nap volt, amit nem valmi nyomós ok miatt hagytam ki. De ez a játék már nem az a játék.
Viszont ha elfogadod, hogy nem az a játék, még mindig lehet jókat lődözni benne.
Pl ugracsuszkákat röptükben, De komolyan. Én kifejezetten élvezem, amikor ugrik - és kapja a fejest. (OK, HC, néha csak testes, de mivel Marksman fegyót használok javarészt, tökmindegy - egy lövés, egy kill.) -
Acheron
őstag
válasz zozika84 #2825 üzenetére
Ez sajnos így van, erősen visszaesett az élvezeti faktor, köszönhetően (szerintem) annak, hogy bazári lett ez az egykor szebb napokat látott játék. Sajnos azt tudomásul kell venni, hogy erre van kereslet, és amíg ekkora a kereslet, azt meg is próbálják meglovagolni - a játékipar ezen szegmense régesrég a pénzről, és nem a játékos élményről szól.
Remélhetőleg lesz majd valaki, aki (ideig -óráig) betölti majd azt a rést, amit a széria a komoly játékból a bazári gagyiba való átmenet következtében maga után hagyott - bár komoly reményem nincs arra, hogy ez tartósan így marad. Ha valaki fel is veszi ezt a kesztyűt, a pénz előbb utóbb őt is be fogja szippantani. De azért pár év kinézhet egy új mil sim - arcade keverék játékból, ami nem akar fortnite elemekkel operálni.
Ezzel együtt azért lehet jókat játszani, épp csak nem kell arra várni, hogy a klasszikus skillek alapján értékelnek a játékban bárkit is - aki kiugróan jó stattal bír, az a közösség szemében csaló, aki nem csal, azt az SBMM behúzza az egységszintre, aki pedig menőnek akar látszani, a legcsillogóbb avatart veszi meg magának, és boldog vele.
Amolyan cirkusz feeling
Mindegy, végleg én sem dobtam (talán), de most pár napig még nem akarom látni...
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- iPhone topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest