Aktív témák

  • dobolan

    senior tag

    válasz F-ECT$ #39371 üzenetére

    A wizard képességeinek nagy része átgondolatlan. Szvsz felesleges egy kasztot úgy tervezni, hogy a képességeinek nagy része a játékban való előrehaladással párhuzamosan hatástalanná válik. Rengeteg olyan rúna van, ami nem úgy működik, ahogy le van írva, vagy sehogy nem működik. Pl. van 3 féle armor skill, amiből 2 teljesen semmire való infernón, mivel stunra épít, ami nem működik, vagy sebez, ha ütnek, amit a wizard nem bír el ott semennyire. Nem véletlen, hogy 90%-ban energy armor van használva, mert az legalább armor.
    Én játszom monkkal is, és sok skilljéhez olyan rúna adható, ami egy másik területen jól érvényesül, pl alap heal + jelentős dmg növelés rúnával, stb. Wizardnál ilyen nincs, ha DPS-t akarsz növelni skillekkel, akkor max +42%-ot tudsz kipréselni, de ehhez fel kel használnod 2 slotot + 1 passzívot, ami ráadásul gyengít is. A +42% dps az kb. semmi monk + barbárnál ennél jóval több kihozható úgy, hogy közben adhatsz magadnak + védelmet, mozgási vagy támadó sebességet és healt is, ami nagyon fontos magasabb szinten.
    Oké, hogy a wiz nem tank, de dps-t is főleg gearrel tudsz növelni, ami meg minden kasztra igaz. Nekem ez a véleményem. Nem tudsz igazán jó DPS karit csinálni wizardból, akkor inkább DH.

Aktív témák