Keresés

Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    válasz schwartz #17894 üzenetére

    "A Gothic-ot meg ne is emlegesd egy napon ezzel mert a bugjaival egyutt mesteribb alkotas minden teren... "

    Eddig a mondatig azt mondtam, hogy tiszteletben tartom a véleményed, mert abban semmi rossz nincs, ha kulturáltan leírod, hogy miért nem tetszik, de itt - ne haragudj meg - komolytalanná váltál.
    Nem lehet egy lapon emlegetni, abban igazad van, csak épp nem azért, amit te írtál, hanem azért, mert a gothic egy értékelhetetlen, low budget, garázs fejlesztés.

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

  • mcsabee

    senior tag

    válasz schwartz #17894 üzenetére

    "Pedig igaza van...ez a Blizzard ujabb fejos tehene. Csapatban 5 nap alatt vegig viszed (infernot beleertve)"

    A Method és NL Krip csapatokat ne számítsd már ide OMG. Azok 24/7 kockultak, hogy 5 nap alatt végigvigyék a játékot. A normális playereknek, az átlag játékosnak, a mainstream vonalnak ez hetekbe, ha nem hónapokba fog telni, nem beszélve arról, hogy HC-n szinte impossible mission...

    Csak úgy halkan jegyzem meg, a Diablo II + LoD 10 óra alatt végigjátszható WALKOLVA hell baalig. Na, akkor hogy is van ez? 5 nap vs 10 óra? Plusz ez egy ARPG, amit te valahogy elfelejtettél, ez nem a sztoriról és a 6000000 órás walkthrough-ról szól, hanem arról, hogy magas szintű legyél, és akciózz egyedül, haverokkal, infernón, hellen, megismerd az összes karakter, HC-zz, ha ahhoz van kedved, AH-zz, satöbbi.

    "Ez D2 szintu fejlodessel es drop-al kurva keson indult volna be nekik. A jatek unalmas, Diablot kihuztak a kalapbol, a scriptelt boss fight-ok siralmasan konnyuek"

    Te miről beszélsz? Unalmas a játék? Minden sarkában van valami poén, egy elrejtett easter egg, egy újabb - nem logolt - küldetés, folyamatosan történik valami. Ennél kidolgozottabb ARPG világ jelenleg nincs. Rá is guglizhatsz...

    "A Gothic-ot meg ne is emlegesd egy napon ezzel mert a bugjaival egyutt mesteribb alkotas minden teren..."

    Egy napon nem is, de még csak lapon sem. A Gothic egy single player RPG, a Diablo III meg egy kooperatív online ARPG - két teljesen különböző műfaj. Mintha az Arma 2-t hasonlítanád össze a CoD akármelyik részével, ég és föld, semmi közük egymáshoz.

    "Esetleg annyi parhuzam van, hogy ez is ugy viszonyul az elodokhoz mint tette azt az Arcania..."

    Egy dolgot árul már el nekem, 11 évvel a legutóbbi Diablo játék után, mégis milyen viszonyulást vártál az elődökhöz? Mintha azért panaszkodnál, mert változik a fiatalok zenei ízlése, és nem azt hallgatják most, mint amit te hallgattál 11 évvel ezelőtt. Vagy nem olyan műsorok mennek a TV-ben, mint amiket te néztél 11 évvel ezelőtt. A világ változik, te sem olyan vagy, mint 11 évvel ezelőtt voltál és ez így van jól.

    Félreértés ne essék, elfogadom a véleményed, hogy nem tetszik a játék, pusztán az érveid nem állnak meg a lábukon.

    Stay a while and listen...

  • D1Rect

    félisten

    válasz schwartz #17894 üzenetére

    Fogadjunk, hogy te se fejezted még be a hell-t?

    Az, hogy te nem tudtad NM-en vinni a DH-t egy dolog. Én találkoztam olyan DH-val ami úgy tekerte be a mobokat hellen mint én.

    "The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz schwartz #17894 üzenetére

    "a buildek late game-ig el vannak baszva, vagy mi? mert pl. nm-en a DH egy fos, vele ott abba is hagytam 2600DPS es 11k HP-vel nem volt elvezetes a jatek pedig nem en kurtam el a buildet"

    A "nem volt élvezetes a játék" eléggé tág fogalom és erősen szubjektív. Ami esetleg neked nem jön be az sok ezer más embernek viszont bejöhet.

    Kifejtenéd konkrétan a buildes problémádat, mert (igaz csak alig tizen pár órát töltöttem a játékkal) én valahogy nem vettem észre problémát a kialakítással. Mentségemre szóljon, hogy nem DH-val játszom (vele majd később), hanem wizarddal.

    Itt nem tudsz félre statolni, félre skillezni. Tehát nem lesz veled olyan, hogy áthúznak Hellre, fellupolsz magas szintre, aztán mikor rákérdezel mire mennyit tegyél (mert esetleg még nem gameltál olyan kasztú karaterrel) kiderül , hogy már lvl20..30 körül elkurtad a buildet csak a rossz stat és skill elosztogatással, tehát állhatsz neki az új karakterednek, elkészíteni azt.
    Itt pedig, hogy nem olyan olyan skilleket használsz, ami éppen ott megfelelő lenne, szerintem egyedül "rajtad" múlik. Az eltervezett karakter kialakítás bejön-e avagy sem ... a puding próbája az evés.

    A használt gear pedig hasonló alapokon nyugszik. Itt azt pakol rá az ember amit akar ill. amire van pénze. Persze itt is érvényes az a dolog, hogy ... a puding próbája az evés.

    Az AH elég nagy segítség a magamfajta játékosoknak, akiknek a jobb cuccok igen ritkán esnek. Persze az AH-val erősebb karaktereket lehet építeni, így valamivel könnyebbé válhat a játék, de aki ezt nem szeretné, az nyugodtan hanyagolhatja az AH-t, senki sem kötelezi a használatára. Lehet menni saját kútfőből is, esetleg baráti társaságban lehet cserélgetni egymás között a cuccokat.

    Ha gyenge a karakter, akkor lehet runolni boss-t XP miatt és így szintet lépni, hogy erősödjön a karakter, ahol fix és relatíve nagy XP-t oszt a gép. Cuccok miatt pedig takarítani a térképen lévő minion csoportokat.

    Az 5 napos végigjátszásról is lehetne társalogni, de úgy érzem fölösleges. Annyit azért megjegyeznék ehhez a témához, hogy az "ugasson" ebben a témában, aki lenyomta 5 nap alatt nulláról Inferno végéig.

    Más:

    Azok akik lvl30 környékén "befejezték" a játékot leírhatnák, hogy mit értenek a "befejezték" alatt.

    Csak a sztori miatt játszottatok vele?

    read-only mode on the forum

  • Viktor77

    titán

    válasz schwartz #19892 üzenetére

    Nekem bétában barbárral volt ilyen. Bármerre kattintottam az egérrel, hogy arra mennék, megtettem fél centit, aztán visszapattantam a kiindulási helyre. Csak egyszer fordult elő, és teleport ki-be megoldotta.

    Csinálni kell. Kész. Pont.

Aktív témák