Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
válasz mikromanus #48070 üzenetére
"Talán majd bedobnak valami imposszíbru nehézséget és mindenki kedvére ott öletheti magát ahol neki tetszik "
Két hétig..aztán jönnek a rinyálósék hogy "milyen "impsszíbru" fokozat az hogy a 4forintos gearben nem tudom kivinni? Brühühühühü"..és nerf
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
frame>24
addikt
válasz mikromanus #48070 üzenetére
Ezt én sem értem amúgy, miért nem voltak képesek a dropot eleve felhúzni a kiadáskor, a nehézség tartása melett. Az lett volna "rewarding" a kis limbikus rendszerünknek, ha a gecinehéz harc után kiesik a barna cucc vagy set a monsztából.
De Nem. UGYANAZ VAN, mint jóöreg diablo2-ben:
érződik, hogy minnél gyorsabban ölsz valamit, az ANNÁL JOBB a drop, és ez egy, a MF melletti ható tényező !! Csak kérem, ha eleve marha gyorsan ölök, akkor minek már a jó cucc? - szerintem izgalmasabb vállani egy pengeéles küzdelmet, mint 1000x farmolni a békákat alsóbb szinteken. Ráadásul akkor még fos legendaryk voltak és 2hand buff sem volt.Azt az évtizedet éljük, mikor mindeny nagy fejlesztő elb*ssza a patinás szériáját.
Újra a kis garázscsapatok kellenének, akik előrukkolnak valami váratlan új dologgal.[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen