-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Lenne pár kérdésem a curve kártya igényléssel kapcsolatban. Nagyjából egy hete igényeltem a sajátom. A kártyám még nem érkezett meg. 5-én jött egy email amiben arra kértek, hogy az emailben található linken keresztül töltsek fel magamról és a személyimről egy képet. Na ezt a linket én megnyitottam de közben mást kellett csinálnom és így a feltöltés elmaradt. Most meg szerettem volna csinálni de a link már nem működik. Mit tudok ilyenkor tenni? Az appban van lehetőség erre a dologra? Előre is köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki? Elakadtam a kártya aktiválás során. Hozzá van adva az apphoz a bankkártya amivel használnám. Ott van a reward kártya is. Tegnapelőtt jött meg a fizikai curve kártyám. Előtte kérték, hogy igazoljam magam. Akkor töltöttem fel képeket a személyi elejéről hátuljáról meg egy szelfit is magamról. Sikeres feltöltést írt az oldal de semmilyen visszajelzést nem kaptam a curve ügyfélszolgálattól, hogy el is fogadták őket. Én úgy gondoltam, hogy akkor ez ebben a formában elég és sikeres volt de a frissen érkezett curve kártyát nem tudom aktiválni az appban. Be írom az utolsó 4 számjegyet és az app ki írja, hogy to activate, verify a card that's yours and issued in europe. És onnantól nem történik semmi. Vásárolni sem tudok vele. Terminál kéri a pint, megadom, elfogadja majd vissza utasítja a tranzakciót, az appban pedig megjelenik egy üzenet, hogy melyik boltban milyen összegben próbáltam és decline.
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Nagy nehezen mindent sikerült megoldani, igaz eddig mindenért a supportnak kellett írnom, hogy működjenek a dolgok, de sikerült. Tegnap megszüntettem a számlámat és ezért szerettem volna törölni curve alól, de persze ez sem működik. Azt írja, hogy hiba próbáljam meg később. Persze később se működik. Az új CIB bankos számlámat sikerült kétszer hozzá adni mert először amikor megadtam a kártya adatokat akkor nem jelent meg semmi curve-ben. Így megpróbáltam még egyszer és reggelre megjelent kétszer ugyan az a kártya. Persze mindegyik unverified. Annyit tudtam tenni, hogy az egyiket sikerült aktívvá tenni, megjött hozzá a kód így most az már rendesen bent van curve alatt. A másikat viszont szintén nem tudom törölni mert ugyan úgy hibát ír a törlésnél mint a régi már megszűnt számlám esetében. Szóval ha jól gondolom megint csak azt tudom tenni, hogy írok a supportnak ugye?
Bocsánat nem válasz lett volna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó