Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Zola007 #124703 üzenetére

    először is: az emberek zöme életében soha nem vészfékezett egy rendeset. így nem is tudja, hogy mire képes a kocsija. ha te nem tudnál megfogni egy 2.0 pdtdi passatot, akkor érezd magad megszólítva.

    a baleseti okok között pedig nem a gyorshajtás a fő ok, a relatív gyorshajtás gyakoribb ok. ennek a mérésére alkalmatlan a traffipax meg a véda, elkerülésére szintén alkalmatlan a teljesítmény vagy sebesség korlátozása. amelyik autó vígan elszaladgál 130-cal napos, száraz időben, az 50-nel is futhat ámokot szütymős időjárás esetén. tehát a javaslatod érdemben nem csökkentené a balesetek számát, így a célja számomra nem ismert.

    a büntetések elég magasak, szerintem ha egy rendszeres gyorshajtót folyton megkínálják egy 3 kilós csekkel, az záros határidőn belül fájni fog neki. a büntetés emelése csak azoknak jönne nagyon rosszul, akik életükben 1-2 alkalommal szegnek szabályt. a fokozatosság elve itt is fontos.

    "Egyébiránt 2.5 tonnával még indokoltabb nem gyorsan közlekedni.": miért? fizikából hiányzók kedvéért: nem a tömeg a fő paramétere a fékútnak. minél nagyobb a tömeg, annál nagyobb fékezőerőt tud az autó az aszfaltra tenni. ráadásul amelyik gyár kienged 2.5 tonnát az útra, azok oda szoktak figyelni, hogy legyen benne fék, meg legyen rajta rendes gumi.

    szerintem ne üljünk fel a kormány által keltett tömeghisztéria vonatára, mert abból pontosan ugyanakkora csúnya pofáraesés lesz, mint a védával kapcsolatban.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák