Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kinghaxor

    aktív tag

    Sziasztok. Lenne pár kérdésem a curve kártya igényléssel kapcsolatban. Nagyjából egy hete igényeltem a sajátom. A kártyám még nem érkezett meg. 5-én jött egy email amiben arra kértek, hogy az emailben található linken keresztül töltsek fel magamról és a személyimről egy képet. Na ezt a linket én megnyitottam de közben mást kellett csinálnom és így a feltöltés elmaradt. Most meg szerettem volna csinálni de a link már nem működik. Mit tudok ilyenkor tenni? Az appban van lehetőség erre a dologra? Előre is köszi a segítséget.

    [ Szerkesztve ]

  • kinghaxor

    aktív tag

    Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki? Elakadtam a kártya aktiválás során. Hozzá van adva az apphoz a bankkártya amivel használnám. Ott van a reward kártya is. Tegnapelőtt jött meg a fizikai curve kártyám. Előtte kérték, hogy igazoljam magam. Akkor töltöttem fel képeket a személyi elejéről hátuljáról meg egy szelfit is magamról. Sikeres feltöltést írt az oldal de semmilyen visszajelzést nem kaptam a curve ügyfélszolgálattól, hogy el is fogadták őket. Én úgy gondoltam, hogy akkor ez ebben a formában elég és sikeres volt de a frissen érkezett curve kártyát nem tudom aktiválni az appban. Be írom az utolsó 4 számjegyet és az app ki írja, hogy to activate, verify a card that's yours and issued in europe. És onnantól nem történik semmi. Vásárolni sem tudok vele. Terminál kéri a pint, megadom, elfogadja majd vissza utasítja a tranzakciót, az appban pedig megjelenik egy üzenet, hogy melyik boltban milyen összegben próbáltam és decline.

  • kinghaxor

    aktív tag

    válasz kgyurma #695 üzenetére

    Sziasztok. Nagy nehezen mindent sikerült megoldani, igaz eddig mindenért a supportnak kellett írnom, hogy működjenek a dolgok, de sikerült. Tegnap megszüntettem a számlámat és ezért szerettem volna törölni curve alól, de persze ez sem működik. Azt írja, hogy hiba próbáljam meg később. Persze később se működik. Az új CIB bankos számlámat sikerült kétszer hozzá adni mert először amikor megadtam a kártya adatokat akkor nem jelent meg semmi curve-ben. Így megpróbáltam még egyszer és reggelre megjelent kétszer ugyan az a kártya. Persze mindegyik unverified. Annyit tudtam tenni, hogy az egyiket sikerült aktívvá tenni, megjött hozzá a kód így most az már rendesen bent van curve alatt. A másikat viszont szintén nem tudom törölni mert ugyan úgy hibát ír a törlésnél mint a régi már megszűnt számlám esetében. Szóval ha jól gondolom megint csak azt tudom tenni, hogy írok a supportnak ugye?

    Bocsánat nem válasz lett volna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák