Új hozzászólás Aktív témák
-
tigipuf
senior tag
-
frovery
senior tag
válasz dethroner #15204 üzenetére
Nem(csak) a felhasználók terén van a gond, hanem azzal, hogy nagyon válogatós a készülékek terén.
UPC Directnél bedugod a sima kártyát, szinte minden régi és mai készülék kezeli.
A Digi CI+ camot használ amiben párosítva van a kártya. Nagyon sok mai készülék sem kezeli, ha meg kezeli, akkor gond van vele.
A Diginek pedig nem üzlet kiszaladgálni minden problémás előfizetőhöz, mert nem jól kezeli, vagy egyáltalán nem kezeli a készüléke. Ez rengeteg + energiát és + pénzt jelent a szolgáltatónak. Csak kártyás előfizetést pedig egyáltalán nem szeretnének, mert az kódváltással is járna, ami náluk nem alternatíva.
Ma már minden más szolgáltató tanult az ingyenes kiszállásokból eredő pénzkidobásra, így kiszállási díjat kell fizetni. Így már nagyon sokan meggondolják, hogy kihívjanak e szerelőt vagy sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen