Aktív témák

  • KicsiPaszuj

    tag

    válasz sunnymarcell #41933 üzenetére

    Igen minden találat(hit) hoz life-t, ezért "life on hit" a neve.

    Viszont a különböző skillek különböző %ban produkálnak, így nem tudsz visszaélni vele.. Szal pl. DH Hungering arrowja 50% LoH ot biztosít a legtöbb rúnával. (puncturing+sprayoT+shattering kicsit kevesebbet mert többször hitel, devouring majd 60% mert kevesebbet és jobban üt) Az elemental arrow - ball lightning-al alig 30%, mert soooookszor tudsz vele hitelni.

    Tövábbá a sebzésed is befolyásolja, mennyire közeli a maxhoz vagy a minhez. Szal ha a sebzésed 30-60 terjed, és 60at sebzel az 100%LoH, minusz a skill szorzója. ha a 30at sebzel az 50%, minusz skill.

    Ha crittelsz, az is hasonló képp felszorozza.

    Amit nem értek, hogy mért van a skilleknek saját szorzójuk. mért nem jó a dmg% amivel dolgoznak? Az eleve balanszolt érték, simán hozzáköthetnék a LoH szorzóját.

    Szerk:

    És hogy közelibb példát kapj, frenzy 80%LoH ot kap, cleave asszem 50-60%ot.
    Side arm frenzyn szintén picit csökkent(65-70% talán? foggalmam sincs) asszem, mer ügye a fejszék miatt többször proccol.

    [ Szerkesztve ]

    "Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon

Aktív témák