Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz LámaZ #73 üzenetére

    pont jó, hogy említetted az autós példát, mert ugye bárki megveheti, ellenben vezetői engedélyhez van kötve a jármű vezetése...
    ugyan csak előfizető vagyok én is a t-nél, ezért nem kifejetten érdekem védeni, de;
    - a hgw tűzfalának megfelelő beállítása szinte mindenkinél megoldotta az említett problémát, akinél nem, ott már nem feltétlenül csak a hgw a hiba forrása...
    - műszaki leírás van teljesen részletes - magyar - is; epc3825 és epc3925 - aki ezekből sem tudja a megfelelő beállításokat eszközölni, arra nem tudok/akarok mit mondani...
    - ellenben te elállítottad azt, ami korábban megfelelően működött - stb kizárása a rendszerből mac szűréssel - és a szolgáltató a hibás, mert nem szólt, hogy azt nem lehet? :U a hgw és a stb összekapcsolási módja alapismeretekkel is sejteti, hogy utóbbi ip cím specifikus, de a stb menüjében is megnézhető, a rendszerinformációknál kiírja adott ip címet!
    - arról már csak nem a hgw tehet, hogy a notid (oprendszeres, illesztős, vagy wifi modulos szinten) nem kezeli rendesen a wpa2 titkosítást?!?!
    lenne még néhány hasonló dolog, de kár vitázni rajta! sajnos néha olyasmibe is belenyúl a tisztelt ügyfél, amihez nem ért, elállítja a szolgáltató illetékese által korábban belőtt dolgokat, aztán hirtelen nem működik valami, visszaállítani persze nem tudja, ügyfélszolgálat felhív, szakember kiküld, és hidd el, sokszor benyeli a szolgáltató a kiszámlázást, holott nem szolgáltatói hiba állt fent!
    mondjuk vannak dolgok, amikben azonosulok veled, én is vártam már 30 percet, mire élő ügyfélszolgálatossal tudtam beszélni, ez engem is bosszantott kicsit! bár van más módja is a hiba bejelentésének, de bizonyos esetekben szükséges a közvetlen kapcsolat! az is bosszant, hogy néha elég körülményes eljutni a műszakis illetékesig, a kevésbé hozzáértő első vonal csak darálja a "betanított" szöveget - tisztelet a kivételnek, találkoztam már korrekt emberrel is -, pedig tudható, hogy csak a második vonal tud majd segíteni!
    mindennek két oldala van, és bizonyos esetekben a technika fejlődésével egyre nehezebb megtalálni az arany középutat, így mind a két oldal szenved kicsit, de ez van...
    előfizető; csak akkor nyúljon a szolgáltató által adott és beállított eszközökhöz, ha ért hozzá annyira, hogy nem cseszi el! csak akkor jelentsen be hibát a szolgáltató felé, ha valóban szolgáltatói hiba van!
    szolgáltató; reagáljon aránylag gyorsan, ne passzolja le a tényleges hibát, ne magyarázza meg, hogy az előfizetőnél a hiba, ha bizonyítottan nem ott van, ne küldjön üzenetet arról, hogy kijavították a hibát, ha a ház/lakás közelében sem volt a szerelőjük, és egyértelmű, hogy ott adott a hiba!
    előfizetői és szolgáltatói oldalra is lehetne még írni rengeteget, ellenben az előfizetői oldal a veszélyesebb, ha csak tényleges hibabejelentések érkeznének a szolgáltató irányába, akkor nem forgácsolódna szét annyira a szerelői erő, több idő maradna a tényleges javításokra, gyorsabban menne minden...stb!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák