Keresés

Aktív témák

  • Gorneck

    titán

    válasz oxox #39379 üzenetére

    Azt vettem észre...sok hp sok res sok armor, de vhogy mindig összecsukják őket.
    Én általában, vagy cd vagy saját figyelmetlenség miatt halok. Meg egy bizonyos játékstílus miatt amit rühellek játszani.
    Wiz nekem sosem tetszett, se 2ben se 3ban...nem láttam a megfelelő ütőerőt benne...

    (#39380) F-ECT$: Csapatban én eleve úgy kezdek, ha van DH, hogy az ő seggét védem és tolom egekig a sebzésünk. Így nem nagyon halunk...persze ehhez az is kell, hogy elől a két tank bírja. Ha ők nem tudják megfogni a tömeget, akkor a fejünk tetejére állva se tudunk ellenállni, mert pikk pakk szétszednek minket. De elsődleges az, hogy kellő távolságot kell tartani az elitektől...volt olyan is, hogy a monitor jobb felső sarkába éppen látszódott vmi...mi meg a másik oldalon, mert folyamat berángattak mindeket. Mondjuk ez nálam nem számít...én örülök neki, ha berántanak a tömegbe, persze, ha épp nincs cd. :D

    Gorneck#1239

  • dobolan

    senior tag

    válasz oxox #39379 üzenetére

    Teleporttal még az is gond amúgy, hogy az AI pontosan tudja a teleportálás pillanatában hova érkezel, és azonnal korrigálja a támadást, mindegy, hogy az épp milyen állapotban van.

    Ezt a legegyszerűbb kipróbálni act2 Arcanus bejáratánál a nagy batár kalapácsosnál. Lendíti a kalapácsot, már majdnem becsapódik, benyomom a teleportot mögé, és mi történik? Paff pont oda csapott, ahova teleportáltam. :D Pedig eskü, hogy maxra van nálam húzva a játék fizikája. Trükkös.
    Nem ritka az olyan szitu emiatt, amikor jailbe, desecratorba vagy mortarba teleportálsz bele, mert már akkor arra a pontra teszi a támadást, mikor te még szinte meg sem érkeztél.
    Azért ezt nem így kellett volna leprogramozni, főleg, hogy olyan magas a cd-je, hogy amúgy is eléggé használhatatlan alapból.

Aktív témák