Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    válasz HoTDoG #12961 üzenetére

    felesleges vitatkoznunk, legkésőbb a 10. napon elindult volna a visszatérítés, amit az appban a go back in time menüpontban is követhetsz. nem vártad ki, így a következtetésed is téves

    soha nem fordult még elő olyan, amit írsz: a sikertelen tranzakció sikertelen tranzakció, aminek minden rendszerben nyoma van

    amiről beszélsz, hogy "nem kaptak visszajelzést a kereskedőtől", az minden sablonlevélben benne van évek óta, hidd el. de ne csak nekem, a többieknek is :)

    Úgyhogy ha pár nap után sem láttok "Decline" (elutasítva) jelzést a Curve alkalmazásban a tranzakció mellett, akkor nem fog magától megoldódni és a bankod sem fogja jóváírni.

    ez meg félrevezetés, szóval lécci ilyeneket ne írj. ez a része az appnak, hogy mi declined és mi nem, mindig is ilyen volt, éppen nemrég tettem be az ezzel kapcsolatos (szintén több éves) sablont arról, hogy ezt a megjelenítési problémát jelezték a fejlesztőknek (csak sose javítják ki)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák