Új hozzászólás Aktív témák

  • Jamby18

    senior tag

    válasz Jamby18 #159947 üzenetére

    7Sony7,sto1911,PLaci58
    Köszönöm a segítségeket.
    Annyi fejlemény lett az ügyben, hogy ugye maradt itthon egy hetet az autó és most csütörtökön vittem vissza.
    Előtte még csináltam egy próba utat és hát érződött, hogy fogja valami az autót+ kis morajlós hang. De kiszállva már hideg volt az alufelni a féktárcsa viszont forró meg is égette minimálisan az ujjamat. Gondolom lekoptatta magát egy kis szervízutas út alatt annyira, hogy nem ért hozzá már annyira.
    De sajnos a koppanás teljesen alá szedett jobbra kanyarnál megvolt viszont az a durva, hogy halkabban mint előtte. Abban egyeztünk meg, hogy a koppanást megnézik és nem kérnek érte pénzt a féket meg akkor javítják, kicserélik (tárcsa+ betét mindkét oldalt, munkahenger, féknyereg +téli kerék csere. És úgy akkor lett 109e. Elhoztam és érzésre jól működik minden. Nem fogja semmi megállás után az autót.
    Viszont azt mondták, hogy a kormánymű adhatja a koppanó hangot ami 100-200ezerig mozog.
    Felújítás ideig óráig megoldás, utána vissza szokták hozni, hogy inkább cseréjük ki.
    Erre kérdeztem, hogy azért remélem a kicserélt alkatrészek tuti rosszak voltak e? És a válasz hogy igen.
    Mert akkor ha hamarabb észre veszik, hogy kormánymű akkor a lengéscsillapítók, szilentek, stab rudak árából kijött volna a kormánymű. De hát higgyünk benne, hogy rosszak voltak 1 éve átment műszakin az autó.
    Most egyelőre marad így, hogy 400e elment ezekre. Csendesedett a hang és elvileg biztonságos és könnyen indul. :)

Új hozzászólás Aktív témák