Új hozzászólás Aktív témák
-
gyemipapa
senior tag
válasz AMD Power #690 üzenetére
Köszi.
Tudja esetleg valaki, az immobilizernek (nem, nem a központi zár távirányítójának) mekkora a hatótávja? Elsőn lakom, és nem tudom, elér-e a kocsiig, ha az ablak előtt vagy a közelében állok. Ez független attól, milyen messziről reagál a központi zár vagy a riasztó kapcsolója.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz AMD Power #704 üzenetére
Ezt nem pontosan értem, ha megvan a pénz egy autóra, akkor miért éri meg hitelre venni, hiszen az összességében lényegesen többe kerül, mert hogy a hitelt nem jótékonyságból adják. A világgazdasági helyzetről nem is beszélve, amit senki nem tud előre megjósolni, mit hoz, és ez milyen változásokat eredményez. Miért etessem a bankokat, ha nem muszáj?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
konyi79
addikt
válasz AMD Power #729 üzenetére
Az első a piros, az simán lehetne, bár az a lámpa innen nézve full lednek tűnik, ami nem tudom, a Dacia árképzésbe mennyire fér bele. Bár már a Suzukinál is alap, szóval miért ne?
A fehér utána, az meg tiszta 4-es Clio. Az kifutott, de az 5gen is nagyon hasonló lett formára, nem hiszem, hogy kannibalizálnák a Daciával. -
mirci18
addikt
válasz AMD Power #740 üzenetére
Megértelek én se vettem volna jelenleg a babaváró nélkül.
Kp-m nincs lízingre meg nem akartam megvenni.
Egyrészt a kezdőrészlet hiánya miatt másrészt a lízing díja miatt.
Babavárónál a 0.4% kamat fölülmúlhatatlan. Plusz államilag biztosított. Így aki tudja annak érdemes meglépni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #750 üzenetére
Nyilván nem mindenkinek való.
Pl a CSOK-ot vagy a falusi CSOK-ot se tudom igénybe venni de még a babaváróból se az egészet vettem fel.
Számomra az volt a fontos hogy ha már van egy úgymond ingyen hitel akkor legyen egy biztos autóm 10 évre.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
JoinR
senior tag
válasz AMD Power #788 üzenetére
Persze, bár nagy kihívás nem volt. Nemrég próbáltam saras földúton, ott viszont hamar feladta, persze nem terepgumi, nem várható el tőle, hogy ott is jó legyen.
De aszfalton és vizes úton is nagyon jó a tapadás, főleg az árához képest. (korábban több tucat semi-slicket használtam el versenypályákon, úgyhogy van fogalmam a jó tapadásról ) -
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #788 üzenetére
Jeges út sem volt akadály neki?
Gondolkoztam pót felniken az új kocsihoz mint a régi autómnál. De lehet hogy kiváltom a gumikat egy négy évszakos megoldással majd télen. Mivel a második autóm a Logan úgyis csak kirándulásokra anyóslátogatóba kell.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
válasz AMD Power #798 üzenetére
Lassan fehér kesztyűben szabad bemenni a Dacia szalonba .
Viccet félretéve, másik márkák esetében is megfigyelhető ez.
Később meg lesz a sok beragadt készlet meg olvashatjuk majd, sőt már most is vannak erre vonatkozó cikkek amik leírják hogy az autókereskedők milyen nagy bajban vannak és lesznek.
Csak hátra kell dőlni és kivárni a tűzijátékot, hiszen kereslet híján nincs profitja, ha nincs profit nincs bevétel azzal pedig jövedelem. Jönnek a készlet leépítés majd kereskedés bezárása, vagy több cég összefog a túlélés törvényei alapján. Láttunk erre példát lásd 2008-2012 között.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #840 üzenetére
Hónapok óta várod a csodát.
Oké most nem ment az autó piac.
De azért mert volt egy visszaesés nem feltétlen lesz árcsökkenés.
A Daciánál nem azért volt áremelkedés mert a piac megtorpant pusztán követte az euró árfolyam változásokat.Jelenleg ahogy látom a Dacia a készleten levő autói árát nem emeli mivel azok szabott áron jönnek be.
Csökkenteni nem fog mert nincs akkora árrés rajta mint egy drágább márkánál.
Ha a készleten maradt autók elfogynak maradtak a benzin gáz meg a dízel autók esetleg a gyenge 70 lovas kiadás.Régebben már megírtad benzin gázos autó nem kell.
Akkor mégis miben reménykedsz mi fog változni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
válasz AMD Power #870 üzenetére
Csak ezzel az a baj hogy kész lett az egész, ha magam szeretném kiválasztani az általam kedvelt összeállítással már az új drágább árcédulával találkozom és az rossz.Meg a ki tudja hogy meddig tart ez az akció is. Nagyon elszaladtak az árak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #872 üzenetére
Persze, ebben igazad van.
Cikkhez, ha ilyen árakkal folytatják és most nem csak itt , hanem más országokban, mert nemzetközileg egyre drágábbak az új autók árai. Akkor már az ember kétszer is meggondolja magát hogy milyen autót vegyen. És kétlem hogy sok embernél elsőszámú helyen lesz továbbra is a " kedvező árú" Dacia.
Az lesz ahogy mondtam annak idején.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #870 üzenetére
Jelenleg ebben a pillanatban buktam az autóm vételi árán 200 e ft-ot plusz egy tolató kamera beszerelést.
De legalább már otthon van.
Az általam vásárolt autóból a kiválasztott színből összvisz 3 db van.
Nem egy nagy készlet egy országra levetítve.
Az hogy ezek kedvezménnyel mennyire mennek el más kérdés mert 5 százalék engedmény az nem valami sok.
Meg ki tudja hol vannak mennyiért hozzák le mennyit kell rá várni stb.
Főleg hogy nekem vonóhorog is kellett rá.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #874 üzenetére
És ezt a kocsit mihez méred?
Mert Maximum a Sanderohoz tudod.
Kombiban ekkora csomagteret méreteket 4 milláért nem kapsz de még 5-ért sem.
Sedanban sem hiném.Ha csak a kis autókhoz méred szerintem manapság nem feltétlen éri meg kis autót venni.
Ár érték arányban nem jön ki annyira a matek számomra mint egy nagyobb modellnél.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
válasz AMD Power #947 üzenetére
Sajnos vagy sem, mostani autóknál egyre kevesebb.
Úgyhogy ha nálad is oda érkezik az idő akkor ne lepődjél meg ezeken.
De, mint a volt Opelemnél is volt erre egy titkos menü amin meg lehetett nézni, sőt az akkumulátor állapotát is meg minden egyebet.
Nem tartom kizártnak hogy minden márkánál ez meg van. Ahogyan fentebb is írta Konyi79 kolléga is.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gyemipapa
senior tag
válasz AMD Power #1007 üzenetére
Az én gumisom szerint nem szar, csak ne gagyi legyen. Michelin Crosslimate lett feltéve két hete az új Sanderomra. Évi 6 ezret megyek, azt is zömmel városban.
Ja, és évek óta szelepsapka nélkül centíroz, sosem volt problémám.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
konyi79
addikt
válasz AMD Power #1010 üzenetére
Tudom ez itt csak vicc, de sajnos sokan keményen ezt a témát vérpistire viszik. Egy erősen túlmotorizált világban élünk, ahol sokan azzal sincsenek tisztában, hogy egy Logan az 1,0SCe motorral hogy lépne le egy régen pusztítón gyors autónak számító ezeröcsit. Csak ugye más az érzés, meg nincs hangja hozzá.
Ezt mém különösen vicces abban a világban, ahol egy Lodgy TCe130 motorral vagy a Duster a TCe150-nel 4 hengeres, míg Focust nem kapsz az RS-en kívül 3 hengeres benzinmotorral.
Ja, ez meg aztán... Full premium*nem, nincs baj a 3 hengerrel
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #1022 üzenetére
A jó kis 1.9D Clio. Nemrég vette át sógorom, közel 20 évet húzott le a családban eddig, és szinte végig az én kezeim alatt is. Nem egy versenygép, de tudott meglepetést okozni. 4-en 2 hetes nyaralásra mentünk vele sátorral, mindennel. Ráadásul másfél tonnás futót is úgy pakolgattam vele az udvaron, ahogy akartam, nem sírt neki sosem. Ha nem nőjük ki, talán sosem "adjuk el". Sosem volt nagyobb baja, egy váltót kellett cserélni benne, egy zégergyűrű eltört és átrendezte a fogakat, egy hűtőt kellett cserélni benne, egyszer kicserélték a két hátsó sárvédőívet, más nagyobb hangvételű cuccra nem emlékszem, de mindez 20 év alatt nem fekszi meg az ember gyomrát. Most mielőtt átadtam sógornak, kapott új tárcsákat, új dobokat, új fékpofát mindenhová, meg sógor cseréltetett valami kábelköteget, amiben az izzítás szála is benne volt, mert az a szál megszakadt. Ha a vesés tulajok ennyit kellene költsenek az autóikra, vagy bármely újabb gyártmányok ennyi pénzt igényelnének, kihalnának a szerelők. És félek, ebbe a mi Dacia gyártmányaink is bele kerülnek 24 év alatt. Ja? És bontóban mindent gombokért lehet venni hozzá, csak az összes műanyag (pedig van benne egy kevés) úgy el van öregedve már, hogy törik minden mindenhol..
-
-
JoinR
senior tag
válasz AMD Power #1146 üzenetére
Nyilván lassú lesz, de hova sietni Szerintem mondjuk abszolút nem számít, hogy pár mp-cel lassabban éri el valaki az 50-60-at, meg hogy alkalmanként vissza kell váltani egy emelkedőn...de az is igaz, amikor már túl alulmotorizált egy autó, akkor már inkább csak kellemetlen, mint takarékos az élmény.
Ha rajtam múlna, tömeg meg teljesítmény limit lenne az autókon, az lenne ám a környezettudatosság, nem a egr/dpf/hibrid/elektromos/stb. mint pl. a japán kei car-ok. -
gyemipapa
senior tag
válasz AMD Power #1149 üzenetére
Szerintem mindenkinek kompromisszumot kellene kötni az igényei, és a pénztárcája függvényében. Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez, hogy ilyen kocsit vegyen, ha mégis megtette, és elégedetlen, szabaduljon meg tőle, de fikázni nincs értelme. Én ár-érték arányban maximálisan elégedett vagyok a 4 hónapos Sandero Stepwayemmel.
Ha ez megváltozik, nem ócsárolni fogom, hanem meghirdetem.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
mirci18
addikt
-
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #1348 üzenetére
Attól függ, de ha kell a kényelmes beszállás opciója meg nem is vagytok sokan (1 vagy max. 2 gyerek), akkor az S-Cross megfontolandó, mert kényelmesebb és minőségibb érzetü az utastér a Lodgy-hoz képest, könnyű parkolni vele, dinamikusan megy és szerintem nem csúnya egyáltalán. Bár nekem az új Ignis is "annyira csúnya, hogy már szép", de legalábbis érdekes és polgárpukkasztó megjelenésű. Az új Swift is szép, bár akkor már inkább az új Clio, az még szebb, csak az utóbbi kettőben a földre ülsz, amikor beülsz, annyira alacsonyak. Nekem ez nem lenne gond, én szeretek ott ülni, de az én vagyok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- SkyShowtime
- Háztartási gépek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest