Keresés

Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz mikromanus #48070 üzenetére

    "Talán majd bedobnak valami imposszíbru nehézséget és mindenki kedvére ott öletheti magát ahol neki tetszik "

    Két hétig..aztán jönnek a rinyálósék hogy "milyen "impsszíbru" fokozat az hogy a 4forintos gearben nem tudom kivinni? Brühühühühü"..és nerf ;]

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • frame>24

    addikt

    válasz mikromanus #48070 üzenetére

    Ezt én sem értem amúgy, miért nem voltak képesek a dropot eleve felhúzni a kiadáskor, a nehézség tartása melett. Az lett volna "rewarding" a kis limbikus rendszerünknek, ha a gecinehéz harc után kiesik a barna cucc vagy set a monsztából.

    De Nem. UGYANAZ VAN, mint jóöreg diablo2-ben:
    érződik, hogy minnél gyorsabban ölsz valamit, az ANNÁL JOBB a drop, és ez egy, a MF melletti ható tényező !! Csak kérem, ha eleve marha gyorsan ölök, akkor minek már a jó cucc? - szerintem izgalmasabb vállani egy pengeéles küzdelmet, mint 1000x farmolni a békákat alsóbb szinteken. Ráadásul akkor még fos legendaryk voltak és 2hand buff sem volt.

    Azt az évtizedet éljük, mikor mindeny nagy fejlesztő elb*ssza a patinás szériáját.
    Újra a kis garázscsapatok kellenének, akik előrukkolnak valami váratlan új dologgal.

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Aktív témák